عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

سوغاتی های آنیسا

1392/10/17 23:36
نویسنده : سمیرا
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم قول داده بودم که عکس سوغاتی هاتو که خاله ها برات اورده بودن و برات بزارم اما وقت نمیشد اما امروز دیگه خدا رو شکر تونستم عکساشونو بگیرم و برات بزارم لازم به ذکر است که امروزم کلی سوغاتی از دختر خاله مامی ( مامان بابایی ) که اومده بودن ایران برا پسملشون عروسی بگیرن هم گرفتی که عکسشو برات میازرم دست گلشون درد نکنه . اول سوغاتی خاله ها البته از خیلیاش عکس ننداختم یه عالمه جوراب و جوراب شلباری  و گلسرهم خاله ها اورده بودن 

دستشون درد نکنههههههههههه من عاشق این کفشممممممممممممممم . مرسی خاله های مهربون . این کاپشنم عمو کامران برات فرستاده بود یادم رفته بود عکسشو برات بزارم .عمو کامرانم دستت درد نکنه مهربونم 

اینم کادوهای دختر خاله مامان دست گلش درد نکنه من عاشق این کاپشن سبزم 

واین عروسکا که یکیش یه خرس بامزه بود خونه مامی جا موند نتونستم عکس بگیرم 

اینم خودم دیروز با بابایی رفته بودیم دور دور دیدم خیلی خوشم اومد برا خونت خریدم گفتم حالا که دارم عکس میگیرم اینم بزارم خخخخ

مبارکت باشه عزیزه دلم ایشالله به شادی بپوشی زود میام با یه پست جدید چون یه عالمه اتفاق جدید افتاده . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نازنین(مامان پارمین)
18 دی 92 3:09
واااااااااای خوش به حال آنیسا مبارکش باشه و به دل خوش استفاده کنه عروسک خانوم
الهه مامان ابوالفضل
18 دی 92 8:16
خیییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه مبارک باشه آنیسا جون ایشالا به سلامتی بپوشی از اون سویی شرت با شلوارش خیلی خوشم اومد
Şคriຖค
18 دی 92 14:38
ووووووووووووووووووووووووی منم میخوام خیلی لباسات خوشملهبه منم بدیا
این وحشی عاشق
18 دی 92 16:27
سلام مامانش خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟ نی نی خیلی خوشگله. اگه دوست داشتین بیاین و بهم رمز بدین.
راحیل
18 دی 92 23:19
اسم دختر منم آنیسا است خیلی به وبلاگت سر میزنم از شخصیت خودتونم خوشم میاد خدادخترتو برات نگه داره
حسین
19 دی 92 1:13
مبارکت عزیزم عاشقتم
مامان نفس طلایی
19 دی 92 14:42
مبااااااااااااااااااااااااارکههههههه
نیلوفر
19 دی 92 16:08
سلام به به به چه سوغاتیهای قشنگی،آنیسا جونم کلی خوش به حالت شده ها،ایشالا به شادی ازشون استفاده کنی ناناز خانوم
نیلوفر
19 دی 92 16:11
سلام به به به چه سوغاتیهای قشنگی،مبارکت باشه عزیزم،آنیسا جونم کلی خوش به حالت شده ها،ایشالا به شادی استفاده کنی ناناز خانم
جیران بخشنده
20 دی 92 12:31
واااای چه چیزای خوشگلی مبارک عروسک خانوم باشه
ماهرا
20 دی 92 14:52
مبارکش باشه .عزیزم هر چی بپوشه خوشمله
مامان ارغوان
21 دی 92 12:57
مبارکه خاله تو شادی ها بپوشی
مهسا مامان نورا
22 دی 92 22:03
به به چقده کادو مبارکه چهخوشملن دستشون درد نکنه
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 12:47
عالی بودن همشون... مبارکت باشه انیسا جووونم همشونو به شادی بپوشی
سهیلا مامان آیسا
23 دی 92 20:06
سمیرا جون ببخشید که دوباره مزاحمت شدم میشه فایل های تم زنبوری رو برام ایمیل کنی خیلی گشتم ولی بی نتیجه بود وگرنه مزاحمت نمی شدم واقعا شرمندم
مامان محمد پارسا
1 بهمن 92 18:34
سلام مبارکت باشه گلم
مامان علی (نازی)
2 بهمن 92 21:50
مبارکت باشه آنیسا جون
مامان آلما
6 بهمن 92 19:49
دست همگی درد نکنه بابت سوغاتی هابه شادی بپوشی پست جدید دارم
مامان یاسمین زهرا
8 بهمن 92 1:33
چقدر سوغاتی قشنگگگگگگگگگگ مبارکش باشه یک از یک نازتر
مامان محمد پارسا
9 بهمن 92 18:01
مامان آراد(خاطره)
13 بهمن 92 0:48
مبارکت باشه عزیز دلم.. یکی از یکیش خوشگلترن...به سلامتی بپوشی عزیز دلم
مامان دخملی
16 بهمن 92 1:12
slm kojaeeeeeeeeeeeee?????????????????/ i miss youuuuuuuuuuuuuu
سیما مامان رادین
16 بهمن 92 14:21
سلام دوستم . خیلی وقته به وبلاگ دخمل نازت سر نزده بودم.به وبلاگه پسر خودمم هکین طور.وای وقتی دیدم آنیسا رو اصلا باورم نشد ک ماشالا چقدر خانوم شده . یادته باردار بودی ما با هم اشنا شدیم ... واقعا داره زود میگذره
سپیده
17 بهمن 92 16:57
چه لباسای نازی.یکی از یکی قشنگتر.مبارک باشه آنیسای ناز وملوس.چه قدر خرید لباسای دخترونه لذت بخشه.خرید دامن و پیرهنای پر چین....اصلا چقدر مادردختر بودن لذت بخشه...خداروشکر که منم یه ناز دخمل دارم .خداآنیسای گل رو براتون حفظ کنه