عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

23 ماهگی دخترم و یه عالمه کار مامان

1392/11/19 18:29
نویسنده : سمیرا
2,384 بازدید
اشتراک گذاری

ای جون دلمی مامان ببخشید بابت این همههههههههههههههههههه تاخیر شرمنده روی ماهتم 

خیلی سرم شلوغه خیلی کار دارم . هم کارای تولدت و دارم انجام میدم میخوام یه تولد عالییییییییی برات بگیرم هم کارای خونه تکونی و خریدای عید خلاصه که خیلی زیاد سرم شلوغه . شما خوشگل خانوم نازم که انقدر خواستنی و ماه شدی که نگو وووووو عین بل بل برام حرف میزنی من دلم ضعف میره برات صبح تا از خواب پا میشی میگی ماماننننننننننننننننن سداممممممممممم ( سلام ) بدو صبونه .... 

من عشق میکنم من زندگی میکنم با دونه دونه کلماتی که از دهنت در میاد مامان 

.راستی دخترم خیلی بزرگ شده اصلا باورم نمیشه هر روز که بیدار میشم و تو خوابی یکم بالا سرت وایمیسم نگات میکنم چقدر بزرگ شدی چقدر زود گذشت احساس میکنم از همه روزای با تو بودن به خوبی  استفاده نکردم الهی فدات شم . 

خوب دختر گلم بریم سراغ عکسات که انقدر زیاد بود ترسیدم نرسم همشو آپلود کنم برا همین کلاژ کردم کنار هم دوستان ببخشید دیگه . 

اول از همه آنیسا دوباره رفت یه عروسی اینم دومین عروسی زندگی دخملیم کلیم بهش خوش گذشت با اینکه کلی مریض بود ولی تا گفتیم میخوایم بریم عروسی دووید و خندید و گفت عسوسی عسوسی فدای عسوسی گفتنت متاسفانه من دوربینم و یادم رفت با دوربین عمه عکس گرفتیم که اونم عمه حواسش نبود همه عکسا پاک شد همین چند تا عکس موند برامون .

اینجا بغل باباش داشتی شباشاتو میشمردی تا فرداش هی میگفتی مامان پولام کوووووووو منم برات میوردمشون خیالت راحت میشد الهی فدات شم از الان پول میشناسی عشقم 

هفته پیش  بابا رفت برات رنگ انگشتی گرفت که تو باهاش بازی کنی منم بردمت حموم کلی نقاشی کردی و لذت بردی انقدر خوشحال بودی و میخندیدی که نگو من فدای خنده هات مادرررررررر من جونمو برا شادی تو میدم به خدا اینم عکس پیکاسو کوچولوی مامان 

آخ من فدای انگشتای کوچولوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

وای وای وای آنیسا این هفته بسیاررررررررررررررر هفته سردی بود . کلی برف بارید و تو امسال از دیدن برف انقدر ذوق کردی که نگوووووووووو منم بردمت برف بازی و با هم آدم برفی ساختیم . وای شادی و از تمام صورتت میشد فهمید ولی من میترسیدم سرما بخوری اینم عکسای برف بازی دختر گلم

اون عکس پایینیه جای پای من و تو تو برفاس که من خیلی دوسش دارم . البته دو بار رفتیم برف بازی یه بار ظهر یه بارم شب پایینیا عکس شبه  :

عزیزه دلمی آخه پا کوچولوی من .

دختر گلم عاشق کیک و نون خامه ایی باباش باید هر روز براش بخره اینم  دخمل گلم با سیبیل کاکایویش رو اپن نشسته داره نون خامه ایی میخوره

آنیسا خانوم همیشه تو کارای خونه به مامان کمک میکنه گردگیری میکنه جمع و جور میکنه جارو میکشه اینم نمونش فدای اون دستای کوچولوت مامان جونم از الان نمیخواد شما زحمت بکشی تاج سرم :

این عکس نمونه بازیای مورد علاقه آنیساس اینم عسل خانومه که تازه جزو اعضای خانواده ما شده و شما خیلی دوسش داری

 

راستی امروز که اومدم عکسا رو از دوربین بریزم تو کامپیوتر دیدم وای آنیسا یه عالمه با دوربین عکس انداخته . دخم جدیدا دوست داره همش عکس بندازه و تمام بازیای پازل گوشی مامان و به راحتی سه سوت حل میکنه اینم نمونه عکسای گرفته شده توسط دخملیم دلم نیومد نزارم :

اینم از عکسا . راستی عشقم امروز شب تولد مامانی . امشب مامان 27سالش شد عزیزم . اگه دیر اومدم ببخشید خیلی درگیر کارای تولد این فسقلیم ایشالله که تولدش خیلی خوب برگزار شه به امید خدا

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان آراد(خاطره)
19 بهمن 92 19:04
سلام سمیرا جون...اول از همه تولدت مبارک خانومی...ایشالا تولد 120 سالگیت آنیسا جونمممممممممم خیلی ناناز و خانوم شده...من قربونت برم با نقاشیا و عکسات خانومی بوسسسسسسسسسسس از روی ماهت
الناز مامان مهیار
19 بهمن 92 19:29
سلا انیسا ناز خدا نگه دارت باشه انیسا جون تو فقط 13 روز از مهیار ما بزرگتری به مامانی بگو به وب ماهم سر بزنید تبادل لینک با شما خوشحالمون میکنه
سهیلا مامان آیسا
20 بهمن 92 8:08
تولدت مبارک سمیرا جون،ایشالا همیشه در کنار خانواده خوش باشی من قربون این دختر ناز برم که اینقدر شیرینه.عکسها خیلی عالی بوووووود ایشالا بهترین تولد رو برا آنیسا جون می گیری،شما هم که هنر منــــــــــــــــــــــــــــد
الهه مامان ابوالفضل
20 بهمن 92 8:11
ای جونم دخترمون چه ناز شدهخانوم شده بزرگ شده عسل شدهمن که خیلی دوست دارم سمیرا جون تولدت مبارک ایشالا سالیان سال در کنار عزیزانت شاد باشی عزیزم
یک عاشقانه آرام
20 بهمن 92 10:12
ای جووووووووووونم خانوم کوچولوی ناز مارو ببین.حسابی بلا شده این خانومیییی تولد شما هم مبارک سمیرا خانوم مهربون الهی صد و بیست ساله بشی در کنار همسر و دختر گلت
مامان دخملی
20 بهمن 92 14:03
سلام عزیزم الهی قربونت بشم چقدر بزرگ شدی هزار ماشاله دوست دارم عاشقتم الهی همیشه سالم و سرحال باشی سمیرا جونم تولدت مبارک 120 ساله بشی تولد گل دخملی هم خیلی خوب میشه میدونم من
نیلوفر
20 بهمن 92 15:29
سلام وای که چقدر دلم تنگ شده بود،ای جونم که چه خانومی شده این گل دختری،ماشالا،عکسها عالیه مامانی جان تولد شما هم مبارک،ایشالا که خانواده سه نفریتون همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشید بوس بوسی
نازنین
20 بهمن 92 20:44
سلام.. تولدت مبارک مامانی... خدا دخمل نازتونو ببخشه بهتون..
مامان محمد پارسا
20 بهمن 92 22:39
سلام عزیز دل خاله 23 ماهگیت مبارک انشاالله 120 ساله بشی پیشاپیش تولدت هم مبارک گلم فرشته کوچولوی ناز مامانی منتظر عکس های تولد ناناز هستیم
مامان مانلی
21 بهمن 92 8:19
ای جون خاله با اون شاباش گرفتنت تو عروسی ، فدای اون ژستات برای نقاشی کردنت تو حموم پیکاسو کوچولو ، ای قربون اون جای پای کوچولوت بشه خاله که تو اینقدر نازی امیدوارم همیشه شاد باشی و در ضمن سمیرا جونی تولدتم مبارک بهترین ها را برات ارزومندم در کنار خانواده ی عزیزت
مامان ارغوان
21 بهمن 92 10:31
کلی دلمون برات تنگیده بود.23 ماهگیت پبشاپیش مبارک.تولد مامانم مبارک
سمیرا مامان پرنیان
21 بهمن 92 23:08
عزیزممممممممم چقدر خانوم شدی
جیران بخشنده
24 بهمن 92 12:17
سمیرا جون تولدتون مبااااارک ایشالا 3 تاییتون همیشه کنار هم شاد باشید
آتــریـسـا جـون
24 بهمن 92 17:31
وای چه دختر نازی ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی آنیسا جون راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مريم
25 بهمن 92 10:59
موي كوتاه بهش مياد خيلي خوشمل شده
ماهرا
25 بهمن 92 15:26
سلام الهـــــــــــــــــــــــــــی عزیزم چه ناز شده ...با اون کاکائو خوردنش جیگری شده... ایشالله همیشه زنده و پایدار باشه جیگر خاله ماهی
مامان کوثری
30 بهمن 92 4:07
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان روژینا
2 اسفند 92 23:56
سمیراااااااااااااااااا واااااای جیغ خیلی عکسای دخملی خوشگله خیلی از طرف من بچلونش حساااااااااااااابی تولد خودتم دوبااااااره مباااااارک
الناز مامان ارمیتا
4 اسفند 92 20:46
عزیز دلم چه ناز شدی چه ماه شدی فدات بشمممممممممم
ریحانه
6 اسفند 92 18:49
سلام منم رمز می خوام لطفا برا منم بفرستین. و این نظرو تایید کنین تا به بوبلاگ منم سر بزنن خواهش میکنم. توروخدا عکسای انیساهم خیلی قشنگن[گل. خداحافظ
مامان دخملی
7 اسفند 92 0:32
slm yani ta 25 esfand post nemizari ????
ریحانه
7 اسفند 92 13:09
سلام عکسای انیسا خیلی قشنگه فقط یه خواهشی ازتون دارم لطفا این نظرو تایید کنین تا به وبلاگ منم سر بزنن اخه کسی نظر نمیده عکس تازه هم زیاد گذاشتم و اگه امکان داره برای منم رمزو بفرستین واقعا یه دنیا ممنون میشم خداحافظ[قلب
مهسا (مامان هستی)
7 اسفند 92 15:05
سلااااااااااااااااام عشقمممممممممممم خوبیییی دلم براتون یه ذره شدههههه وااااااااااااااااای قربونت برمممممممممم شیرین خاله سمیرا جونم تولدت مباااااااااااااارک
مامان آلما
11 اسفند 92 18:32
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
ریحانه
12 اسفند 92 17:01
سلام ازتون یه دنیا متشکرم که نظرمو تایید کردید وای خیلی خوشحالم دستتون درد نکنه تازه یادم رف بگم تولد انیسا هم پیشاپیش مبارک خداحافظ
حسین
13 اسفند 92 19:00
سلاااااااااااااااااااااااااااام دایی جون خوبی هر روز دارم روز شماری میکنم طاقت نیاوردم آنیسای من پیشا÷یش تولدت مبارک
مامان یاسمین زهرا
14 اسفند 92 1:45
مامان دخملی
22 اسفند 92 2:56
سلام خوبی عزیزم ؟ سمیرا جونم خسته نباشی ! خیلی دوست داشتم اولین کسی باشم که تولد آنیسا جون و تبریک بگم امیدوارم موفق شده باشم (البته منظورم توی نی نی وبلاگه ) عشقم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشه عروسکم خیلی خیلی دوست دارم و برات بهترین آرزوها رو دارم الهی همیشه سایه مادر و پدرت بالای سرت باشه گلم وای انگار همین دیروز بود که با مامانت آشنا شدم شما هنوز بدنیا نیومده بودی و مامان داشت لحظه شماری میکرد حالا شما 2 ساله شدی الهی قربونت بشم خیلی دوست دارم ببینمت
ماهرا
24 اسفند 92 13:43
خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم آنسا جووووونم تولدت مبارک عزیز خاله ماهرا
سحر
16 فروردین 93 20:16
نتونستم عکس هارو ببینم
حس خوب
20 اردیبهشت 93 18:15