عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد دو سالگیت مبارک همه زندگی ما

1392/12/24 14:38
نویسنده : سمیرا
3,446 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم همه زندگیمون دو ساله شد باورم نمیشه انقدر زود گذشت باورم نمیشه .

عاشقتم مامانی انقدر عشقی شیرین زبون شدی حسابی دلمو میبری فدای خنده هات و حرف زدنات بشم من عسلکم . 

امسال برا تولدت خیلی برنامه ها داشتم اما دقیقا دو روز مونده به تولدت مامان سرمایی خورد که تا حالا تجربه نکرده بود حالم اصلا خوب نبود رفتم بیمارستان سرم زدم اصلا نا نداشتم از جام پاشم همشم غصه میخوردم که فردا تولدت و من هی کار نکردم اما خوشبختانه بعد از ظهر بهتر شدم و به کمک مامی و عمع گلریز همه چی ردیف شد دست گلشون درد نکنه . خدا برامون نگهشون داره انقدر هوامونو دارن .  همین جا از جفتشون تشکر میکنم . خلاصه کارای تولدت و کردیم و دیشب تولدت خیلی خوب و خوش برگزار شد به شما هم کلی خوش گذشت و یه عالمه رقصیدی عکاس هم دعوت کرده بودیم که کلی عکس خوشگل ازت گرفت عکاس هدیه تولد داییت بود بهت دست دایی درد نکنه مهربون .  ایشالله تولد 100 سالگیت عشق من . اینم عکسای تولد آنیسا خانم پاکانی دختر دو ساله عشقه من و باباش 

اینم آنیسا خانوم قبل از چیدن میز در حال الویه خوری :) 

آخر مهمونی و خسته شده دیگه دخمل مامان 

اینم آنیسا و کادو مامان باباش مبارکت باشه عزیزه دلم عکس از جلو ندارم تو پست بعدی میزارم عکس کادو هاشو 

ایشالله همیشه سالم و سرحال و خوشبخت و شاد باشی عزیزم بهترینارو میخوایمم برات عزیزترینم . 

پسندها (1)

نظرات (36)

سمیرا مامان اهورا
24 اسفند 92 16:01
وااااای عزیزممممم تولدت مبارک قربونت برم واقعا چقد زود میگذره.سمیرا چه کردی باباخسته نباشی مامان مهربون چقد عکسات ناز شد خوشگل خاله عین فرشته ها شدی بخصوص عکس دومیت که من عاشقش شدم عکس یکی مونده به آخر آدم دلش میخواد قورتت بده بس که خوشمزه و نازهعزیز خاله انشاا... جشن عروسیت فندوق کوچولو
مامانه بهار
24 اسفند 92 17:10
عزیزممممممممم مبارکهههههههههههه. انشالله صدساله بشی گلممممم مامانش سال نو هم پیشاپیش مبارککککککک انشالله سالی پراز شادی و سلامتی داشته باشید.
ندا مامان یسنا
24 اسفند 92 17:21
عزیزم تولدت مبارک انشاالله صد ساله شی ,من می خوام وبلاگ شما لینک کنم اگه دوست دارید به وبلاگ ما هم سر بزنید
الناز مامان ارمیتا
24 اسفند 92 19:51
عزیزممممممم تولدت مبارک قربونت برم خوشگلم ایشالا 12000ساله بشی سمیرا جون خسته نباشی دوستم
یه مامان
25 اسفند 92 1:04
عزیزم ماشالله خداحفظش کنه این اولین وبلاگی هستش که میبینم تموم صفحات بدون استثنا عکس دارن لذت بردم اسم دوربینتو چیه؟
نازنین (مامان پارمین)
25 اسفند 92 2:27
عزییییییییییییز دلم تولدت مبارک دست مامانی درد نکنه عکساتم مثل خودت و همیشه ماااااااااه شدن
عشق مشکی یواش
25 اسفند 92 6:40
سلام دختر خوشکلی دارید دخترتونم مامان خوشتیپی داره به دوتاتون تبریک میگم سمیرا جون
نیلوفر
25 اسفند 92 11:53
سلام عشقم تولد تولد تولدت مبارک آرزویم این است که دلت خوش باشد نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند نشود غصه دمی نزدیکت لحظه هایت همه زیبا باشند از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر و نباشی دلتنگ. آنیسای عزیزم دومین سالروز زمینی شدنت مبارک باد هزار تا بوس
ریحانه
25 اسفند 92 14:17
سلام انیسا خانوم تولد 2 سالگیتو بهت تبریک می گم خانوم خوشگله
ریحانه
25 اسفند 92 14:19
این تقدیم به یه دختر ناز و خوشگل
مامان ارغوان
25 اسفند 92 17:08
مبارکه گلم
سهیلا مامان آیسا
26 اسفند 92 8:40
خوشگل خاله تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم. چقدر ناز وخوردنی شدی خاله.عاشششششششقتتتتتتتتتتتتتتم
الهه مامان ابوالفضل
26 اسفند 92 9:24
اي جونمممممممممممممم عشقم عسلمممممممم تولدت مبارك انشالله تولد 120 ساليگيتو كنار مامان و بابا و بقيه جشن بگيري آنیسا جوووووووووووووووووووووووووووون
راضیه
26 اسفند 92 13:22
ای جووووووونم ایشالا تولد 120 سالگیت خاله جونم قربونت برم عسلم که ماشالا هر روز خانوم تر میشیخیییییلی عاشقتم
سپیده
27 اسفند 92 9:39
ای خدای من......جانم...چقدر ناز و خوردنی شده آنیسای گلم. تولدش مبارک باشه.ایشالا 120 سالگیش رو در کنار مامان و بابای مهربونش جشن بگیره. دست خودت هم دردنکنه سمیرا جان.از عکسامعلومه که همه چیز عالی بوده.بوس واسه هر دوتاتون
مامان نفس طلایی
27 اسفند 92 22:52
مبارک بااااااااااااااااااااشه عزیزم
شادی
27 اسفند 92 23:50
واقعا نمیدونم چرا هیچ جوابی به من نمیدی کامنتامو نمیبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سمیرااااااااااااااااااااااااااااااا منم آدمم بخدا
مصطفی
28 اسفند 92 12:39
سال نو مبارک پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ از وب ماهم دیدن فرماید
مامان محمد پارسا
28 اسفند 92 18:46
سلام عزیزم تولدت مبارک گلم پیشاپیش هم سال نو رو بهتون تبریک می گم انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشید .
شادی
28 اسفند 92 20:28
سمیرا چرا جواب منو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟ چی شده؟؟؟
سمیرا
پاسخ
به قران 10000000000000 بار تو وبلاگت کامنت گذاشتممممممممم شادی
عقیق
28 اسفند 92 21:25
یعنی عاشقشم این دختر عموم دوسش دارم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:11
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
مامان پارمیس
3 فروردین 93 0:56
تولدت مبارکــــــــــــــــــ خوشگل خانمم و همچنین سال نوتونم مبارکــــــــــــــــــــــــــــ
عمه ِ آتنا
3 فروردین 93 12:10
تولدت مبارک خانوم خوشگلههههههههه خیلی ناز تر از قبل شدی
عمه ِ آتنا
3 فروردین 93 12:11
راستی سال نو مبارک سمیرا جون،؛سال خوبی باشه واستون
جیران بخشنده
5 فروردین 93 11:01
هورااااااااا هورااااااا تولدت مباااارک عزیییزم 120 ساله بشی گلم
الهه مامان ابوالفضل
5 فروردین 93 11:38
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین ***عید نوروز بر شما مبارک***
مامان علی کوچولو
5 فروردین 93 16:17
وای آنیسا خانم اول عید تو و مامی جونت مبارک ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشی عزیزمو بعد تولدت مبارک خانمیایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان آلما
6 فروردین 93 12:41
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
شادی
7 فروردین 93 1:42
سلام اومدم بگم این آخرین کامنتی که واست میزارم چون دیگه خسته شدم بدون خیلی ازت ناراحتم خیلی زیاد ازت دلخورم چون هیچ توجهی بهم نکردی، سمیرا یادت باشه دلمو بدجوری شکوندی این جواب محبت های من نبود، خیلی ازت ناراحتم ولی دیگه هیچ وقت مزاحمت نمیشم.10000 بار شماره گذاشتم آدرس وب گذاشتم ولی دریغ از یه توجه تو . دیگه مزاحمت نمیشم. خدا نگهدارت شادی جان من به خدا به قران قسمممممممممممممممممممممم هزار بار تو وبلاگت برات پیغام گذاشتم . نمیتونم زنگ بزنم بهت درک کن عزیزم منووووووووووووووووو
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 فروردین 93 13:53
و اینبار ، اسبی سفید متولد میشود... نامش صلح است و برکت،نجات است و آزادی، همدلی و همراهی،اسبی با نعلهای طلایی. آرزو میکنم اسب امسالتان، بالدار باشد و بر آسمان آرزوهایتان به پرواز درآید. با یه عالمه بوس برای آنیسای گلم و مامانی عزیزش
مامان محمد پارسا
8 فروردین 93 10:43
سال نو مبارک عزیزم
مامان آراد(خاطره)
18 فروردین 93 22:28
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . . تولدت هم مبارک عشق خاله....بوسسسسسسسسسسسسس
مامان نگار
20 فروردین 93 11:35
سلام عزیزم. مبارک باشه به سلامتی ان شاا.. 1000 تا برا آنیسای خوشگل و ماه خودممممممممم جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . عزیزم منم به روزم . منتظرتم خانمی
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 13:59
تولدت هزارن بار مبارک خاله جون ببخشید با تاخیر اومدم 120ساله شی ایشااله . عیدتونهم مبارک سال خوبی داشته باشید حسابی خانوم شدیا گل خاله
هدیه
19 خرداد 93 17:29
خوش به حال آنیسا خانوم که مامان گل و خانوووووووووم و خوش سلیقه داره