عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

سفر شمال 26 ماهگی

1393/3/3 22:37
نویسنده : سمیرا
3,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم خانومم 

وای که چقدر تو فهمیده و خانوم شدی . هر روز بهت میگم مامان میدونستی من به داشتن همچین فرشته ایی افتخار میکنم توام میخندی واسم و میگی میدونم . آخ فدای دونستنت . چهار روز رفتیم شمال چه هوایی به به چون فصل امتحانات بود جاده خلوته خلوت و هوا شمال خنککککککک من یه عالمه لباس تابستونی برات برده بودم ولی شبا مجبور بودم بهت لباس درست حسابی بپوشونم سرما نخوری . الهی فدات شم میگفتی مامان لباس بپوشون دو باره سرما نخورم مریض شم . وای قربونت برم فهمیده من از الان نگران سلامتی خودتی آفرین باهوشم . خیلی خوش گذشت سفر شما حسابی از آب و گل دراومدی و واسه خودت خانومی شدی دیگه اصلا مامان باهات تو مسافرتا اذیت نمیشه سرت به کارای خودت گرمه و بازی میکنی . 

این دفعه یه دل سیر بردمت دریا و آب بازی کردی طبق معمول با عمو سهیل و مهدی و خاله ستاره و مهلا رفتیم . ویلا دقیقا لب آب بود و شما تا چشمات و باز میکردی میرفتی کنار ساحل شن بازی . راستی نی نی خاله مهلا ایشالله ماه دیگه به دنیا میاد یه پسر گل که هنوز اسمش معلوم نیست از این به بغعد میشه همبازی تو تو مسافرتا . 

اینم عکسای شمال شاهزاده خانوم ما :

این عکس پایینی بدجوری عاشقشمممممممممممممم 

اینجا تو کافه هتل مروارید خزر برا خاله ستاره تولد گرفتیم و سورپرایزش کردیم چقدرم به تو و چسبید گلمممممممم :

اینم آنیسا و کیک :

چقدررررررررررررررررررررررررررررر این مسافرت خوش گذشت 

پسندها (13)

نظرات (27)

مامان فهیمه
12 خرداد 93 17:38
عزیزم ایشالا همیشه به سفر و شادی سمیرا جون واقعا اون عکسی که گفتی عاااااالی شده حسشو خیلی دوست داشتم
مامان شینا
12 خرداد 93 19:23
همیشه به سفرو گردش کیک خوردنشو وروجک
مامان آنیسا
12 خرداد 93 21:47
به به چه عکسای خوشگلی همیشه به گردش عزیزم
مامان دخملی
13 خرداد 93 0:48
سلام عزیزم گلم همیشه به گردش وای عجب عکسایی مخصوصا اونی که پشتتون به دوربین هست وای خیلی قشنگه ای خدا آنیسا روز به روز داری بزرگ میشی گلم الهی همیشه سالم باشی دوست دارمممممممممممممممممممم
نیلوفر
13 خرداد 93 10:26
سلام به به به همیشه به مسافرت عکسا واقعا قشنگ هستن،مخصوصا همون که خودتون گفتین،خیلی هنری و زیباست،ایشالا که کانون خانواده سه نفریتون همیشه گرم و برقرار باشه
مريم
13 خرداد 93 16:30
به به هميشه خوش بگذره عزيزم عكسا مثل هميشه عالي وانيسا جونم مثل هميشه ناز شده بود
مامان دلنیا
17 خرداد 93 9:41
عزیزممممممممممممممم چه مامان دخمل نانازی. هزارماشالله. ایشالله خونواده سه نفریتون همیشه خوشبخت باشین. مرسی به وب دلنیا سر زدی .بازم بیاین پیشمون خوشحال میشم.
مامان پارسا
17 خرداد 93 11:10
سلام ، اول که چه اسم قشنگی داری آنیسا جون .معنیش چیه؟دوم اینکه خودتم خیلی قشنگ و نازی .آدم دوست داره یه بووووووووووووووووووس آبدار ازت بگیره خوشگلم
samira
17 خرداد 93 12:02
انیسا جونم همیشه خوش باشی عزززززززززززززززززززززیزم
الهام
17 خرداد 93 13:21
عزیزمممممممممممم انشالله همیشه به خوشی خیلی نازه دخملت من عاشقشمممممممم
مامان امیرعلی
17 خرداد 93 14:14
سلام عزیزم مرسی لطف داری. خدا حفظ کنه گل دختر نازت رو... مرسی که اومدی پیشمون...
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 93 17:57
همیشه به سفر اون عکس هم فوق العاده بود خیلی قشنگه
maman elaheh
19 خرداد 93 9:27
نفسم چه ناز شده همیشه به گردش
عاطفه مامان مانیاد
19 خرداد 93 16:55
عزیزم همیشه بگردش با آنیسا خانوم ناز...ممنون که بهمون سر زدی عزیزم
مامان یسنا
20 خرداد 93 15:10
چه دختر خوشگلی همیشه به گردش، عکستون هم فوق العاده خوشگل بود
دوقلوها
21 خرداد 93 11:03
سلام آنیسا جون - ماشالله چقد نازی............. با ما دوست میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدیه
21 خرداد 93 19:39
سلام با تبادل لینک موافقی ؟؟؟؟خبر بده راستی دختر بسیار زیبایی دارید
نازنین
23 خرداد 93 14:49
آخی.. اون عکس 3 نفره خیلی عالی بود....
maman elaheh
24 خرداد 93 9:07
هززززززززززززززززززززززارتا بوس برای شکلات خودم
مامان نگار
24 خرداد 93 14:56
سلام دوست ناز و خوشگلم. ان شاا.. همیشه به شادی و گردش عزیزم. مامانی چقدر آنیسا شبیه باباشه اما خودت خیلی نازی به ما هم سر بزن عزیزم از تولد نگار عکس گذاشتم اون وروجک تودلبرو هم ببوس
مامان الهام کوچولو
25 خرداد 93 4:03
چقد نازییییییی.ماشالله.هزار تا بوس
جیران بخشنده
26 خرداد 93 10:54
همیشه به سفر ایشالا همیشه مثل این دفعه بهتون خوش بگذره آنیسای قشنگم 26 ماهگیت مبااااااارک
مامان پرنیا
30 خرداد 93 1:40
همیشه به سفر عکسا عاااالی بود
s
31 خرداد 93 19:27
ziba boooooooooooooooooood
حسین
2 تیر 93 14:19
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام درد و بلات تو جو ن من خوب ی عزیزم باشه به من سرنزن تو تموم این روزها همیشه دعاگوت بودم بیادت بودم خیلی دوستت دارم نیای نمیام آنیسا خیلی دوستت دارم ادرس وبلاگم عوض شده قبلی یکی هک کرد
مامی فائزه✿◕ ‿ ◕✿
2 تیر 93 23:19
سلام ایشالاه همیشه تو تمام لحظه های زندگی بهتون خوش بگذره خوشحال میشم به ما هم سر بزنید میتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان مریم
5 تیر 93 9:24
سلام به به همیشه به گردش وتفریح وای که چقد عکسای خوشجلی بخصوص همونی که گفتی عالیه