عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

دختر عزیزم روزت مبارک فرشته نازنینم

1392/6/16 22:23
نویسنده : سمیرا
1,911 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من خانوم خوشگلم روزت مبارک باشه عزیزه دلم قربون شکلت بشم من زیبا ترینم . واقعا از داشتن دختری به زیبایی و با هوشی و مهربونی تو به خودم میبالم .ای خدا 1000 مرتبه شکرت. من و بابا کلی برای روز دختر برات برنامه داشتیم صبح با بابایی رفتیم برات یه کادوی خوب گرفتیم یه تاب اینم عکس کادوت عزیزه دلم :

مبارکت باشه بعدشم رفتیم شیرینی گرفتیم بردیم خونه بابایی اینا و زندایی بابا لطف کردن به تو یه هدیه دادن دستش درد نکنه :

بعدم بعد از ظهر با بابایی اینا و مامانی اینا رفتیم باغ گل که به شما خوش بگذره . خیلییییییییییییییی شلوغ بود برای همین نتونستم عکس قشنگی ازت بگیرم دخترم . اینم عکسای باغ گل که خیلی قشنگ بود :

اونجا هم یه غرفه بود که به شما 3 تا کتاب کادو دادن .آخ جون دخترم چقدر کادو گرفته امروز مبارکت باشه خانومم:

روزت مبارک فرشته آسمونی زیبای من . دوست داریم به خدا خیلی دوست داریم .  تمام  روزام با تو قشنگه . تمام زندگیم با تو زیباس . تمام زندگیم پر از شادی . برام بمون . برام همیشه بمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
17 شهریور 92 16:03
سلام آنیسا جونم روزت مبارک خوشگل خانوم،کادوهای قشنگتم مبارکت باشه ایشالا به خوشی استفاده کنی عزیزم
مامان اسما
17 شهریور 92 16:08
انیسای خوشگلم روزت مبارک دخترنازم هزارماشالا روزبه روزخوشگلتروخانومتر میشی عسیسم
سهیلا مامان آیسا
18 شهریور 92 8:11
عزیز دلم،آنیسای خوشگل روزت مبارک خاله کادوهات مبارک عشقم
مامان محمدرضا
18 شهریور 92 17:29
روزت مبارک آنیسای خاله
barge
19 شهریور 92 22:44
وااااااااااااای چه نی نی نازی
barge
19 شهریور 92 22:46
وای چه نی نی نازی
ستاره
19 شهریور 92 22:48
وای چهنازی