عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

واکسن 18 ماهگی و پارک ارم

1392/6/28 13:11
نویسنده : سمیرا
1,752 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره واکسن 18 ماهگی آنیسا خانوم صبح با مامانی رفتیم زدیم . فداش بشم الهی دخمل قوی مامانشه .خانومه واکسن دستشو زد جیکش در نیومد فقط یکم تعجب کرد .ولی پاشو که زد یهکم گریه کرد و همش میگفت نه نه . بمیرم برات به خدا مامانی ببخشید فدات شم من مردم اشکای تورو دیدم اما دیگه تموم شد رفت تا 6 سالگی . راحت شدیم عزیزم . یه کوچولو تب کردی اما زودی استامینوفن دادم بهت تبتم اومد پایین خدا رو 100 هزار مرتبه شکر .اینم عکسات بعد واکسن دخملم لالا کرده :

اینم جای واکسنش  من مردم برات  :

اینم بعد که بیدار شد خودش رو پاش کمپرس سرد میزاره دخملم :

وای آنیسا من عاشق این عروسکه شدم این عروسکرو مامانی ( مامان مامان ) برای کادوی واکسنت برات اورد شما هم خیلی دوسش داشتی همش بغلش میکردی بوسش میکردی.البته با یه سی دی .دستت درد نکنه مامانی :

اینم آنیسا خانوم با عروسکش :

راستی دیشب رفتیم پارک ارم  . شما همه بازیارو سوار شدی . یه قطار بود 4 بار سوار شدی و کلی خوش گذروندی . اومدی خونه بیهوش شدی از خستگی . اینم عکسای پارک ارم :

اینم همه بچه ها  تو صف یه بازی که من جرات نکردم سوار شم خیلی وحشتناک بودددددد .

 

راستی اینم کادو ها ی نمایشگاه :

مامانا من این غذارو برا آنیسا درست میکنم خیلی دوست داره شما هم برا نی نی ها درست کنید این دخمل بد غذای ما از 100 تا غذا یکیشو میخوره :

این سبزیجات و با مرغ میپزم با یکم رب :

وای آنیسااااااااااااااااا عاشق این عکستم تو جای پست خونه مامی اینا انداختیم :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نیلوفر
28 شهریور 92 19:06
سلام عزیزم الهی بگردم که انقد خانومی و درد واکسنو تحمل کردی،خداروشکر دیگه تموم شد،ایشالا که همیشه تنت سالم باشه خانوم گل وای خوش به حالت نانازی با این هدیه خوشگلی که از مامانی دریافت کردی،مبارکت باشه گلم بوس بوسی
سهیلا مامان آیسا
31 شهریور 92 16:12
آخه...عزیزم.... خدارو شکر که بخیر گذشت ودخملمونم خانوم بود واذیت نکرد.منم خیلی می ترسم واسه واکسن آیسا دعا کن براش سمیرا جون
مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 19:19
عزیز خاله 18 ماهگیت مبارک خوشحالم که واکسنت به خیر و خوشی تموم شد تا انشاله واسه 6 سالگیت گلکم چه عروسک خوشمل مثل خودت به به چه غذایی منم میخوام
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 10:54
آفرین انیسا جونم خان اخر هم تموم شد مامان جونت که پیش ما نمیاد ولی من انیسا جونمو باید ببینم همه پست ها عالی بود
مامان روژینا
2 مهر 92 22:28
خوب خدا رو شکر که واکسن دخملمون به سلامتی و بدون هیچ مشکلی تموم شد و تا 6 سالگی راحت شد دست مامان جون آنیسا هم درد نکنه به خاطر کادوی قشنگش قربون دخمل بد غذام بشم سمیرا جون اتفاقا منم این غذا رو برای روژینا درست می کنم اونم خیلی دوست داره به به همیشه به گردش عزیزم معلومه تو ارم حسااااااابی به آنیسا کوچولومون خوش گذشته
لی لی مامی آرشیدا
3 مهر 92 0:17
خیلی عکسای قشنگی بودایشالاهمیشه سالم وتندرست باشی آنیسافسقلی
مامان شاهزاده کوچولو
3 مهر 92 0:33
سمیرا خانمی از وبت خوشم اومد دخترتم خیلی نازه خدا برات حفظش کنه! چقدم لاک بهش میاد! دختر من الان توی 9 ماهه هنوز خیلی کوچولوئه ولی فکر کنم اگه یه روز لاک بزنه غش کنم براش!
مامان دنیز
3 مهر 92 1:52
خدا حفظش کنه براتون دختر نازی دارید
مامان آلما
3 مهر 92 7:27
سلام ممنون که به ما سر زدین. آخیییی یاد واکسن 18 ماهگی آلما افتادم. خیلی سختش شد.. آنیسای نانازی رو ببوسین با افتخار لینک شدین
مانی محیا
3 مهر 92 8:37
عزیزم مبارک باشه خانم شدی حسابی مرسی بما سر زدید..بوووس
مریم
3 مهر 92 14:25
سلام عزیزم. خوشحالم که به ما سر زدین من زبان رو از 6-7 ماهگی شروع کردم. با بیبی انیشتین. البته روزی نیم ساعت. از حدود یک سالگی هم بیبی برینی_ و ترانه های انگلیسی که از سایت آوا لاین دانلود کرده بودم و براش می ذاشتم. باز هم حدودا روزی نیم ساعت. ترانه ها رو خودم حفظ می کردم و مرتب براش می خوندم و بازی می کردم. فلش کارت های انگلیسی هم خوب بود. انتشارات جنگل. می تونید از سایت اینترنتی شهر کتاب تهیه کنید. کلا به نظر من بهتره کارتون های تلویزیون رو نبینه و به جای انیمیشن های زبان فارسی، انیمیشن های زبان اصلی رو براش بذارید. طبق تحقیق من روزی نیم ساعت اشکالی نداره. توی معرفی لینک های مفید براتون لینک های دانلود کارتون های زبان رو گذاشتم. از سایت من و مامان هم می تونید تهیه کنید. البته بهتره ازش نپرسید تا بهش فشار نیاد.امیدوارم کمک کرده باشم. در مورد لگو هم، اون لگو ها هدیه بود ولی من معمولا اینترنتی می خرم. چون حوصله شلوغی فروشگاهها و ترافیک رو ندارم. سایت بازیجو اگه اشتباه نکنم خوبه. سایت گلدونه و چاره و ... می تونید توی اینترنت سرچ کنید بازی های فکری + فروش اینترنتی. می تونید سایت های خوب رو پیدا کنید. در اولین فرصت می یام و لینک فروشگاههای اینترنتی رو براتون می ذارم اگه دوست داشتین. آخه لپتابم مشکل پیدا کرده و فعلا مشکل دارم. ببخشید پرحرفی کردم
مریم
3 مهر 92 14:26
ماشاء الله هزار ماشاء الله چه دختر نازی خدا حفظش کنه براتون
razgol
3 مهر 92 14:57
انشالله همیشه باهم و در کنار هم خوش باشین خاطراتمو کامل کردم مرسی از توجهتون
مهسا مامان نورا
3 مهر 92 15:34
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
حمیده مامان مهتا
6 مهر 92 15:43
اخی بگردم میدونم چقدر سخت واکسن زدن، برای مادر که جیگرش میسوزه برای بچه که تحمل دردش خیلی سخته ولی بالاخره میگذره ایشالا همیشه سالم باشی آنیسا خانوم
مامان آنيتا
7 مهر 92 17:31
سلام وايييييييييييييييييي چه دخمل نازي داريد خدا براتون حفظش كنه با افتخار لينك شديد
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:22
سلام من جیران هستم 14 سالمه وخیلی وقته وبلاگ انیسا جون رو میخونم دخترتون خیلی با مزست از طرف من محکم ببوسینش
شاپرک
10 مهر 92 10:14
سلام سمیرا جون خانمی ازت خبری نیست بیا تکلیف این لباساتو مشخص کن اکر نمیخای من بفروشم
مامان دخملی
13 مهر 92 1:24
سلام خاله جونم چرا دیگه به ما سر نمیزنی؟؟؟؟ ما که انقدر شما رو دوست دارم آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 13:21
سلام خوب هستید سمیرا جون انیسا کوچولو در چه حاله امیدوارم که خوش باشید ببخشید یه سوال کوچولو دارم شما سانستُل وقطره آهن رو روزی چند قطره یا سی سی به انیسا جون میدی میشه یه لطف کنی روی وب نورا واسم پیام بزاری ممنون میشم؟
علی امینی
28 فروردین 93 3:25
باسلام قبل از هر اقدامی برای آموزش زبان دوم به کودکان زیر شش سال به شما توصیه می کنم که حتما به این دو جا نگاهی بیاندازید: https://www.facebook.com/dozabaneh و: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=534836