عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بازی های شبانه آنیسا و اولین بافتنی مامان و کادو های پاییزه

1392/7/22 1:35
نویسنده : سمیرا
2,047 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم من و تو به خاطر کار جدید بابا یه شب در میون خونه تنهاییم. شما هم آخر شب بدجوری حوصلت سر میره برای همین من و تو شبایی که بابا نیسا با هم بازی اختراع میکنیم . از این رو من چند روز پیش رفتم با عمه و اینا رو از لوازم تحریریه سر کوچه خریدم :

اینم اولین کلاژ آنیسا خانوم . مامان میبرید بعد آنیسا میچسبوند و مامان روشون طرح میکشید این هم نتیجه زحمت مادر و دختر :

اینم آنیسا خانوم متفکر :

الهی قربون دختر خلاقم برم من . دیروز با بابایی داشتیم فیلم میدیدیم دیدم ییهو اصلا طدای تو نمیاد اومدم دیدم داری از بازی های قبلیت برای خودت بازی جدید درست میکنی . این باز برا 3 سال به بالاس اما تو تمام اشکال و دقیق مینداختی تو جای خودش . اومدم دیدم صفحشو در اوردی گذاشتی زومین شکلارو رو هم چیدیییییییی دختر باهوش مامان کلی با بابا کیف کردیم :

این لگو رو هم در طی یه گردش بعد از ظهر بزات خریدم خیلی دوسش داری همش میریزیشون و پرتشون میکنی اینور اونور این چه بازییه آخه مامانی :

اینم اولین لگویی که دخترم با دستای کوچیکش مثل صندلی درست کرد بعد تمام سعیشو کرد بشینه روش و تند تند میگفت صدلی .الان داره دورخیز میکنه . عاشقتم من و بابایی واقعا افتخار میکنیم بهت باهوش مامان :

اینجا دخملم داره با خمیراش بازی میکنه و کلی کیف میکنه و میخنده "

اینم یه شب دیگه تنهایی . آنیسا دوست داره تمام اسباب بازیاشو بریزه دور و برش بعد بازی کنه :

دخترم نمیدونم از کی یاد گرفتی تا خودکار مداد میگیری دستت قبل از نوشتن باهاش هی ها میکنی بعد مینویسی فدات شم من :

اون شب که رفته بودم خونه مامان اینام ابن کلاه و تنهای تنها برات بافتیدم اینم اولین بافت مامان برا دخملی مبارکت باشه مامان :

این لباسارو خاله پگاه و خاله شقایق برات هدیه گرفتن دست گلشون درد نکنه خاله ها خیلی دوستون دارمممممممم :

این جورابرم داییسپهر و سهراب رفته بودن ماسوله برات گرفتن . دستتون  درد نکنه داییای  گلم کلی به پای آنیسا میاد و برا زمستونم عالیه مهربوناااا :

این کفش خوشگلم مامان پروین برات کادو گرفته امروز دستت درد نکنه بهترین مامان برای من و مامان بزرگ برای آنیسا . خیلی به پاش میاد و کلی دوسش داره :

دست همگی درد نکنهههههههههههههه . کلی دوستون داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

منیره
22 مهر 92 1:36
خیییییییلی ماهه اوج شیرینی بچه ها همینه که می بینی
خاله ژیلا
22 مهر 92 2:12
خوش بحال آنیسا جون مبارکش باشن همگی.
مهسا مامان نورا
22 مهر 92 9:57
عسیسم افرین به دختر خلاق و باهوش امیدورام همیشه خوش باسید در کنار هم کادوهای خوشکلت مبارک خاله جون خیلی زیبا بودن اینم کادوی من
ریحانه
22 مهر 92 14:10
عکساتون خــــــــــــــــــــــیلی قشنگه فقط یه زحمت کوچولو دارم تو رو خدا این پیامرو تعید کن تا به وب منم سر بزنن
واقعا ممنون میشم ازت


چشم دوست گلممممممممم
جیران بخشنده
22 مهر 92 14:17
وای چه کادو های خوشگلی مبارکت باشه عزیزم
مهربان
22 مهر 92 20:02
ای جونم دستشون درد نکنه و ان شاالله همه اینارو دخملمون به شادی بپوشه
راستی سمیرا جونم من اسم آنیسارو خییییییییییییلی دوست دارم واسه همینم معنی اسمشو میخواستم بدونم تا ان شاالله واسه دخملم بذارمشبازم ببخشید که سوال تکراری پرسیدم


مرسی عزیه دلممممممممممم . تو لطف داری خانومی .
آنیسا یعنی " مثل عشق . ثمره عشق " قربونت برم
نیلوفر
22 مهر 92 20:59
سلام الهی،قربون این دخمل باهوش بشم،خوش به حالش که مامانیه باسلیقه و هنرمند داره،ایشالا که همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 0:26
19 ماهگیت مبارک
مامان روژینا
23 مهر 92 0:30
به به چه دخمل باهوشی چقدرم کادو گرفته خوش به حالت خانم خوشگله دست خاله ها و دایی ها و مامان بزرگم درد نکنه بوووووووووووس راستی دوستم می بینم که تو هم تو کلوپ ما تو نی نی سایت عضوی وقتی دیدم اونجایی کلی کیفیدم بابا زودتر عضو می شدی که تو قرارایی که می زاشتیم آنیسا جونم و می دیدم
آتنا مامانیه روشا یدونه
23 مهر 92 13:25
سمیرا جون ممنون که با سر زدید و همه صفحات وبلاگمون رو البته نیمیش رو با حوصله خوندید . منم کل وبلاگتون رو نگاه کردم خدا آنیسا جون خوشگل رو براتون نگه داره عکسهای دندونی و یلدا و عکسهای ماسوله و آتلیه و کلا همه عکسهای خانواده سه نفرتون خیلی زیبا بود . دختری هامون تقریبا هم سن هستن و فکر کنم از عکسها اینجوری که معلومه مامانا و بابا هم همسن باشن و از همه مهتر که آنیسا جون اسفندیه مثل خودم
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:32
عید قربان مبارک التماس دعا
مامان محمد پارسا
24 مهر 92 21:04
سلام عزیزم الهی فدای این دخملی خیلی بزرگ شدی گلم خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:15
به به چه کادو های خوشگلی گرفتی عزیزم مبارکت باشه آنیسای ناز
شقایق
27 مهر 92 3:39
ما هم دوستتون داریم خواهز کوچولو، از حالا دلم تنگ می شه براتون واسه تمام روزهایی که نمی تونم ببینمتون،بوسسسسسسسسسسسس
مامان آلما
27 مهر 92 8:51
افرین به دختر باهوش چه کادوهای خوشکلی مبارکت باشه. به سلامتی بپوشی
farzane
28 مهر 92 14:42
ای جاااانم چه دختر نازیه.خدا حفظش کنه.منم مث شما کرج زندگی میکنم عزیزم.این امام زاده رو منم خیلی دوسش دارم. راستی مسابقه ی نی نی وبلاگ که رای دادیم به آنیسا خوشگله چی شد؟؟حتما خبرم کن.خیلی دوسش دارم.
سمیرا مامان پرنیان
5 آبان 92 22:22
کادوهات مبارکه عزیزمممممم