عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

دختر 19 ماهه من

1392/7/29 18:16
نویسنده : سمیرا
1,943 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان قربونت برم که انقدر زود داری بزرگ میشی . خیلی ماه و مهربونی به خدا . اصلا مهربونی تو ذاتته . صبحی نشد که مامان با بوس آب دار تو روی لباش بیدار نشه تا بیدار میشی میای بالاسرمو و تند تند بوسم میکنی . یعنی میشه کسی روزشو زیباتر و قشنگتر از این شروع کن ؟  گنج من دختر من تمام هستی من و بابایی اینو همیشه بدون . عاشقتیمممممم و هر کاری که از دستمون بر بیاد برای خوشبختی و راحتیت انجام میدیم با جون و دل . قول میدم .

بریم سراغ عکسات تو این روزای پاییزی زیبا . چند روز پیش با بابا کلی برات لباس پاییزه و زمستونه خریدیم اینم عکسات با چند تا از لباسای جدیدت : قربون دخمل خوشتیپم برم من :

راستی چند  روز پیش به صورت خیلی خودجوش وقتی خواب بودی جلو زلفیاتو برات کوتاه کردم و این شد اولین اصلاح دخملی به دست مامانی .اینم دختری بعد که از خواب پاشد :

اینجا هم حاضر شدیم بریم موهاتو به مامان اینا نشون بدیم

 

امروز انار خریدم . حوصلم سر رفت گفتم بیارم دونش کنیم . تا اوردم انقدر ذوق کردی که نگووووووو فدات شم . گذاشتم بهم کمک کنی با اینکه میدونستم آخرش پشیمونم میکنی . اما خیلی خانوم اومدی کنارم نشستی و دونه دونه انارارو جدا کردی ریختی تو ظرف . آخه من عاشقتم به مامانی کمک میکنییییییییییی :

گاهیم موقع کار کارتون نگاه میکردی :

صورت دخملم خال خالی شده فداش شم :

بعد از اینکه کارمون تموم شد کشیدی ظرف و جلوت و شروع کردی با انارا بازی کردن . یه دونه میخوردی 100 تا میریختی اینور اونر تند تندم میگفتی تش تش ( ترش )

منم بی توجه به اینکه کل خونه دون دون قرمز شد گذاشتم هر کاری میخوای بکنی .کلا وقتی میبینم از کاری لذت میبری جلوتو نمیگیرم میزارم بازی کنی . خلاصه این انارا با طعم دستای دخترم که یه ساعت چنگشون زد واقعا خوردن داره .

قربون دستای خوشگلتتتتتتتتتت بشم من .

راستی آنیسا چند روز پیش رفته بوود بازار روز با بابا امید و ماما نسرینش . اونجا رو انگورا زنبور دیده بود . رسیده بود خونه همش میگفت دندور دندوررررررر خلاصه انقدر خوشگل میگفت من غش کردم براش . داشتم پشت تلفن واسه خاله شقایقش تعریف میکردم . گفت الان برا دخملی یه دندوررر میبافم . اینم نتیجه تلاش یه شبه خاله شقایق مهربون و دندور آنیسااااااااااا .مرسی عشقمممممممممممم خدا این دوتا خاله مهربونارو برا آنیسا 100 سال نگه داره . الهی آمین

اینم آنیسا و دندورش که مثل چسب چسبیده بهش همه جا :

چند روز پیش این پازل و برات خریدم تو عاشقشی و همش باهاش بازی میکنی . اسم چند تا میورم خوب میگی :

اندوررررررررر ( انگور )

دیب (سیب )

موز

هیو ( هلو ) 

امبه (انبه )

خیلیییییییی بازی خوبیه میخوام برم  مدلای دیگشم برات بگیرم

اینم دومین کلاهی که برا دخملی بافتم البته دوباره زحمت گلش افتاد گردن خاله دستش درد نکنه خیلی ناز شده

مبارکت باشه نفسمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

farideh
29 مهر 92 18:33
سلااااااااااام مرسی دختر شما هم مثل ماه میمونه بوس عزیزم
مامی
29 مهر 92 19:56
سلام عزیزم هر دو اون کیفها موجودند و میتونم بدم بهتون
زهره مامانی مرسانا
30 مهر 92 13:00
ماشالله دختر شما هم خیلی بانمکه خدا حفظش کنه
نیلوفر
30 مهر 92 20:42
سلام به به مثل همیشه خوش تیپ خودمونی،عزیزم لباسای جدید،دندور و کلاه مبارکت باشه،ایشالا همیشه به خوشی ازشون استفاده کنی،هه قشنگم من که دستای شمارو تو انارها دیدم کلی دهنم آب افتاد خوشمزه خانوم همیشه خندون باشی
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 12:29
عسیسم آی انار خوردن اونم دست کار انیسا جون خوردن داره ها مامان خوش به حالت دست پختش و میخوری مبارک باشه دنوررررررت و کلاه و پازلت عزیزم ماه زیبا
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 15:45
عید ولایت مبارک
آتنا مامانیه روشا یدونه
1 آبان 92 15:57
عزیزم دلم برات تنگ شده بود چه عکسهای نازی مامانی ازت گذاشته آفرین دختر کاری
زی زی بانو
1 آبان 92 16:51
مرسی عزیزم آخه از مال ما خبری نشده کسی هم جوابمو نمیده !
جیران بخشنده
3 آبان 92 9:55
فدای تو دختر خوشتیپ و ناز من عاشقتم
مامان آلما
5 آبان 92 18:19
به به عجب اناری دهنم آب افتاد چه لباسای قشنگی مبارکت باشه عسیییییییسم
نرگس مامانه باران
7 آبان 92 1:05
ببخشید فک کنم یادم رفته بود ادرس بزارم
مامان اسما
8 آبان 92 17:50
قربونت برم که انقدرخوش تیپی لباسشوووووووافرین به مامان باسلیقه چه کلاه خوشگلی منم میخوااااااااااااااااااااااااام انیسا عااااشششششششقتم
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 19:00
خاله جون سمیرا ما اپیییییییم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
13 آبان 92 11:29
سلام وبلاگ قشنگی دارین خدا دختر گلتون رو حفظ کنه ایشاللا اگه دوست داشتین یه سری هم به حسین جون بزنین خوشحال میشیم .
مامان یاسمین زهرا
18 آبان 92 17:06
عزیزممممممم