عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

و بازم سفر شمال آبان 92

1392/8/13 23:50
نویسنده : سمیرا
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

وای آنیسا ببخشید مامان که من و بابا یک ماه خونه نمیشینیم شما یکم استراحت کنی . به خدا تقصیر ما نیست تا میشینیم خونه  یکی از دوستامون زنگ میزنه و دعوتمون میکنه شمال اینم این ماه که عمو سهیل زنگ زد و ما خیلی ناگهانی تصیمیم گرفتیم بریم دوباره شمال تو این سفر همههههههه دوستامون باهامون بودن خیلیییییییییییییی خوش گذشت مخصوصا به دخترم که کلی تو حیاط ویلا بازی کردو از هوای خوب لذت بردددددددددددد .

مامانی فدات شه که انقدر تو خوش سفری اصلااااااااااا تو سفر اذیتم نمیکنی تو ماشینم تا برسیم به مقصد تو خوابیییییییییییییی و شبا سر ساعت وقتی همه میخوابیدن و چراغارو خاموش میکردن بدون هیچ غری میخوابیدید. همه اونجا عاشقت شده بودن میگفتن انگار نه انگار یه بچه به این کوچولویی همراهمونه میگفتن آنیسا فرشتس . منم میخندیم و سرمو میگرفتم بالا و میگفتم : میدونممممممم دخترم ماهه ماهو بهت نگاه میکردم تو هم میخندیدی . میفهمیدی دارم ازت تعریف میکنم گنج من .

هوا هم عالییییییییییییی بود ولی شب آخر یه بارون سیل گرفت توام گیر داده بودی بری بیرون تند تند میگفتی بااااااااااااااایییییییییییونمنم برا اینکه دخترم تجربه بارونش کامل شه حسابی لباس تنش کردم و بردمش با چتر زیر بارون وای فدای ذوق کردنت بشم من .

بریم سراغ عکسای شمال این آنیسا خانوم تو حیاط ویلا :

من عاشق این نگاهتم مادررررررررررررررررررر

اینجا دخترم داره سعی میکنه پرتقال بچینه . یه عالمه پرتقال خورد بچم چون از درخت میچید خوشش میومد تندتند میخورد که بازم بچینه

اینم آنیسا و عموهاشششششششش که به زور میرفت تو بغلشون چون دوست داشت همش رو زمین بدوو اینور اونور . اما عمو ها انقدر دوسش دارن که به زورم شده بغلش میکنن میچروننش

اینم آنیسا خانوم که اونجا تا میخواستیم یکم تو خونه بمونه بیرون نره براش سی دی میزاشتیممممم فکر کنم با موس دعواش شده

اینم دخترم در حال خوردن جوجه

اینجا هم تو راه برگشت کندوان که برف میبارید اساسسسسسسسی . رفتیم آش خوردیم آنیسا هم با میل یه عالمه آش خورد نوش جونت عشقم 

اینجا هم مامان داشت آنیسا رو تو ماشین سرگرم میکرد که زمان براش زود بگذره و کلی با عینک مامان بازی کردیم

و  در آخررررررررررررررر آنیسا خوابید تا خونهههههههههه . سرما و بارش برف و میشه از پشت پنجره ماشین دید

سفر خیلی خوبی بود وخیلی خوش گذشت مامان جون با حضور تو همه سفر ها بهمون خوش میگذره فدات شممممممممممممممممممممممم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان دنیز
14 آبان 92 0:04
ای جونم قربونش برم همیشه به گردش و تفریح
شقایق
14 آبان 92 0:05
آلوچه ی جینگیلیه من، قوربونت برم موش موشیه من. خواهر کوچولو همیشه شاد باشید و آرامش همیشه مهمون خونه ی گرمتون باشه
رها
14 آبان 92 0:29
انیسای خوشگلو زیبای من خیل یدوست دارم خوش اخلاق خاله همیشه در کنار مامان و بابا شادوسلامت باشی
مهسا(مامان هستی)
14 آبان 92 1:38
عزییییییییییییییییییزم دلم بووووووووووس ایشالاااا همیشه به سفر و خوشی
جیران بخشنده
14 آبان 92 15:20
همیشه به سفر شاد باشید
آتنا مامانیه روشا یدونه
14 آبان 92 15:25
همیشه به گردش و سفر و عکسهای مادر و دختر و بابا خیلی خیلی عالی بود . شاد باشید
مهسا مامان نورا
14 آبان 92 19:22
انیسا ی نازم همیشه به سفر وگردش ایشاله چه موهاش بلند شده خدای من نازکم
سمیرا مامان پرنیان
14 آبان 92 23:14
قربون فرشته کوشولو که اذیت نکردهخوشحالم که خوش گذشته
مامان نیکادل
15 آبان 92 13:59
به به ایشالله همیشه به سفر آفرین به تو دختر خوش سفر بوووووووووووووووس
صبا
15 آبان 92 18:24
سلام ايشالله در كنارهم خوب خوش باشين و خندان
نیلوفر
15 آبان 92 21:03
سلام
همیشه به سفر،آنیسا جونی مامان با وجود شما کلی پز میده که انقده خانومیا،تازشم ما هم افتخار میکنیم به وجود شما
همیشه سلامت و شاد باشی شیرین عسلی جون



نیلوفر مهربونم
samin
16 آبان 92 12:38
سلام مامان آنیسا.من هر دو روز در میون میام اینجا رو می خونم عکسای این بار این دخمل به قدری جیگره و به دلم نشسته که نتونستم نظر ندم.ایشالا همیشه تنش سالم باشه و لباش خندون.خدا این خانواده سه نفره رو همیشه خوش نگه داره.


مرسی ثمین عزیزممممممممممممممممم
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 13:33
خصوصی داری
کاکلی
16 آبان 92 15:35
قربون این دختر آروم برم که انقدر خانمه ایشالا همیشه به خوشی
مامان آراد(خاطره)
17 آبان 92 19:05
ای جون دلم...همیشه به گردش و شادی قربون پرتغال خوردنت برمممممممممممممم تو پست پایینی هم تیپت کشته منو....
مامان یاسمین زهرا
18 آبان 92 17:05
مرسی که بهمون سر میزنید.ماشاا.. به دختر گلتون که اینقدر خوش سفره.ببوسیدش همیشه به سفر و شادی
مامان ياسمين
18 آبان 92 18:15
ماشاءا... چه دخمل نازي، بووووووووووووس هميشه شاد و خوش و سلامت باشي خانم خوشگل و ناز، خدا تورو براي مامان و بابا نگه داره عزيزم خوشحال ميشم باز هم به ما سر بزني
مامان محمد پارسا
18 آبان 92 19:18
انشاالله همیشه به سفر و شادی و همیشه لبتون خندون باشه گل منو ببوس مامانی
مامان ارغوان
18 آبان 92 21:54
عزیزمی.ممنونم به ما سر زدی.من لینکتون میکنم
مامان محمد پارسا
18 آبان 92 23:15
مامان آرینا مو فرفری
19 آبان 92 0:38
همیشه به سفر و شادی عزیزم
مامان سانلي
19 آبان 92 2:22
چه دخمل ناناسي دارين خدا حفظش كنه.ايشالا هميشه به گردش و تفريح
یک عاشقانه آرام
20 آبان 92 12:41
جون جون جووووووووووون
مامان پارمیس
22 آبان 92 12:21
واییییییی عزیز دلم چه خانمی شدی جیگگگگگگگگگگرم همیشه شاد و سلامت باشید
پــــَــرنــآز
23 آبان 92 16:44
سـَلام عزیزم ، وای ماشالا چ ِ دختر نازی داری واس ِ یکی از نی نی ها ازین عکسا درست کردم دلم نیومد واس نی نی ناز شما درست نکنم بقیه ماماناهم اگه خواستن بگن واسشون درست کنم تقدیم به انیسای ناز http://upload7.ir/images/19092644196978856537.jpg
مامان محمد پارسا
25 آبان 92 17:50
سلام مامانی کجایی پس ؟ کم پیدایی ؟
مامان روژینا
28 آبان 92 22:43
وای خوشگل خانم همیشه به گردش عزیزم سمیرا اون لباس سر همی آنیسا رو از کجا خریدی خیلی قشنگه
مریم(مامان آرینا)
30 آبان 92 16:04
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آنیسا جونم ماشالله چه بزرگ شدی چه ناز شدی سمیرا جون براش یه اسپند دود کن راستی یه سری هم به ما بزن
زهرا مامان هیوا
16 آذر 92 16:09
خوشگل خانوم خدا حفظت کنه برای پدر مادرت عزیز دلم ، هزار ماشالا خیلی نازی
روزهای آبنباتی
25 آذر 92 11:11
همیشه به شادی و مسافرت... از تبادل لینک با شما خوشحال میشم
فاطیما
30 آذر 92 21:05
باتبادل لینک موافقی