عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

7 ماه و نیمگی و دخمل گلم

1391/8/9 14:07
نویسنده : سمیرا
766 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم این روزه انقدر شیرین شدی که هر چی بگم کم گفتم . خنده هات به من و بابایی امید زندگی میده فدات شم.

دیشب یه اتفاقی افتاد که کلی ذوق زدم کردم . دیشب بابایی پیش ما نبود و من و شما با هم تنها بودیم چند روزی یا بهتر بگم چند هفته ایی میشه با شما دست دسی و سر سری کار میکنم اما انگار نه انگار دخمل ما فقط نگاه میکنه و میخنده . تا دیشب که تا بهت گفتم دس دسی شروع کردی دستاتو به هم کوبیدن و خندیدن اگه بدونی چه ذوقی کردم مامانی عشق کردم هی بهت میگفتم دس دسی و تو اون دستای کوچولوتو میزدی بهم و میخندیدی انقدر ذوق کردم نرسیدم عکس بندازم فدات شم .

بعدش حوصلت سر رفت گفتم چه بازی کنیم با هم رفتم چند تا ورق از اتاق اوردم یه سرش و دادم دست تو یه سرشم دست خودم تا ورق پاره شد شروع کردی از ته دل خندیدن منم که دیدم خوشت اومده تند تند ورقارو دادم دستت و پارشون کردی انقدر خوشگل واسم میخندیدی که نگو اینم عکس ورق بازیمون :

البته بماند که ساعت 2 شب بود و شما تازه بازیت گرفته بود .

دخمل من جدیدا با اسباب بازیاش یه نیم ساعتی بازی میکنه ولی زودی خسته میشه و میخواد از مبلا و میز تلویزیون بالا بره :

از این نی نی خیلی خوشت نمیاد هی میزنیش بیچاررو :

امروز صبح بابایی از سر کار که اومد بربری تازه گرفته بود با جیگر بخوریم تورم نشوندیم رو صندلی بار به روش بابایی که یه بالش میزاره پشتت یه تیکه بربری دادم دستت با اینکه خیلی دوست داشتی ولی جیغ میزدی برا جیگرا منم یه تیکه جیگر دادم دستت تند تند شروع کردی به خوردن نمیدونی چقدر من و بابایی عشق کردیم دختر گلممممممممممممممممممممم

قربون دستای کوچولوت برم من نوش جونتتتتتتتتتتتت مامانی .

عاشقتیمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نیلوفر
9 آبان 91 21:58
سلام
ای جانم،آنیسا جونی اینو میدونی که شما جیگر مایی،نوش جونت بشه عزیزم
ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون



خاله نیلوفر جونم آدرس وبلاگت یا ایمیلتو برام بزار بتونم باهات ارتباط داشته باشم مهربووووووووووووووووووووون
مامان محمدرضا
10 آبان 91 9:47
ای جانم آنیســــــــــــــــــــــــا دندونای گلم در نیومده؟ محمدرضا دومیشم درآورد توی 5 ماه و نه روزگی
مامان بهی
10 آبان 91 10:13
جانممممممممممممم منم می خوامممممممممممممممممممم البته نی نیه مثه آنیسااااااااااااااااااخدااااااااااا چه ماه این دخمللللللل
ادی
10 آبان 91 21:39
هزار ماشالههههههههه. همیشه میام به امید اپ شدن وبلاگ انیسا خانم گل و گلاب. زوود زودد اپ کن تا من عشققققققققققق کنم از دیدن عکسای ماهش.
مامان دخملی
10 آبان 91 22:15
سلام مرسی خاله جونم که به ما سر میزنی لباس هم قابل شما رو نداره از دم خونه مامان بزرگم (فلکه اول تهرانپارس) مارکش nini sun هست
مامان دخملی
10 آبان 91 22:16
خاله جونم خیلی با مزه شدی عشقممممممممممممم
مامان آراد(خاطره)
11 آبان 91 4:53
ای جونممممممممممممم... نوش جونت عزیزمممممم... بوسسسسسسسسسس
مامان ترانه
11 آبان 91 11:48
ای جونم دس دسی نای نای قرتی خانم .... خوشبحال مامانیت شیرین عسلم اون لحظه رو ابرها بوده هزار ماشاله گلم
مامان اهورا
12 آبان 91 9:29
عزیزم مرسی که به ما سر زدی. دخمل نازی داری خدا برات نگهش داره. ببین جیگرو با چه فشاری توی دستای کوچولوش نگهداشته شیطوووووون. از طرف من ببوس فرشته خوشگلتو
مامان بهاره جون
14 آبان 91 17:50
ای جان ببین چجوری داره میخوره انیساجون این جورعکسایی رونزارمامانی ازت بگیریه وقت میدزدنتهاااااااااااااااااااااعروسک
مامان نگار
14 آبان 91 20:09
سلام سمیرا جون من قبلا که باردار بودیم ادت کرده بودم یه مدت زیاد نبودم که داستانش مفصله دخمل خوشگلتو دیدم خیلی خوشحال شدم خیلی خوشحال تر میشم برام کامنت بذاری و به وب دخمل منم سر بزنی البته من هنوز فرصت نکردم عکساشو بذارم
مامانی آوینا
15 آبان 91 2:00
عزیرم چقدر بامزه ای شما توام مثل آوینای م جیگر دوست داری!آفرین دخملی که به به های مفید میخوری امان از دست شما کوچولو ها که عاشق بهم ریختن خونه اید
راضیه
15 آبان 91 19:09
قربونت برم خاله جونم نوش جونت نفسم ایشالا گوشت تنت بشه گلم
مهسا(مامان هستی)
15 آبان 91 20:45
عزیییییییییییییییییییییییییز خاله ای جووووووونم قربونه چیگر خوردنت شما خودت جیگری نوووووووووش جووووونت
مامان محبوبه
16 آبان 91 16:16
سلام مامان سمیرا جون من توی نی نی سایت با شما آشنا شدم و براتون ایمیل زدم نمی دونم به دستتون رسیده یانه؟! می شه بهم یک خبر بدین؟
عمه النا جون
16 آبان 91 23:51
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی
مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 9:47
دخمل بلا مث مسیحا جونی نخوری کاغذارو ! نوش جونت نون بربری !! همیشه سلامت باشی ایشالا. به مامانت بگو تورو پیش مسیحا جونی هم بیاره !!
نیم وجبی
9 دی 91 22:09
ای جااانم چه نازه ..ماشالاااا.. مامانی پیش ما هم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم
سینا
21 دی 91 10:49
جانم.خداحفظش کنه.ازطرف من بوس خیلی بزرگش کن