عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد 8 ماهگی و خونه عمو مهدی و سرما خوردگی

1391/8/28 14:02
نویسنده : سمیرا
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم 8 ماهگیت مبارک باشه باورم نمیشه تو کوچولوی ناز انقدر زود داری بزرگ میشی . الهی فدات شم مامانی که هر چی بزرگتر میشی شیرین تر و خواستنی تر میشی و من و بابا یی و بیشتر عاشق خودت میکنی نفسم .

خیلی دوست داریم خیلییییییییییی زیاددددددددددددددددددد

دیشب با هم رفتیم خونه عمو مهدی اینا و تو انقدر بازی کردی که نگو و اصلا مامان و اذیت نکردی و با خاله مهلا خیلی بهت خوش گذشت عسلم.اینم عکس مهمونی رفتن دخملی :

یک اینکه شما خواب بودی موقع رفتن و ما هر چی صبر کردیم شما بیدار نشدی برا همین با همون لباس خونه بردیمت مهمونی :) الهی فدات شم که همینجوریم خوردنیی تو :

دخترمرفته تو سبد رختای خاله مهلاش :

اینجا مهر و پیدا کردی و خیلی متعجب به من نگاه میکنی یعنی این چیه مامان :

اینجا خاله مهلا داشت باهات دالی موشه بازی میکرد قربون اون خندت بشمممممممممم من مامانی اینطوری دلم و نبر میمیرم براتا :

ببین مامان رفتم تو کمد خاله مهلا :

ای وای مامانی یعنی خیلی خرابکاری کردم ؟

راستی دخمل من دیگه لباس گرماشو تنش میکنه

آنیسا برای اولین بار اومد تو آشپزخونه و دور از چشم مامان آشپزخونرو این شکلی کرد آب ترشیو ریخت رو خودش :

کتاب خوندن عشقه من وقتی مامان یه لحظه غافل میشه :

امروز صبح که بیدار شدیم آنیسا بی حال بود و آب ریزش داشت فکر کنم دخمل گلم سرما خورده میخوام ببرمش دکتر دعا کنید زودی خوب شه خاله ها و عمو ها :((((((((((

 

پسندها (1)

نظرات (17)

محیا.مامان دینا
28 آبان 91 14:13
مامان آنیسا جون سلام.ما توی نانازیا باهم دوستیم .توی این وبلاگ هم من لینکتونکردم شما هم من ولینگ میگنید؟
نیلوفر
28 آبان 91 18:33
سلام عزیزم هشت ماهگیت مبارک باشه و خوشحالم که مهمونی بهت خوش گذشته گلم چرا سرما خوردی آخه ایشالا زود زود خوب بشی
مامان آراد(خاطره)
28 آبان 91 21:15
8 ماهگیت مبارک عزیز خاله... وای من بخورمت که این همه ناناز شدی... بوس از روی ماهت...
مامان دخملی
29 آبان 91 1:29
سلام عشقم 8 ماهگیت مبارک عزیز خاله ان شاله زودی خوب بشی خاله
مامان بهاره جون
29 آبان 91 11:46
8ماهگیت مبارک عزیزم توچقدرنازی بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتت ان شالله زودی خوب شی
مامان بهی
29 آبان 91 12:32
ای جونم فدای خندت بشم مننننننننننننن
مامان نیکادل
30 آبان 91 0:01
انشالله زودی خوب میشه مامانش نگران نباش بووووووس واسه این گل دختر ناز و شیطون
مامانی آوینا
30 آبان 91 14:32
وای وای وای که این دخملا چقدر شیطون و بازیگوشن ایشاالله که زودتر خوب میشه عزیزم.غصه نخور یه سرما خوردگی کوچولو و ساده اس booooooooooos
مامان روژینا
30 آبان 91 16:13
هشت ماهگیت مبارک عسللللللللللللللم وای وای وای شیطون بلای من چه کارایی کرده ! قربونت برم من با این کتاب خوندنت صفحاتش که تو دستته خاله جون عزیزم نگران نباش ایشاا...که زود زود خوب می شه بوسسسسسسسسسسس
نرگسی
30 آبان 91 16:21
سلام عزیزممممممممم .. من همیشه میام بهتون سر میزنم ولی نظر نمیذاشتم و کلی هم ضعف میکنم برای آنیسا جون جونی .. شما با من قهری که نمیای ..
مهسا(مامان هستی)
30 آبان 91 21:41
ای جووووووووووووووووونم الهی قربونت برم من
مهسا(مامان هستی)
30 آبان 91 21:45
راستی خاله جونم من تو وبلاگ شما لینک نیستم
مامان ترانه
1 آذر 91 19:34
salam dostam 8 mahegit mobarake anisa jonam bos oooooooooooooooooooooffffffffff shodi azizam ? che naze in dokhmale mohasho bebin dare boland mishe jonam
الهه مامان رادین
2 آذر 91 9:04
8 کاهگیت مبار ک عزیزم...ایشالا خیلی زود سرماخوردگیتم خوب بشه کوچولوی نااااااااز
د خ م ل ی .. (✿◠‿◠)
4 آذر 91 5:08
سلام خاله جوووووووووووووووووونم دخملی همون انیس کوشولوی مامانه به دلایلی وبم سفر کرد تو یه خونه دیگه و الان تو لینکای یکی از دوستام دیدمتون ..اینقده ذوق کردم که نگو تازش فهمیدیم چقد دلمون براتون تنگ شده بود
نسیم سحر
6 آذر 91 20:27
آدم بايد يه "تو" داشته باشه كه هر وقت از همه چي خسته و نا اميد بود بهش بگه : مهم اينه كه تو هستي ، خیلی قشنگ بود ،وبلاگتم خیلی قشنگه دخترتم خیلی نازه خداحفظش کنه منم دلم میخواد یه همراه بعدشم یه بچه مامان آنیسا نمیدونم چرا احساس می کنم نمی رسم بهش وااای که چقدر اعصابم خورده همیشـــــــــــــــــــــــه شادو سلامت باشی به شما هم خیلی حسودیم شد
مامان روژینا
7 آذر 91 1:41
سمیرا جون کجایی بابا عکس جدید از دخملی بزار دلمون تنگیده بووووووووووووووووووووس