عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

اولین سلام

1390/12/11 1:20
نویسنده : سمیرا
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

دخملییییییی مامان کی میخوای بیای تو بغلم آخه نانازم

باباییم دیگه خسته شده همش به من میگه سمی کی میخوای نی نی رو بدی بهم ؟ خوشمزه

همه منتظرتن آخه شما اولین نوه تو کل خانواده ی  من و بابایی هستی . میخوان کلی لوست کنن ماما

هر روز لباساتو نگاه میکنم و میگم آخه کی میتونم اینارو تنش کنم ؟

دوستتتتتت دارم عسلم . خیلی زیاد ولی نه اندازه بابایی ساکت بهش نمیگم ولی قلب

اومدی اون و از من بیشتر دوسش داشته باش چون وافعا ماهههههههه . خیلی مهربون و پاکه مثل خودت . قول بده همیشه هواشو داشته باشی حتی اگه من نبودم باید از الان بهم قول بدی هیچ وقت ناراحتش نکنی مامانی .

بابایی یه فرشتس آنیسای من فقط همینو ازت میخوام مامانی: مراقب بابایی خیلی باششش

بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ادی
12 اسفند 90 0:09
به سلامت کی به دنیا میاد؟؟؟ اسمش چیه؟ خدا حفظش کنه


هفته دیگه به دنیا میاد عسسسیسم
اسمش آنیساس
خاله هدي ياسمين زهرا
12 اسفند 90 1:01
خاله جون من ياسمين زهرام كه اومدين وبلاگم و خواستين باهم دوست بشيم. شما هم شيرازي هستين خاله؟ آخه توي عكس بالا پشت سرتون نمايي كه هست شيرازه! خيلي خيلي بهتون تبريك ميگم. انشااله ني ني سالم سالم به دنيا مياد و قدمش پر از خير و بركته
مامان ملیکا
12 اسفند 90 18:31
عزیزم سلام مادر شدن رو بهت تبریک می گم ایشالله دخمل نازت به راحتی بدنیا بیاد و تو باباییش حسابی از بودنش لذت ببرید . قدر تمام لحظه های زندگیتو بدون . من که از وقتی ملیکا به جمعمون اضافه شده خیلی خوشبختم و روزی هزار بار خدا رو شاکرم
مامان نفس طلایی
13 اسفند 90 15:33
چه مامان خوبی که این همه هوای بابایی و داره .... انشاالله نی نی نازت هوای هردوتون رو خواهد داشت
مامان علی شیرین عسل
13 اسفند 90 20:09
سلام تبریک میگم مادر شدنت رو میبینی چقدر شیرینه این لحظه ها قدرشو بدون انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد وهمیشه سالم وسلامت باشه موقع زایمان برامون دعا کن
مامان پسر خرداد
14 اسفند 90 9:07
سلام من امروز افتخار آشنایی با شما داشتم و خوشحالم و بهت تبریک می گم هفته آخره و کلی نیاز به مراقبت داری مواظب خودت باش.
پریسا
18 اسفند 90 15:42
ایشالا سیصد سال زنده باشی و هر 3 از هم مراقبت کنین
فرشته
6 دی 92 11:59
خدا نگهش داره واسه مامان وباباش