عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بعد از یک سال سلامی دوباره

1394/6/30 0:15
نویسنده : سمیرا
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم یک سالی میشه که دیگه برات ننوشتم تو وبلاگت 

یک سال پر از اتفاقای خوب و بد ،آنیسای مامان بزرگ شده خانوم شده دیگه کوچولو نیس مامان باهاش دردل میکنه مامان و ناز میکنه و دلداریش میده 

هروقت تو زندگی به مشکلی خوردم و ناامید شدم خنده های تو امید زندگی بود برام ،میخوام دوباره برات بنویسم این وبلاگ و خیلی دوست دارم خودم گاهی میرم اون پستای اول و میخونم و یاد خاطراتت میفتم ذوق میکنم دورت بگردم ، دوباره شروع میکنم به نوشتن 

 

پی نوشت : مرسی از همه دوستای خوبم که تو نبودم کلی حال من و آنیسا رو پرسیدن مرسی مهربونا دلم برا همه تون تنگ شده بود 

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان فهیمه
30 شهریور 94 1:22
بازگشت دوباره به وبتون و تبریک میگم
مامان مریم
5 مهر 94 14:18
خیلییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم سمیرا جونی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
محیا
7 آبان 94 9:23
سلام به مامان آنیسا جون آدرس اینستاگرام خودت رو میشه بدی
نیلوفر
12 آبان 94 17:29
سلام وای خدا بالاخره اومدید،مامانی خانم دلمون براتون تنگ شده بود،کجا بودید پس خوشحالم که باز هم اومدید،گل دختری رو ببوسید
مامان نگار
30 دی 94 11:03
سلام عزیزم خوبی؟ چه خوب شد دوباره اومدی منم تقریبا یه سالی میشه برای نگار ننوشتم دیدم وب آنیسارو تشویق شدم چقدرم ناز شده ماشاا.. ببوسشششششش
مامان دخملی
14 فروردین 95 18:51
ای جونم عزیزم چقدر بزرگ شده ماشاالله دلم واستون تنگ شده بود
مامان سمیرا
30 اردیبهشت 95 23:33
واااااااای سلام عزیزمممم چقد دلم واستون تنگیده بود ماشالله به دخمل نازت که انقد ناز و قشنگ و خانوم شده
لیلا
20 تیر 95 13:45
چرا رفت کسی آدرس اینستاگرام آنیسا رو نداره