عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بدون عنوان

1392/9/20 2:14
نویسنده : سمیرا
997 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با یه پست پر از عکسسسسسسسسسس . اول از همه بگم با گذاشتن یه پست رمز دار به این نتیجه رسیدم که وبلاگ آنیسا چقدرررررررررررررر خواننده خاموش داره . مرسی که میاین و به آنیسا سر میزنید عزیزای دل ممنونم بعد باید معذرت بخوام از چند تا آقای گل که نتونستم رمزو بهشون بدم آخه یکم پست قبل خانومانه بود اگرنه اصلا رمز دارش نمیکردم و از پست رمز دار خیلی خوشم نمیاد اما بازم معذرت مهربونا . 

حالا آنیسا و یه عالمههههههههههههههههههههههه عکس .اول از همه بگم 7 آذر سالگرد ازدواج من و بابایی بود برای همین شب رفتیم سه تایی شام بیرون و یه جشن کوچولو گرفتیم . تو عاشق فست فود و پیتزایی برای همین رفتیم فست فود :

بعدشم رفتیم پارک سلامتی تو جهانشهر و سه تایی بین درختا رو برگا راه رفتیم و شما میدوویدی و من و بابا لاو میترکوندیم با هم خخخخخخ

اینم آنیسا خانومممممممممم که عاشق اینه که رو برگا بدووووو و صدای خش خشونو در بیاره . خلاصه که یه شب عالی پاییزی رو سه تایی گذروندیم . دستای همو گرفته بودیم تو سرما و به تو نگاه میکردیم که میدوویدی و میخندیدی و خدا رو شکر میکردیم که انقدر خدا دوسمون داشته که تورو بهمون داده . خدایا هزار هزار مرتبه شکرت 

فرداش بابا هوس پنکیک کرد برای همین رفت تو آشپزخونه و مشغول آشپزی شد بعد که آماده شده انقدر محشر شده بود که نگوووووووووو. من و بابا هم روش شمع گذاشتیم گفتیم آنیسا از خواب بیدار شه سورپرایزش میکنیم براش تولد میگیریم شمع گذاشتیم روش تو از خواب بیدار شدی گفتیم آنیسا بدو تولدته . توام دوویدی با خوشحالی و کیک شمع روشن و دیدی و کلی ذوق کردی و خندیدی فدات شم من . بعدم ما دست زدیم برات تولد الکی گرفتیم . خخخخخخخخخخ پدر مادر خوشحال

اینم دستپخت باباش که جدیدا بهش میگی باباشی باباشی به منم میگی مامانم مامانم میخوای صدامون کنی فدات شم 

اینم آنیسا خانوم در تولد الکی :)

و عشق مامان در حال با لذت خوردن پنکیک 

 

پریروز اولین برف زمستونی بارید وای که چقدر قشنگ بود صبح که از خواب بیدار شدی بهت گفتم آنیسا بدو داره برف میاد زودی اومدی پشت پنجره و با لذت برف و نگاه میکردی و میخندیدی و تند تند میگفتی مامان بف بف بعدشم حاضر شدی رفتیم خونه بابا جون اینا اینم آنیسا و بابا بزرگش زیر اولین برف زمستونی :

دیروزم با بابایی بردیمت پلی هوس که خیلی دوست داری چون روز قبلش میخواستی بری بیرون و شب بود باباشم نبود من نبردمت اما تو گوشت بهت قول دادم که فردا بابا میاد میبرمت پلی هوس توام گریه نکردی دیگه و قبول کردی پشت همم 10 بار گفتم قوله قوله قول . نمیخواستم حرفم پیشت دو تا شه بهت قول داده بودم خوب برا همین بعد از ظهر با بابا رفتیم یه عالمه بازی کردی و عشق کردی . 

برای اولین بار از این قلعه بادی گنده ها رفتی و بالا و سر خوردی پایین من دل تو دلم نبود آخه اصلا روت تسلط نداشتم خودمم که نمیتونستم بیام بالا خوشت اومد 100 بار رفتی بالا سر خوردی پایین و کلی با بچه ها لگو باز کردی 

الهی فدات شم من که انقدر تو اجتماعی اونجا با همه دوست شده بودی و تند تند به همه میگفتی نی نی بیاااااااااااااااا نی نی بیا 

اونام که جلوته با لگو درست میکردی میگفتی کیک نمیدونم این کجاش شبیه کیکه خخخخخخخخخخخخخ

اینم نتیجه نقاشی کردن تنهایی شما نمیدونم چه علاقه ایی داری رو دست و پا ت نقاشی بکشی گلم 

 

اینم یه عکس تو یه روز که هوا خیلی خوب بود با هم رفتیم بیرون گردش و من عاشق این عکستم :

اینم عکس آنیسا خونه آزی جون اینا که میخواست دوغ و نوشابرو با هم بخوره 

اینم آنیسا با جوجه بازی میکرد و تند تند میگفت جوجه جوجه انقدرم خوشگل میگفت که نگو 

راستی یه اخلاق جدیدددددددددددددددددددددددددد آنیسا روزی 10000 بار میپرسه این چیه ؟ این چیه ؟ این چیه ؟

و من عشق میکنم و با تمام حوصله همرو جواب میدم تو ماه منی تو عمر منی تو همه چیز منی تو تمام زندگی منی تو عشق منی همه چیزم 

راستی خاله اینا یک هفتس رفتن ترکیه و ما کلی دلمون براشون تنگ شده . کلی برات خرید کردن دستشون درد نکنه . فکر کنم پست بعدیت فقط عکس سوغاتیات باشه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان دخملی
20 آذر 92 3:48
slm azizam elahi 120 sal dar kenare ham khosh bashin anisa dooset daram
سهیلا مامان آیسا
20 آذر 92 8:57
سالگرد ازدواجتون مبارک سمیرا جون ایشالا همیشه کنار هم خوش باشید ولاو بترکونید چه عکسایی گرفته این خوشگل خانوم،قربونش برم،عسلی تولد الکیتم مبارک آنیسا جونم
الهه مامان ابوالفضل
20 آذر 92 9:31
ماشالا واسه خودش خانمی شده اون عکسی که لباس قرمز پوشیده خییییییییییییییلی قششششششششنگه خدا حفظش کنه
مریم مامان یاسمین زهرا
20 آذر 92 9:56
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک واااااااااااااای خدا ببین چقدر ناز نشسته جوجه نگاه میکنه
مامان آیسو وآیسا
20 آذر 92 12:18
ماشالله به این گل دخمل ناززززززززز...خیلی شیرینه.. عکسهاشم عالی بودن مثل همیشه... راستی ماهم همیشه تولد الکی برا آیسو میگیریم چوون عاشق تولده بوس برا آنیسا جووون ومامان گلش
مهسا (مامان هستی)
20 آذر 92 12:19
اییییییییییییییییییییییییی جوووووووونم عزییییز دلم چه عکسای ناااااااااازیییییی عاشقتم فسقل ههههههههه سمیرا هستی هم الن 2 هفته هست میگه چییییه؟ چییییه؟؟ اینقدر باحال میگه با تعجب میگه
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
21 آذر 92 0:41
سالگرد ازدواجتون مبارک.ایشالله هر سال این روز رو با عشق بیشتری جشن بگیرید عکسای انیسا هم محشر شده راستی سمیرا جان رمز پست قبل رو فقط به یه عده دادی؟
نازنین(مامان پارمین)
21 آذر 92 1:22
سالگرد ازدواجنون مبارک ایشالا همیشه تنتون سالم و لباتون خندون باشه آنیسا جون انقدر با اشتهااااااااااااااا داره پنکیک میخوره منم هوس کردم
جیران بخشنده
21 آذر 92 17:26
سمیرا جونم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا 3 تایی همیشه در کنار هم شاد و خوشحال و خوشبخت باشید عکسا هم خیلی خوشگل بودن
شادی
21 آذر 92 23:58
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه... راستی یه خواهشی ازت دارم میشه رمز پست قبلی رو واسم بفرستی؟ به وبم سر بزن و رمز رو واسم بزار. ممنون. منتظرمااااااااااااااااا
مامان آنیسا
22 آذر 92 1:26
آنیسا جون چقدر خوشگل شده عکسات به به چه پنککی آفرین به باباییآنیسای منم عاشق تولد بازیه و ما هم گاهی از این تولد ها برپا میکنیم!راستی سمیرا جون مبارک باشه سالگرد ازدواجتون
مامانی ارغوان
22 آذر 92 8:47
سالگرد ازدواجتون مبارک شاد و سلامت باشید و دختر ماهتون هم اسپند دود کنید.عزیزم چقدر بامزه و تو دل برو شدی
نیلوفر
23 آذر 92 20:25
سلام به به چقدر خبرای خوب،بابت پست قبل هم ممنون از ایمیلتون و تبریک به آنیسا جونی که یه مرحله دیگه رو با موفقیت پشت سر گذاشت،امیدوارم موفقیتهاش بی پایان باشه،بعدشم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشید،ماشالا به این گل دختری که با دیدن عکساش سیر نمیشم و دلم میخواد بچلونمش،از قول من ببوسیدش
سمیرا
پاسخ
مرسی نیلوفر عزیزه مهربونم
ثریا مامان آنیسا
24 آذر 92 0:47
سمیرا جون سالگرده ازدواجتون مبارک باشه عکسای آنیسا جون هم خیلی قشنگ بودن حتما براش اسپند دود کن واسه این گل دختررررر
انا
25 آذر 92 18:53
سلام مباركه سالگرد ازدواجتون چقدر جالب اسم دختر منم انيساست يك ماه با انيساي شما فرق داره سالگرد ازدواج ما هم اذر ٨٧ خودمم متولد ٦٥ ام .تازه دخترنازت به انيساي منم شبيه هميشه وبلاگشو ميخونم خدا حفظش كنه برات راستي اگر دوست داشتي رمز پست قبل رو به منم بديد
شادی
26 آذر 92 0:06
سمیرا دوست داری ازت دلخور بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این همه بهت اصرار میکنم یه بارم بهم سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟ رمزم اگر خواستی واسم بزار
مامان آیسو وآیسا
27 آذر 92 17:45
چه دخمل ناززززززززززززی... سالگرد ازدواجتونم مبارک دوست خوبم...راستی خصوصی هم برو سمیرا جووون
مامان آلما
28 آذر 92 15:38
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه خوش باشین
مهسا(مامان هستی)
28 آذر 92 16:24
دلم براتوووون یه ذرهههههه شده عخشمممممممممممم
لیلا مامان پرنیا
29 آذر 92 20:12
ای ول بابا آقای همسر چه دستپختی داره من که حسابی دهنم آب افتاد امیدواره همیشه کنار هم سالم وشاد باشید
الهه
30 آذر 92 8:11
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت یلدا مبارک
یک عاشقانه آرام
30 آذر 92 10:16
عشققققققق
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:49
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز
شادی
1 دی 92 14:27
دستت درد نکنه سمیرا خانم بابت رمز عزیزم فرستادم
سمیرا مامان پرنیان
1 دی 92 22:23
ای قلبونت برممممم من شیطون خاله
حسین
7 دی 92 22:44
سلام دایی جون خوبی فداتشم امروز صبح از کربلا اومدم وای همه جا بیادت بودم خیلی جاتون خالی بود آنیسا همیشه و همه جا برا خوشبختیت دعا میکنم راتسی میشه فضولی کنم و رمز بهم بدی البته اگه ایراد نداره از صمیم قلب دوستدارم
مهسا مامان نورا
14 دی 92 16:41
سالگرد ازدواجتون مبارک بابا ایول چه با حال دهنمون اب افتاد انیسای نازم خوش باشی
مامان علی کوچولو
9 بهمن 92 17:40
سلام عزیزم ماشالا به این عکسای آنیسا خانم خدا حفظش کنه با اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سری بزنید اگه دوست داشتید لینک کنید تا بتونم با دوستای خوبی مثل شما اشنا بشم
رضا صمدی
15 بهمن 92 16:00
با تشکر از وبلاگ خوبتون میتونم ازتون خواهش کنم لینک سایت شرکتمون که در مورد وسایل بازی کودکان هست رو به سایتتون اضافه کنین. دنیای سازه های بادی