عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

84 روزگی دخملی و هنرنمایی مامان

1391/3/16 20:01
نویسنده : سمیرا
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم هر روز که میگذره خواستنی تر میشی . از خواب که صبح ها بیدار میشی انقدر سر حالی تا نگات میکنم میزنی زیر خنده . آخ میمیرم واسه اون لبخندات بی دندون من . همش برا مامان سخنرانی میکنی آغو آغو میکنی . ذوغ میکنی جیغ میکشی خلاصه دارم عشق میکنم باهات . امروز 1 ساعت با بابایی تنهات گذاشتم رفتم آفتاب بگیرم برنزه شم خوشتیپ شم تو به من افتخار کنی دلم یه ذره شد برات زود اومدم خونه . ببین نمیزاری خوشتیپ شم ؟ عینک

دیروز عمو پوریا بهم cd فتوشاپ داد دارم باهاش ور میرم بتونم عکسات و خوشگل کنم . خوشگل که هست خوشگلترش کنم خوردنیه مامان . حالا این 2 تا عکس و داشته باش اولین کارای مامانه ها . بعدا سعی میکنم خوشگل تر درست کنم برات . چی کار کنم هنوز بلد نیستم .

اینم عکست وقتی از حموم اومدی . میبینی چقدر بداخلاقی شیرین عسل مامان . تا وقتی تو حمومی همش میخندی .میای بیرون عصبانی میشی . فدات بشم تمیز من . بزار تابستون بشه اون استخرت که دایی سهراب و سپهر برات خریدن باد میکنم پر آبش میکنم بری اون تو کیف کنی . قول قول

وایییییییییییییی آنیسا نگاه کن اینجا عکس با حجاب ازت گرفتم . قربون اون چشای متعجبت برم که نمیدونی این مامانی با تو داره چیکار میکنه خاله قزی من .

یعنی دیگه بدجوری تو دست خوردن ماهر شدی . دستات سر اینکه کدومشون زودتره برن تو دهن خوشگلت دعواشون میشه . اینم سند :

خوب مامانی انقدر هول نزن به نوبت بخور .

اینم از خبرای این چند روزه عشقممممممممممممممممممم. دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دخترشیطون
16 خرداد 91 22:12
سلام سمیرا جان ماشاالله خیلی نازه خدا براتون نگهش داره.با افتخار رای دادم.
نرگسی
16 خرداد 91 22:46
واااااااااااااااای خدا چقدر خوردنی شده این عروسک .. ایجونمممممممممم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
هانیه
16 خرداد 91 23:28
ای جانم یه ماچ آبدار بجا من از لپای خوشگل دخملیت بکن یه گازم از بازوهاش بگیر خوندن وبلاگت بهم انرژی میده مامانِ همیشه عاشق
مامان دخملی
17 خرداد 91 1:07
جیگر من این دخمل کوچولو
مژگان
17 خرداد 91 1:08
سلام به مامان دوست داشتني و با محبت. حسابي خوش به حال فسقليت با اين مامان باباي خوب و نمونه اي كه داره. آدم وقتي مياد اينجا حتي اگه ناراحتم باشه امكان نداره خنده رو لبش نياد از نوشته هاي بامزه اين مامان با صفا و عكساي دخمل خوردنيش. ايشالا هميشه زير سايتون خوشبخت و شاد باشه گلم.
مامان دخملی
17 خرداد 91 1:11
http://picjoke.net/ photofuni.com این سایت ها هم واسه درست کردن عکس خوبه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 14:39
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
نایسل
20 خرداد 91 0:40
ای جون دلم خاله بخورمتتت من
نایسل
20 خرداد 91 0:40
خیلی عکساش خوشمل شدن
نایسل
20 خرداد 91 0:41
دستات تموم نشه خانم وای قیافشش چقدر تعجب کردههه ای جانننن
بانوی سید
21 خرداد 91 16:31
سمیرا جون سلام چقدر دخملیت خوشپل شده راستی خبرم کن برنده مسابقه شدی براش اسفند دود کن و صدقه برای سلامتیش زیاد بده