عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بازی کردنای دخملم

1391/5/5 1:30
نویسنده : سمیرا
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم ببخشید انقدر سرم شلوغه نمیرسم بیام وبلاگت گلکم .

با یه عالمه عکس امروز اومدم . از کارای جدیدت بگم : یاد گرفتی اسباب بازیاتو بگیری تو دستت عسلم و یه عالمه باهاشون بازی کنی از  صداهاشون ذوق زده میشی ولی بعد یه ربع ازشون خسته میشی و شروع میکنی جیغ زدن و گریه کردن که من باید تندی بیام بغلت کنم تا آروم شی عشقممممممممم .قربون غر غرات برم من. اینم عکس بازی کردنات :

عاشق این موشه ایی . وقتی تازه تو دل مامانی بودی حتی نمیدونستم دختری یا پسر با دایی سهراب رفته بودیم شهر کتاب اینو برات خریدم . انقدر باحال صدا میده :

اینم خاله مهلا برات خریده . اولش خیلی خوشت میاد ولی 5 دقیقه که میگذره شروع میکنی سرش داد کشیدن بیچاررو :

اینم توپ مورده علاقت خاله نرگس ( خاله بابا ) برات از آلمان فرستاده گلم :

راستی بابایی هی شمارو دمر میکنه رو شکمش شما هم کلی دست و پا میزنی و عشق میکنی حتی در حال گریه باشی بابا تا اینجوری میزارتت آروم میشی .جفتمون عاشق این قیافتیم شررررررررررررر من . دوست داریم قورتت بدیم وقتی این شکلی میشی :

آخخخخخخخخخخخخخخخ قربون اون آب دهنت برممممممممممممم من که جدیدا همش سرازیره :

اینم چند تا مدل از خوابیدنای دختر گل من :

راستی مامانی عادت داره وقتی میخوابی اینطوری دستاتو میگیری . آخ قربونت برم من . بابایی میگه ( دخترم استرس داره )

این مدلتو من عاشقشم :

بیشتر مواقع هم اینطوری میخوابی :

خلاصه با وجود  نازنین تو زندگیمون همیشه این شکلیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

جوجوهای ناز ما
13 تیر 91 15:41
اوخیییی این دخترت دل ما رو هم برده ها
مریم مامان نخودچی
13 تیر 91 15:44
وای عاشششششششششششششقتم.... با این مدل خوابدنات... قربونت برم من....
مریم مامان نخودچی
13 تیر 91 15:44
وای عاشششششششششششششقتم.... با این مدل خوابیدنات... قربونت برم من....
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 15:50
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری زمانی باقی نمونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 15:51
ماشااله به این دختر ناز و خوشگل
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 16:35
ای جان....خاله قربون اون آب دهنت بشم فدای اون خوابیدن معصومانت...فرشته ناز کوچولو...عاششقتم
نیلوفر
13 تیر 91 16:39
سلام آخی چه نازه این گل دختر، ببین با کاراش چه دلی میبره بوس بوس
مامان ترانه
13 تیر 91 19:00
وای خدا جونم عاشقه این دستای کوچولوتم که گذاشتی رو صورتت و خوابیدی ....ببببووووووووسس عزیزم بابت سئوالی که پرسیدی بهتون روی نظرتون پاسخ دادم
مامان بهی
13 تیر 91 21:00
الهیییییییییییییییییییییی وای آب دهنشووووووو خدااااااااااااااااا اسپند دود کن واسش
حسین
13 تیر 91 21:36
سلام فسقلی من عکس دستاتو گرفتم گذاشتم تو وبلاگم انشاله همیشه خندون باشی و دل بابایی و مامانت ارام و گرم باشه بزرگ شدی به مامان بگو صدقه یادش نره مواظب خودت باش
مامان اهورا
14 تیر 91 2:36
سلام عشقم میبینم که هر روز کارای جدیدتر یادمیگیری قربون اون دستای کوشولوی با استرست بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به مامانی بگو انقد عکسای خوشمل نگیره ازت خب
مامان آنیسا
14 تیر 91 10:40
اخی نازی!دختری دیگه داره بزرگ میشه
مریم جون
14 تیر 91 10:43
سلام عسیسم چطوری ناناز؟ ماشالا روز به روز خوشگل تر میشی گلی
الهه
14 تیر 91 16:27
الهي خاله قربونش بره. سميرا جون من عاشق ني ني توام. عاشق خودت هم هستم از نوشت هات تو وبلاگ لذت ميبرم. ميشه منم دوستت بشم با هم دوست باشيم؟؟؟؟ اگر موافق تبادل بود خبر بده بهم..... مرسي عزيزم......
الهه مامان رادین
14 تیر 91 20:54
ماشالا به آنیسای ناز...فدات عزیزم
راضیه
15 تیر 91 2:55
قربونت برم خاله جون خیلییییییییییییییییی ناز خوابیدی گلم ایشالا همیشه خوابای خوب ببینی
جوجوهای ناز ما
15 تیر 91 12:45
سلام.عیدتون مبارک.
نایسل
15 تیر 91 13:19
وای چقدر ناز میخوابه انگشتاشوو ای جون دلممم اب دهنشو الهیییییییییییییییییییییییییییییییییی اون خوابیدنت که خودتو کش دادی عشقه ای الهییییییییییییییییییییییییییی بگردمت خاله
مامان آراد(خاطره)
15 تیر 91 14:05
عاشقتممممممممممممممممممممممم..... نفسیییییییییییی...بخورم من اون خوابیدنتو... تورو خدا سمیرا براش اسپند دود کن... عوض منم از لپش محکم ببوس و به خودت فشارش بده...خ.نم جوش اومد به خدا... بوسسسسسسسسسسسسسسس...
مامان دخملی
15 تیر 91 19:01
سلام خاله ما اومدیم
ادی
16 تیر 91 14:26
وای چه عکسای نازییییییییییییییییییییییییی. ماشالله. هزار ماشالله . خدا براش حفظش کته
مامان مانی
17 تیر 91 16:35
عزیزدلم چقد خوردنی شده
انیس کوشولو
18 تیر 91 14:21
سلاااااااااااااااااااااااااااام من عاشق اون لحظه هاییم که بچه ها انگشت پاشونو میک میزنن... خیلی باحالا این حرکت وااااااااااای کی انیس کوشولوی من این کارو میکنه....
انیس کوشولو
18 تیر 91 14:21
وای از دست این بابا ها
انیس کوشولو
18 تیر 91 14:25
اینقده بابا جون انیس کوشولو رو بوس میکنه تا داد من در بیاد و ازش بگیرمش......... البته اونم کم ذوق نمیکنه بابا میبوسه انیس میخنده بابا دوباره میبوسه انیسی باز میخنده بابا باز میبوسه انیسی روده بر میشه بابا باز میبوسه انیسی از بس میخنده بابا روده بر میشه.......
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 17:34
آخخخخخخخخخخخخخ فدای اون آب دهنت که آویزونه عشخم. مدلای خوابتم منو کشته جیملییییییییی
مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 2:03
چه عسل خوابیدی خاله ناز