عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

کتاب و لاک و جشن بادی و عروسکی آنیسا

1391/5/3 14:48
نویسنده : سمیرا
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیروز با بابایی رفته بودیم بازار روز اونجا یه استند کتاب بود از اونجایی که من همش دوست داشتم برات کتاب بخرم بردمت دم استند و گذاشتم خودت به سلیقه خودت کتابارو برداری هرکدوم و روش دست میزاشتی برات بر میداشتم نمیدونی چقدر ذوق کرده بودی و دست و پا میزدی .

اینم اولین کتابای دختر گلم که خودش انتخابشون کرده :

راستی دیروز رفتم مغازه سر کوچه مامان اینا برات اولین لاکاتم خریدم آخ قربون دستای کوچولوت برم آرزومه زودتر بزرگ شی هی دستاتو بیاری بهم بگی برام لاک بزن .

اینم اولین لاکای دخترم : ( البته کوچولو ها رو عمو کامرانت از آمریکا برات اورده )

مامانی یه عالمه بادی خوشگل از نی نی سایت از مامان سروش برات گرفتم گفتم تا نو هستن برات یه جشن بادی بگیرم اینم عکساش عشقم :

بعدشم یه مهمونی با عروسکات برات گرفتم :

اینم عکس امروزت تو روروکت :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

h
3 مرداد 91 15:42
عزیزم خیلی خوشگله-هم کتابات هم وبت...
نیلوفر
3 مرداد 91 16:24
سلام وایییییی چه بادیهای خوشگلی،مامان آنیسا جون آخه این خانوم خوشگله کم خوردنیه شما از این لباسای خوشگل میخری میپوشونی که من دیگه نمیتونم تحمل کنم،درسته غورتش میدما جیگر خانوم لاکها و کتاباتم مبارک باشه،ایشالا به خوشی از داشته هات استفاده کنی نازنین.
مامان ظریفه
3 مرداد 91 17:05
مبارکت باشه خوشگل خانوم
مامان دخملی
3 مرداد 91 19:08
سلام مبارک باشه وسایلاش ان شاله به سلامتی از همشون استفاده کنه انگار همین دیروز بود که آنیسا بدنیا اومد امیدوارم 120 ساله بشه در کنار شما
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:40
الهی فداش بشم من مبارکش باشههههه
مریم مامان نخودچی
4 مرداد 91 13:17
دورت بگردم من با اون لاکات.... مبارک باشهههههههههههههه خاله جونم...
Windysmith
4 مرداد 91 13:47
چه كتاباي نازي انتخاب كردي. چه لاكاي خوشرنگي چه لباساي خوشگلي چه عروسك هاي گوگوليي.و چه آنيساي ناز و خوشگلو قشنگو گوگوليو زيبا و عروسكي. خوشگل خانوم
soli مامان ادرینا
4 مرداد 91 17:54
ای جونم لاکاشووو خیلی زوده هنوز واست خوشگلم که لاک بزنی .. افرین به مامیت که گذاشته خودت کتاباتو انتخاب کنی سمیرا زود نیست واسه رورئک ؟؟ من که نزاشتم میگن واسه کمرشون خوب نیست هنوز .. حسابی بچلونش دختر نازتوووو بادیهای خوشگلشم خیلی بهش میاد
خاله مرمر
4 مرداد 91 18:41
بابا یه کم فکر ما هم باشین. منم دلم از اینا میخواد. لاکککککککک . بادییییییی عرووسسسسکککک خوش به حال آنیسا جون که این همه چیزای خوشمل داره. سمیرا جون با افتخار لینکتون کردم
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 0:32
وای چه مهمونی های با شکوهی چه لاکای خوشملی
مامان دينا
5 مرداد 91 23:23
سلام طاعات قبول لطفا تو اين روزا مريض ما رو از دعاي خيرتون بي نصيب نكنيد
مامان ترانه
6 مرداد 91 18:41
سلام سمیرا جون مبارکه آنیسا جونم راستی عضو کدوم کلوپنی نی سایت هستی ؟من عضو نی نی های اردیبهشت ماهی ام بیا پیشمون خوشحال میشیم
مامان آراد(خاطره)
7 مرداد 91 16:14
وای چه بادی های خوشگلی...مبارکت باشه گلم.. به سلامتی بپوشی عزیز دلم... راستی منم آدرس این نی نی سایتو میخوام...
عسل
26 مرداد 91 22:24
به به چه همه علوسک دالی.همش فدای یک تار موت خانم خوشگله ه ه ه ه...عجب لباسای قشنگی تنش می کنی سمیرا جون.