عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

جشن دندونی دخملم

1391/9/19 13:05
نویسنده : سمیرا
3,642 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم بلاخره دخترم یه جشن دندونی گرفت و یه جشن دندونی خوشگل براش گرفتم . خودم که راضی بودم جای همگی خالی کلی خوش گذشت .اینم عکساش اول تزیینات  :

این کارتای گیفتی بود که دادم به مهمونا برا یادگاری :

اینم گیفتایی بود  که خودم با هزار زحمت با مامانی درست کردیم و دادیم به مهمونا . همه کلی عاشقش شده بودن :

اینم تزیینات که همرو خودم طراحیشون کرده بودم :

نمای کلی خونه :

اینم کیک دخملی که من خیلی ازش راضی نبودم ولی همه میگفتن خوشگله :

این الویه دندونی که بابایی میگفت اصلا شبیه دندون نیست :)

اینم آش دندونی عشقم :

دخترم مانکن شده همه ازش عکس مینداختن :

عشق من با آش دندونیش که خودش خیلی دوست داشت :

رسم مامانی اینا بود که برا نی نی یه سفره پهن میکردن و یکم هله هوله خشک میریختن و جلوش یه سرنگ یه شونه و یه مداد میزاشتن هرکدوم و نی نی برداره شغل آیندشون میشه و چیزایی که ریختن تو سفررو میریزن تو پشت بوم پرنده ها بخورن تا دندونای دیگه خوشگل خانوم راحت دراد . که دخملیه ما اول که فقط گیر داده بود به خوردنیای سفره بعدش بلاخره شونرو برداشت قرطی خانوم قربونش برم :

اینم کیکش که هرکاری خواست باهاش کرد همه جارو کیکی کرد :

عاشق این عکسشم :

اینم دخملی و کادوهاششش دست همگی درد نکنه :

اینم آخر مهمونی که دخمل ما تو تاپش با لالایی خالش خوابش برد

اینم کادوی من و بابایی مرواریدت مبارک باشه عشقممممممممممممممممممم:

 

پسندها (1)

نظرات (29)

سپیده
13 آذر 91 3:04
سلام سمیرا خانم .مبارکش باشه. بنام خودتون ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:26
به به دستت درد نکنه مامان جونش مبارک باشه حسابی خوش به حالش که مامان به این هنرمندی داره راستی مامان مهربون مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
نازنین (مامان پارمین)
13 آذر 91 14:41
تبریک میگم .جشن خیلی قشنگی گرفتید وخیلی هم با سلیقه اید .وبلاگ آنیسا جون خیلی تکه .خوشحال میشم اگه بهم یاد بدید چطور گیفت ها رو درست کردید .به وبلاگ پارمین منم سر بزنید .
مامان بهی
13 آذر 91 20:09
به به چه جشن خوبیییییییییییی جشن دندونی مبارک باشه عزیز دل خالههههه
هدیه
14 آذر 91 1:00
ای جونمممم مبارکه دندونات عروسککککک مامان باسلیقه این تزئیناتو خودت درست کردی؟
شيما جون
14 آذر 91 7:38
سلام سميرا جون مرواريد فسقلي خيلي خيلي مبارك چقدر واسه جشنش زحمت كشيدي دستت درد نكنه. Booooooos
مامان بهاره جون
14 آذر 91 11:39
مبارك باشه خوشگل خانوم دست ماماني دردنكنه همه چيزعالي بود
مامان دخملی
14 آذر 91 15:07
سلام عزیزم خاله جون مبارکت باشه دستت مامان درد نکنه
حسین
14 آذر 91 20:02
سلام عمو جون مبارکککککککککت باشه خانمی عزیزم حالا دیگه با حال شد خودم یادت میدم چطور بقیه نی نی هارو گاز بگیری هوررررررراااااااا آنیسا جون روضه علی اصغر که خوندم کلی بیادت بودم دعات کردم انشالله صد سال زنده باشی باور کن ارزو دارم ببینمت تا روز تولدت کادوهاتو بهت بدم فسقلی دعاکن ببینمت گازت بگیرم مثل یه تیکه جیگر برام عزیزی دوست دارم
مامان اهورا
14 آذر 91 21:28
به به مبارک عروسک من دندون خوشگلت ایشاا... بقیه ی دندونات هم راحت دربیاد و خیلی اذیت نشی.اهورای من که این مدت آب شده سمیراجون دستت دردنکنه خیلی قشنگ شده خسته نباشی
محیا.مامان دینا
14 آذر 91 23:26
مبارکه عزیزم.
soli مامان ادرینا
15 آذر 91 14:40
همه چی عالی بودددددددددد مبارکه جشن دنونیت عزیزم ... سمیلا خسته نباشی دوستم .. چه عکسایی کلی حال اومدم با عکساتتتتتتتتتتتتتتتتتتت از طرف من حسابی ماچ بارونش کن این عشقمو
نیلوفر
15 آذر 91 14:48
سلام آنیسا جونی مبارک باشه،دیگه حسابی غذاهای خوشمزه هام کن تا همیشه تنت سالم باشه عزیزم جا داره به مامانی جون هم خسته نباشید بگم بابت سنگ تمام گذاشتن تو جشن شما همه چیز عالی و با سلیقه بود
راضیه
17 آذر 91 0:01
واییییی قربونت برم خاله جونم مرواریدتم مبارک باشه عسیسم راستی دست مامانی هم درد نکنه که برات سنگ تموم گذاشت
مریم جون
18 آذر 91 13:01
ای جونممممممممممممممممممممم مبارک باشه عزیزم دست مامانیم درد نکنه که خیلی با سلیقه همه چی رو ردیف کرد
مامان آراد(خاطره)
18 آذر 91 23:59
قربونت برم با اولین دندونت... سمیرا جون دستت درد نکنه سنگ تمام گذاشتی... خاله فدات بشه که چقدر ناز روی تاب خوابت برده...بخورمتتتتتتتتتتت... میبوسمت گلم..
مامانی آوینا
19 آذر 91 3:12
مبارک مبارک جشن دندونی ات مبارک
رعنا
19 آذر 91 12:02
خیلی خیلی خوشکل و با سلیقه مبارکش باشه
مامان سونیا
19 آذر 91 13:02
تبریک بابت دندونهای کوچولوی قشنگت و هم اینکه انشاالله همیشه تفریح و سفر و خوش بگذره بهتون
ثمین
19 آذر 91 14:39
سلام سمیرا ی عزیزم! گزاشتم گلم! ممنون! اینم آدرسش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1430.php آنیسا جون رو ببوس!
خاله مرمر
19 آذر 91 19:07
آنیسا جون مرواریدات مبارک مامانی واقعا تزئیناتون قشنگ بود. خسته نباشی هدیه شما به آنیسا جون خیلی قشنگه. منم وقتی ریحان به دنیا اومد همین پلاک رو براش خریده بودم.
مامان نیره
20 آذر 91 8:33
مبارک باشه انشاء اله بقیه مرواریدات راحت بیرون بیان عزیزم . کلی سلیقه به خرج دادیا مامانی انشاء اله جشن فارغ التحصیلی و عروسی براش بگیری
نرگسی
22 آذر 91 15:47
مبارک باشه اولین مرواریدت عزیزمممممممممممممممممم .. مامانی دست شما هم درد نکنه و خسته نباشی همه چی عالی بود ..
مامان نیکادل
25 آذر 91 10:57
به به چه جشنی دست مامان آنیسا درد نکنه خیلی زیبا بود همه چی انشالله به سلامتی
عطیه
27 آذر 91 8:05
به به مامان باسلیقه مبارک باشه دندونای این خوشمل خانم . من بازم میپرسم که میشه کمکم کنید واسه تم تولد
مامان ترانه
1 دی 91 18:53
daste shoma dard nakone morvaridaye dokhmali mobarake bbbbbbbbboooooooooooosssssssssssssssss
مژده(مامان پردیس)
9 دی 91 12:39
خصوصی داری عزیزم
عمه الناجون
20 دی 91 13:22
سلام ماشاءا... چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه اگه مایل بودین باهم تبادل لینک داشته باشیم. مرسی
مهسا(مامان هستی)
6 بهمن 91 0:03
عااااااااااااااااااالی بود سمیرا جونم خسته نباشییییی به به چه عکسااای نازی چه دخمل ناااااااازییییی مبارکت باشه آنیسا جونی سمیرا جونم کم چیدایی بیا یه سری هم تو کلوپ بزن دلمون تنگ شده برات خانومی