عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی آنیسا

1392/9/8 1:53
نویسنده : سمیرا
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید
و استخاره زدم ، گفت مال من باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی
خدا کند که پر از عشق مادرت باشی
خدا کند که پر از مهر مادرم باشی
همیشه کاش که یک سمت ، پدرت باشد
تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی
تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود
تو دست کوچک باران باورم باشی
بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد
بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی
تو آمدی و خدا خواست از همان اول
تمام دلخوشی روز آخرم باشی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سهیلا مامان آیسا
8 آذر 92 9:14
ای جونم آنیسای نازززززززززززززز
حسین
8 آذر 92 18:29
سلاااااااااام داییی گلم خوبی عزیزم یه مدت قم نبودم حالم خوبه خیلی بیادت بودم نمیدونی چقد خوشحال شدم که دیدم هنوز فراموشم نکردی دایی جون حالم خوبه بعد شیمی درمانی آخر دکترهاهم تعجب کردن همه چیز منفی در اومده سه شنبه میام تهران برای یه دوره آزمایش دیگه وای نمدونی چقد خوشحالم که دیدم کامنت گذاشتی ماشالله بزرگ شدی خانوم شدی عزیزم برام دعا کن امیدواربودم برم پیش فرشته هاالان دوباره اومدم تو برزخ دع کن زود تموم بشه انیسا خیلی دوستت دارم قد تموم دنیا
راضیه
8 آذر 92 21:10
مامان آلما
9 آذر 92 8:30
مهسا مامان نورا
9 آذر 92 12:43
خوش امدی عسیسممممممممممممممممممم واسه مامان و بابا
مامان آنیسا
10 آذر 92 1:02
چقدر قشنگ ای جونم آنیسای نازمون رو ببین چه ملوس شده
آنیسا
11 آذر 92 1:56
چقد شیرینییییی عزیزمممم هم اسم دختر منم هستی...مامانه آنیسا میشه منم این شعرو تو وبلاگ دخترم بنویسم؟؟
مامان دخملی
12 آذر 92 2:10
salam azizam barat ramzo khososi gozashtam anisa joonam cheghad bozorg shodi golam dooset darammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
جیران بخشنده
12 آذر 92 15:02
ثریا مامان آنیسا
12 آذر 92 16:35
مرسیییی عزیزممم.راستی ناگفته نماند وقتی باردار بودم وبلاگ آنیسا رو دیدم خیلی درگیر این بودم که اسم نینیمو چی بزارم که از اسم آنیسا خیلی خوشم اومد واسه همین اسم دخترم شد هم اسم دختر شما.یه ماچ طولانی از طرف من به لپ آنیسا کن که تو این عکس ادم دلش میخواد گاز گاز کنه لپاشو
مامان آیسو وآیسا
14 آذر 92 19:34
ای جوونم چقدر ماه شدی عزیزززززززززززم
مهسا (مامان هستی)
15 آذر 92 14:21
ماهرا
16 آذر 92 18:34
salam azizame in anisa khanom hamishe miam sar mizanm be in khanom gol mishe ramzo dashte basham
مامان آیسو وآیسا
18 آذر 92 18:29
تولدت مبارک خشششششششششششششگلم
عمهِِ ِ آتنا
8 دی 92 0:40
جیگررررررر قربون اون خندتتتتتت
مهسا مامان نورا
14 دی 92 16:39
بسیار زیبا فدای اون خندیدنت خاله