عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عید شما مبارک با یه عالمه تاخیر و شرمندگی

1393/1/20 18:46
نویسنده : سمیرا
1,863 بازدید
اشتراک گذاری

آمد بهار جانها .............

 

سلام عزیزه دل مادر 

وای که امسال چه عیدییییییییییییی  بود  . قبلش تا سال تحویل بدو بدو داشتیم و وقت سر خاروندن نداشتیم . بعدشم تا امروز که 19 فروردین باشه محلت نکردم تو خونه بشینم 

مسافرت رفتیم . یه عالمه مهمونی رفتیم عروسی رفتیم . همش پارک و مهمونی و بیرون رفتن به قول تو ددر بودیم . که فکر کنم توام دیگه دلت میخواد یکم خونه بشینی و آرامش داشته باشی عزیزه دلم توام خسته شدی . 

راستی واقعا دختر به خانومی و مهربونی دختر من بوده تا حالا ؟ داشتیم ؟ نداشتیم که . 

تو عزیزترینی برام مهربون من . گاهی فکر میکنم خیلی بیشتر از سنت من و موقعیتمو خستگیمو کلافگیمو درک میکنی . میری یه گوشه بازی میکنی و میزاری یکم به حال خودم آروم باشم . کاری که مردم با کلی سن و سال یاد نمیگیرن . 

روز اول عید من و بابا هفت سین چیدیم ولی تو دم سال تحویل به خواب عمیقی رفتی که نگووووووووو برای همین هم سر سال تحویل من و بابا هم از کنار سفره بلند شدیم و اومدیم کنار تو تو اتاق دراز کشیدیم دو تایی بغلت کردیم و سال تحویل شد . تو خواب بوسیدیمت . نمیخواستیم تنها کنار سفره باشیم بدون تو سفره هفت سینم مزه نمیده . به قول بابا سفره هفت سینمون قلبمون شد که کنار من و بابایی عین فرشته ها خوابیده بود شیرین ترینم . عیدت مبارک باشه 

عیدت مبارک باشه زیباترین و مهربونترینم . ایشالله سال که پیش رو داری همیشه سلامت باشی و فرشته ها همه برا سلامتیت دستاشون رو به آسمون باشه ونفس حق خدا دم و بازدم زندگیت باشه  . الهی آمین 

فرشته کوچولوم انقدر خوشگل تو خونه حرف میزنی که دل همه مارو بردی . مامان بزرگ بابا بزرگا اگه یه روز نبیننت دلشون برات تنگ میشه و با ما قهر میکنن . دایی ها و خاله ها و عمه همشون همش دلشون میخواد تو بخندی و هر کاری برای شادی و خوشحالی تو میکنن . همه دوست دارن ممنونم از همه لطفهایی که با جون و دل برات میکنن . آخه تو دختر گل خوب یاد گرفتی چطوری خودتو تو دل همه جا بدی .

امروز فقط عکس سفره هفت سین و میزارم و خریدای عیدت بقیه عکسارو که مربوط به مسافرت و عیدانه و سیزده بدرمون رو تو پست بعد میزارم 

راستی خاله ها و دایی های مهربون آنیسا مرسی از پیام های تبریک و پر از لطفتون . شما همیشه مارو با محبت هاتون خجالت زده میکنید . دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه . اینم یه بوس گنده از طرف آنیسا برا همه شما مهربونا . 

این عکس سفره هفت سینمون :

اینم بخشی از خریدای عید دخملیم 

و این ست کهه خاله شقایق و پگاه زحمتشو کشیدن دستشون درد نکنه 

عکس بقیه لباساتو ایشالله تو پستای بعد میزارم .  به شادی بپوشی بهترینم 

دوست داریم عاشقتیم من و بابا عین دیوونه ها 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نیلوفر
20 فروردین 93 20:15
سلام وای که چقدر دلمون تنگیده بود،مثل همیشه با سلیقه،ایشالا که همیشه کانون خانوادتون گرم و صمیمی باشه و زندگی بر وفق مراد باشه وای وای چه لباسای خوشملی،خانوم خوشگله با پوشیدن اینا که خوردنی تر میشیییییی همیشه سلامت باشی عزیزم
الهه مامان ابوالفضل
21 فروردین 93 8:52
مبارکت باشه عززززززززززززیز دلم
سهیلا مامان آیسا
21 فروردین 93 12:44
عیدتون مبارک سمیرا جون،ایشالا سال خوبی داشته باشید در کنار آنیسا جون. تنبلی نکن زود بیا آپ شو،دلمون برای این خانوم کوچولو خیلی تنگ میشه
روزهای آبنباتی
21 فروردین 93 12:55
سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید
معصومه
21 فروردین 93 15:13
سال نو مبارک ، همیشه شاد و سلامت باشید از آنیسا عکس نگذاشتید چرا !؟
مامان محمد پارسا
22 فروردین 93 16:50
سلام عزیزم سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید مبارک گل دخملی چقدر قشنگن انشاالله به سلامتی ازشون استفاده کنی گل خاله
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 14:00
به به چه عیدیهای قشنگی مبارکههههههههه
سمیرا مامان پرنیان
23 فروردین 93 19:03
عیدت مبارک گل خالهههههههههچه مامان باسلیقه ای لباسای نازی خریده مبارکه
سپیده
26 فروردین 93 11:16
سلام به مامان سمیرای خوش سلیقه و با انرژی و آنیسای جیگملی.چه لباسای نازی ایشالا به خوشی بپوشه سال خوبی در پیش داشته باشید و امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگتون برسید.ممنون که به ما هم سر زدید و عذر خواهی میکنم از اینکه هیچ پست جدیدی براتون نداشتیمواسه ادامه ندادن وبلاگ دخترم چندتا دلیل شخصی داشتم اما حتما عکسشو برات ایمیل میکنم ایشالا خانواده ی سه نفرتون غرق در شادی و سلامتی باشه. بوس واسه هردوتون
مامان فهیمه
20 اردیبهشت 93 9:53
مبارک باشه چه لباسای خوشگلی ایشالا به شادی وسلامتی تن کنی