عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

دنیای این روزای ما

1393/2/14 1:35
نویسنده : سمیرا
2,731 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم سلام 

امروز اومدم از کارای این چند وقتت و پیشرفتات بنویسم 

دیگه دخترم قشنگ حرف میزنه و با حرف زدنش دلبری میکنه حسابی برا من . انقدر شیرین حرف میزنه که نگو . 5 تا شعر بلده و برا ما میخونه با بچه های هم سن و سالش بسیار عالی بازی میکنه . تو خونه چشم میزاره مامان قایم شه میدوو میاد پیداش میکنه و میخنده . خلاصه که تو یه کلام دختر گل من بزرگ شده بزرگ 

وقتی که موقع بیرون رفتن میشینه دم در و خودش کفشاشو پاش میکنه و بندشو میبنده میفهمم داره بزرگ میشه . وقتی قاشق و از دست من میگیره و میگه خودم بلتم بخورم تو برام نعنا بیار ( ماست و نعنا ) میفهمم داره بزرگ میشه . وقتی میریم تو پارک و دیگه برای بازی کردن و گرفتن حقش به من و باباش احتیاج نداره میفهمم بزرگ شده . وقتی گرسنه میشه میگه مامان امی بیار دیگه میفهمم بزرگ شده . خلاصه تو تک تک لحظه ها دارم میبینم که داره بزرگ میشه و من در عین شادی و خوشحالی یه غمی دارم از این بزرگ شدنها . میترسم . خودمم نمیدونم از چی میترسم ولی میترسم همیشه پیشم بمون زیباترین دختر دنیا 

این روزا کم پیش میاد که یه روز از خونه بیرون نریم چون تو عاشق ددر و گردشی منم همینطور تو این یه مورد بدجوری به خودم رفتی . آخ که چقدر هوا خوب و لذت بخشه همیشه عاشق بهار بودم تو خیابون بوی زندگی میاد . 

کلی با هم تو خیابونا راه میریم و من از تو اسم همه چی و میپرسم شما تند تند جواب میدی دختر کوچولو من دیگه خیلی خوب با کلمات آشنا شده خدارو شکر . قشنگ جمله میگی عسلم شیرین زبون منی تو 

بریم سراغ عکسات . من عاشق اینن عکستم تو حیاط بابایی اینا انداختم ازت . بابایی برات عینک خریده بود میزدی رو سرت منم غش میکردم قرتی خانومم 

اینم عکس اولین دوست صمیمی آنیسا خانوم که همبازی پر و پا قرص این روزاشه .دختر همسایه بابایی انا آرمیتا خانوم :

اینم آنیسا خانوم با عینک یا به قول خودش عینم :

یه خبر مهم این عروسک کوچولوی ما یاد گرفته خودش تنهای تنهای تنها کفشاشو پاش میکنه و بندشم میبنده اینم سندش :

وای وای وای دختر ما عاشق نماز خوندنه آخه نگاش کنید این فسقلی منو با این چادرش فداش بشم من ایشالله همیشه خدا نگه دارت باشه . خدایی یه ماشالله بگین خودم میبینمش دلم ضعف میره 

راستی این فولدرو خریدم برای جمع جور کردن اسباب بازیات آخ که چقدر به دردم خورد همه اسباب بازیات که تو خونه پخش پلا شد سر و سامون گرفت :

این عروسک خوشگل رو دایی سهراب برات خریده و تو خیلی دوسش داری مرسی دایی سهراب عزیزم :

اینم مدل جدید خوابیدن عشق مامان :

اینم یه سری عکس از گردش های این روزای ما تو این هوای بهاری دلچسب :

قربون قد و بالات بشم من آخه زیبااااااااااااااااااااااااااااااا . دوست دارم خیلی خیلی زیاد خوشگلم . من و بابا خیلی خوشحالیم و از خدا شاکریم که همچین فرشته ایی داریم . 

پسندها (11)

نظرات (25)

مامان دخملی
14 اردیبهشت 93 1:14
slm khobi elahi fadat besham man
الهه مامان ابوالفضل
14 اردیبهشت 93 8:51
ای جان چه خوشتیبه چه لباسهای نازی پوشیده چه عینک دودی زده بخورررررررررررررررررررررررررررررررررررررمش هزار هزار هزار ماشالا خدا حفظش کنه چقدر چادر نماز بهش میاد
الناز مامان ارمیتا
14 اردیبهشت 93 11:02
ای جون عسلم چه ناز شدی خانم شدی بزرگ شدی ماشالاااااااااااااااااااااااا
نیلوفر
14 اردیبهشت 93 11:45
سلام ای جونم،ماشالا ماشالا چه خانومی شده این خوشگله،خدا ایشالا حفظش کنه،کفش پوشیدنتو برم،وای خدا نماز خوندنتو برم یه عالمه بوس
سمیرا مامان پرنیان
14 اردیبهشت 93 23:11
وای عروسک خوشگللللللل این فولدر خیلی خوبه برچسبهاشم روش بود یا خودتون اضافه کردین
تو زیباترین ارزوی منی
15 اردیبهشت 93 11:21
الهیییییییییی خیلییییییییییی دخملتون ناز شده من خیلییییییییی وقته وبتون رو میخونم از وقتی به دنیا اومد! خدا نگهدارش باشه
عشق مشکی یواش
16 اردیبهشت 93 6:39
شلام چه عجب امدین
مريم
16 اردیبهشت 93 15:23
عزيزم خوردني شدي بوووووووووس
ندا
19 اردیبهشت 93 11:02
خدا حفظش کنه ماشالله دختر خوشکلی دارید
مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:13
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
مامان فهیمه
20 اردیبهشت 93 9:49
وااااای نازی با اون عینکت ماشالا
مامان رها
23 اردیبهشت 93 14:40
سلام عزيزم خوبيد وب قشنگى داريد دلم ميخواد بيشتر با شما آشنا شم و باهاتون دوست شم اگه موافق باشيد با هم لينك كنيم خوش حال ميشم پيش ما هم بيايد موفق باشيد
آویسا
24 اردیبهشت 93 9:40
وای چه دخمل نازی ماشاا....با اجازه من لینکتون کردم
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 93 15:35
عزیزم چه خانمی شده دختری
مامان دوتا فسقلی
28 اردیبهشت 93 12:48
ای جونم با اون چادر نمازت
مامان آراد
29 اردیبهشت 93 0:09
هزار ماشالا که هر روز نازتر میشی مامانی اسپند یادت نره راستی سمیرا جون منم از بزرگ شدن بچه ها میترسم این معصومیت بچهها رو به دنیا نمیدم خدا حفظشون کنه
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 11:38
مامان آنیسا
29 اردیبهشت 93 11:51
عززززیزم چه ناز شده فسقلی خانم
معصومه
29 اردیبهشت 93 20:36
بووووووس
مامان دخملی
29 اردیبهشت 93 21:42
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده کجایی پس
مامان راضیه
7 خرداد 93 18:38
ای جووووونم هزار ماشالا خاله جون برات روزای شادو آرزو میکنم عروسکم
ریحانه
10 خرداد 93 11:24
سلام سمیرا خانوم سلام انیسا جونم امیدوارم حالنون خوب باشه و همیشه سلامت باشین من یه زحمتی واستون دارم اونم این که ادرس کامل وبلاگ انیسا و چن تا از دوستای انیسا مثل مانلی مامان رها و... برام بفرستین تا ادرس وبلاگ اونا رو تو وبلاگ دوستان توی وبلاگ خودم ثبت کنم . فقط همین من تو وبم منتظرنونم از طرف من انیسا رو هم هزار تا بوس کنین ...... بای بای
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 93 16:17
ای جان شیرینم
هنرمند
18 دی 93 17:03
بسیار هنرمندانه س
مامان الينا
3 مرداد 94 10:52
سلام عزيزم ماشاءالله خدا حفظ كنه اين پرنسس خوشگلو