عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

39 روزگی آنیسا

1391/2/3 13:08
نویسنده : سمیرا
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم . عاشقتونم مهربونا . به خدا این نی نی واسه من وقت نزاشته که یه سر بیام پای نت . انقدر بد اخلاقه همش سرم داد میزنه . دعوام میکنه ناراحت بابا من تو زندگیم از هیچ کس حساب نمیبردم ولی از این دختری عین چی میترسم . تا داد میزنه خبردار وای میسم نیشخند

حال و روزم دیدنیه واقعا . از کمبود خواب دیگه دارم میمیرم خمیازه

اینم عکس 39 روزگی دختر مامان

سالی یه دفعه اینطوری آرومه به خدا نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 13:18
نازی سمیرا جون... چقدر بزرگ و خانم شده.... خودت بهتری...
مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 13:27
قربونت برم نمیخواد در بری همون جا بشین... حالا وایسا بزار یه چند ماهه دیگه که فقط خودت بهتر ازهمه میشناسه اون موقع حالت پرسیدن داره... داری ظرف میشوری یک دفعه جیغ میزنه که من بیدارم... این اولش ...
مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 13:46
درست میشه برو دعا کن که فقط به خودت وابسته نشه... متوجه منظورم هستی... مثل این بچه ها هستن همش پیش مامان میمونن... فکرشو سمیرا... واییییییییییی
مامان مانی
3 اردیبهشت 91 15:12
وای نی نی ت روز به روز داره خوشگل تر می شه سمیرا جون حالا یه چند ماهی باید همینطور بی خوابی بکشی عزیزم زود به زود بیا گلم دلمون برات تنگ می شه
نسترن
3 اردیبهشت 91 17:43
ای جونم این چقدر عسل شده میشه من بخورمش هزار ماشالله چقدر بزرگ شده سمیراجون از طرف من ببوسش
مامان دخملی
3 اردیبهشت 91 18:23
ای جانم عزیز دلم چقدر ماهه این دختری مواظب دختری باش
مامان نفس طلایی
3 اردیبهشت 91 18:47
عسل خانوم دیگه
مامان انیسا
3 اردیبهشت 91 18:55
نازی!سمیرا جون ما دختر نازتو لینک کردیم
مامان بهی
3 اردیبهشت 91 23:09
نازززززززززیییییییییی گلم وای چه خوشگلههههه یادته قبل زایمان هی می گفتی چاق شدم هیکلم بد شده سمیرا جونی حالا دیگه لاغر شو و مانکنن شوخی عسلم آنیسا همیشه سالم وسلامت باش وبه مامانت اوووردددد بده
آوين
4 اردیبهشت 91 0:34
سلام عزيزم خيلي دلم برات تنگ شده بود هزار ماشاالله خيلي بزرگ و خانوم شده فكر كردي بچه داري عروسك بازي حالا مونده تا پوستت را بكنه خانوم خانوما من بازم عكس ميخوام از دخملي
مامان علی شیرین عسل
4 اردیبهشت 91 0:58
سلام بهت تبریک میگم بالاخره دخملت به دنیا اومد چقدر نازه ماشاالله خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش بچه داری صبر و حوصله میخواد کم کم همه کارها برات عادی میشه توکل کن به خدا
آوين
4 اردیبهشت 91 12:06
سلام سميرا خانوم رسيدن به خير من بازم عكس ميخوام از اين ناز دخملي بوس براي تمام خستگي هات
الهه مامان رادین
4 اردیبهشت 91 12:27
وای ماشالا به آنیسای ناااااااز...ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جوووون....مامانم اذیت نکنی هاااااااا
مامان مانی
4 اردیبهشت 91 14:26
ممنون خاله مهربون
نسترن
4 اردیبهشت 91 14:34
جانممممم چه ماه شد به همین زودی..... دوستت دارم انیسای گلم
نرگسی
4 اردیبهشت 91 17:57
عزیزززززززززززززززز دلم .. چه نازه شده دخملی .. خسته نباشی مادر مهربان ..
مامان پسر خرداد
5 اردیبهشت 91 11:18
الهی قربونش برم چقدر ناز شده مامانی اشکال نداره بزرگتر بشه براش عشوه و ناز کنه می ارزه.
سیما
5 اردیبهشت 91 12:15
ای جونم چه سریع بزرگ میشن بچه ها عیبی نداره تا یه موته دیگه خوش اخلاقیاشم شروع میشه ایشالا زنده باشه همیشه
ادی
5 اردیبهشت 91 17:41
الهی الهی الهی الهییییییییییییییییییی فداش بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
نسترن
6 اردیبهشت 91 11:55
این دخمل نفسه مامانی بازم عکس بگذار
نرگسی
7 اردیبهشت 91 0:12
سمیراجون سلام رمزو برات تلگراف میکنم .. اگه یه موقع وقت کردی و دلت خواست یه سری بزنی رمز هم داشته باشی .. کی این دختری بزرگ بشه بتونی بیای ..
مامان ماهان نفسی
7 اردیبهشت 91 12:24
باتز سلام نه مثل اینکه واقعا دوستنداری اسم پسر من جزو دوستان دخمل نازت باشه عیبی نداره من عاشق خودت ودختر گلت هستم من میام بهش سر میزنم وماشالله هزار الله و اکبر چه نازه وچقدر بزرگ شده مامانی همیشه بهش یه ون یکاد وصل کن حالا هر جوریش که میخواد باشه بزار باشه ولی خیلی از چشم بد دورش نگهمیداره مخصوصا اینکه انقدر طلاست خدا برات حفظش کنه از طرف من یه بوسش کن