عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

1ماه و 14 روزگی

1391/2/8 15:06
نویسنده : سمیرا
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیگه کم کم داری برا خودت خانمی میشی . از وقتی خندیدن یاد گرفتی دل من و بابایی و بدجوری بردی . وقتی میخندی تمام سختی هایی که تو اون روزای اول کشیدم و یادم میره . خلاصه اینکه میمیرم برا اون خنده های نصفه نیمت عشقممممممممممممممم

حالا از بابایی بگم برات : انقدر عاشقته که نگو اگه بگم تمام شبم با آنیسا حرف بزن نه نمیگه . تو مهمونیا همش چشش دنبال تو مخصوصا اگه یکی بغلت کنه . 5 دقیقه میتونه دووم بیاره بعد پا میشه میگه : بابا بدید بچمو دلم براش تنگ شده . به این بهونه از دست همه میگیرتت . تمام روز داره قربون صدقت میره . خداییش فکر نمیکردم اینطوری بهت ابراز احساسات کنه فکر میکردم خجالت بکشه . ولی نهههههههههههههههه جلو همه از نوک پات قربون صدقت میره تا دونه دونه موهای نداشتت :)))))))))

خلاصه اینکه مرسی که اومدی و تمام زندگیمونو خوش رنگ تر از همیشه کردی . با تو زندگی ما کامله کامله .خدایا شکرت بابا این فرشته آسمونی که بهم دادی . فقط برام نگهش دار تا همیشهههههههههههه

دوست داریم خیلی بیشتر از اونی که حتی خودمون فکرش و میکردیم .دونه دونه نفسات برام عزیزه عشق مامان .

الان که دارم اینو مینویسم عین فرشته ها جلوم خوابیدی .خیلی غم دارم ولی با دیدن تو همش فراموش میشه . مهم تویی و بودن تو عروسکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان دخملی
8 اردیبهشت 91 15:22
سلام مامانی جونم خدا رو شکر که خوشحالی با دختر امیدوارم شوهر منم مثل شوهرت باشه واسه ما هم دعا کن دخملتم روز به روز داره نازتر میشه مواظب خودت باش دوست خوبم زود به زود بیا دلمون واست تنگ شده و میشه اگه دیر بیای
نرگسی
8 اردیبهشت 91 15:33
سلااااااااااااااااااام سمیراجون خوبی ؟ خوشی ؟ چه میکنی با مسیولیت جدید ؟ ماشالله آنیسا جون خانومی شده ها .. چقدر نازه .. فکر کنم شبیه باباشه درسته ؟ چرا غم داری دوستم ؟ چیزی شده مگه ؟ نبینم ناراحت باشی ..
یاس
8 اردیبهشت 91 15:38
سلام گلم.خسته نباشی مامانی جون.چه دخمر نازی شده این وروجک بلا. خودت چطوری عزیزم؟
مریم مامان نخودچی
8 اردیبهشت 91 15:39
اول... نسترنی خوبی خواهر... دخمل چطوره؟؟؟؟ غم دیگه واسه چی؟؟؟ بایه همچین فرشته ایی؟؟؟؟ از طرف من چند تا بوس ابدارش بکن....
سیما
8 اردیبهشت 91 15:43
جونم چه بامزست دخملت خیلی خوشحالم که به این زودی به شرایط جدیدت عادت کردی و یه مامان کامل شدی ... بوس واسه تو و عروسک نازت
مریم مامان نخودچی
8 اردیبهشت 91 15:51
سمیرا جوگیر شدم نوشتم نسترن...
نگین مامان رادین
8 اردیبهشت 91 15:58
ای جونم فدای اون نگاه متفکرانت بشم من درست مث فرشته هایی،خدا براتون حفظش کنه و روز به روز خوشبختیتون بیشتر و بیشتر بشه.
آوين
8 اردیبهشت 91 16:05
وووووووووووواي واي من قربون اون نگاه كردنش بشم چقدر خانوم شده چقدر بزرگ شده هزار الله اكبر براش اسپند دود كن از قديم گفتن دختر عشق باباشه
مامان بابای الیسا
8 اردیبهشت 91 18:09
سلام جوجو. چه نازی. به چی نگاه میکنی؟ ها؟ عزیزم. راستی فتوکپی باباشه. درسته؟؟ میبوسمت عزیزم.
مامان بابای الیسا
8 اردیبهشت 91 22:22
سلام بالاخره شما مادرو دختر پیداتون شد خیلی بهتون سر میزدیم تا یه عکس جدید از دخملی نازت گذاشته باشی فداش چه نازه چه معصوم نگاه میکنه زنده باشه الهییییییییی خودتم خسته نبهشی درکت می کنم خیلی سخته اما شیرینم هست مواظب خودت باش.
مامان بهی
9 اردیبهشت 91 12:03
سلام سمیرا جونمممممممممم وای چه ماههههههه شده دخملت منم خوبم مرسی عسلی که اومدی سریدیایشالله همیشه با آنیسا جونی خوش باشییییییی مواظب دخملمون باش مامان آنیسا جوننیییییییی
ادی
9 اردیبهشت 91 13:31
سمیرا جونم خدا برات حقظش کنه ماشالله چه جیگریههههههه. باباش حق داره. حسابی لذت ببر از این لحظاتت
مامان مانی
9 اردیبهشت 91 14:21
سلام سمیرا جون خوبی؟این جیگر روز به روز داره خوشگل تر می شه مرسی که عکس جدید گذاشتی عزیزم همیشه خوش باشی
نسترن
9 اردیبهشت 91 19:39
سلام عشقم خوبی این پرنسس ما چطوره بابا چند تا عکس بگذار ماکه دلمون اب شد
مامان فينگيل
10 اردیبهشت 91 14:00
الهي قربون اون چهره معصومعش برم. عزيزم. چه فرشته نازنيني.خوشبحالت که همسري اينجوريه. من همسرم از بچه دار شدن ميترسه ميگه تا 6 سال ديگه نه اما من ني ني خيلي دوست دارم
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:46
مبارک باشه عزیز خاله مامان مهربون. می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک
امیرمحمد
13 اردیبهشت 91 18:14
سلام کوچولوی خوشکل به امیر ماهم سر بزن
samiraa
14 اردیبهشت 91 13:32
vaaaaaaay fadat jaaam cheqadr naziii mashala mashala mashala cheshm nakhori eshala maman samila jo0o0nam khoda baratoon negahesh dare ajijam
مامان دخملی
15 اردیبهشت 91 0:40
سلام مامانی از دختر گلی عکس بزار دلم واسش تنگ شده
نایسل
15 اردیبهشت 91 13:43
وایییی سمیرا جونم این مدت که من نبودمم دخترت برای خودش خانمی شده عزیزززز دلم چقدرمم نازه خوش به حالتتت قربونتتت برممم ماشالا هزار ماشالا خدا برات نگهش داره مثه فرشته هاست عزیزززز دلمممم هزار تا بوسس واسه تو واسه آنیسای ناز
ندا
15 اردیبهشت 91 22:23
سلام .. ای جونممممممممم چه نازه دخترتون
خاله جون
16 اردیبهشت 91 0:02
خسته نباشی عزیزم عیبی نداره هر موقع نگاه میکنی به گل دخملت خستگیت یادت میره بوس برای دخمل نازت
نایسل
16 اردیبهشت 91 23:24
جون دلم چر ادیکه عکس نمیزاری ازش باز من اومدم تو نیسی
مریم مامان ستایش
17 اردیبهشت 91 12:04
ماشالله دخملت هر روز نازترو خانومتر میشه.آره دیگه دخملا خیلی دلبری میکنن از باباها.بیشتر از دخملی عکس بزار دیگه مامانیش!
مامان پسر خرداد
17 اردیبهشت 91 12:13
الهی حسابی جا باز کرده تو دل بابایی ببوسش
نایسل
17 اردیبهشت 91 22:54
عزیززز دلم بیا دیگه با تو میای من نیستم حتما
آوين
18 اردیبهشت 91 9:35
سلام به ماماني و دخمل خوشگلش دلم براتون تنگ شده سميرا جون زودي بيا با يه دنيا عكس از اين نازدار خانوم
نرگسی
18 اردیبهشت 91 23:58
آنیسا خانوم این مامانی شما دوست ما هم هستا .. یه ذره اجازه بده پیش ما هم بیاد ..
مامان مانی
19 اردیبهشت 91 14:56
سمیرا جونم خوبی ؟چه خبرا انیسا جونم خوبه ؟دیر به دیر می یای دلمون برات تنگ می شه
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:17
سلام مامان سمیرای مهربون، خدا چه عروسک کوچولوی نانازی بهتون داده، ماشاءالله. حالا صبر کن مامانی، موهاش انقد بلند و پرپشت بشه که شونه توش نره
مامان نفس طلایی
20 اردیبهشت 91 18:56
وای خدا انیسا جونم مثل فرشته ها شده عسل