عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

1 ماه و 25 روزگی دخملی

1391/2/19 21:12
نویسنده : سمیرا
788 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بره انقدر خانوم شدی عسلم . 2 روزه کارای جدید یاد گرفتی دستت و مشت میکنی میکنی تو دهنت و تند تند دستت و لیس میزنی . انگار یک سال شیر نخوردی . یه ملچ ملوچی راه میندازی که نگوووووووووووو . دوست دارم قورتت بدم . تمام دستت و یقه لباستو و صورتت و آب دهنی میکنی بعدشم بغلت که میکنم میمالی به صورت من . یه کار دیگه ام یاد گرفتی عشقم وقتی میخندی آخرش یه جیغ میکشی که دلم برات ضعف میره .

راستی دختری مامان برعکس همه نی نی هایی شده که مامان تا حالا دیده :

1 . وقتی بغلت  میکنیم گریه میکنی دوست داری همش رو زمین باشی و باهات بازی کنیم .

2 . عاشق قطره هاتی برا همین قطره AD رو قطره قطره میچکونم رو زبونت تا مزشو بچشی تموم میشه بازم میخوای و گریه میکنی .

3 . عاشق حمومی تو اوج گریه هم که باشی ببرمت حموم میخندی وقتی میاریمت بیرون گریه میکنی بازم حموم میخوای .

عاشقتمممممممممممممممم به قرآن هر روز بیشتر از روز قبل میخوامت عسلم .

راستی از وقتی به پستونک عادت کردی آرامشت خیلی بیشتر شده و مامانی بدون ترس از گریه میبرتت بیرون دیروز با بابایی کلی رفتیم بیرون و گشتیم شما اصلا گریه نکردی و خیلی خانوم بودی . مرسی عسلممممممممممممممممم

5 روز دیگه باید ببریمت واکسن بزنی به خدا از الان دلشوره دارم . خدا کنه زیاد اذیت نشی عشق مامانی.

اینم عکس پستونک خوردنت عشق مامان :

راستی عاشق تلویزیون و Game گوشی بابایی هستی و با چه ذوقی بابایی و تشویق میکنی گلم . ایناهاش :



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نرگسی
19 اردیبهشت 91 22:25
سلام عسیسسسسسسسسسسم .. ماشالله هزار ماشالله چه خانومی شده عسلم .. خداروشکر که آروم شده عزیزم .. برات رمزو فکر کنم تلگراف کردم ولی برات خصوصی میذارم اینبار ..
سیما
20 اردیبهشت 91 0:31
عاشقشمممممممممممم
آوين
20 اردیبهشت 91 1:10
سلام خانومي زياد دلشوره نداشته باش واكسن 2 ماهگي خيلي راحته فقط قبل از بردن بهش قطره استامينيفون بده حتماٌ بوس براي مادر و دختر
مامان پسر خرداد
20 اردیبهشت 91 10:37
الهی قربونت برم .خودت چطوری تقربیا مسلط شدی به کارا دیگه .خب بهتر هم می شی .
نرگسی
20 اردیبهشت 91 12:27
مرسی عزیزمممممممممممم .. بوسسسسسسسسسس ..
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:30
وای جیگگگگررم چقدر بزرگگگ و ناز شده ای جان ای جان روز به روز داره خوشمل تر میشه فدای خنده ا ش
مامان نفس طلایی
20 اردیبهشت 91 18:57
ای جونم چه عادت های خوبی داری جیگر
مامان دخملی
20 اردیبهشت 91 22:15
سلام عزیزم الهی قربونش برم ماشاله ماشاله چه جیگر شده عشقم عکس خودت هم بزار دلم واست تنگ شده دخملی رو بوسش کن آبدار
الهه مامان رادین
21 اردیبهشت 91 0:16
ای جان قربون آنیسا جیگر....ماشالا بزرگ شده خانومی شده واسه خودش.... واسه واکسن هم نگران نباش فقط یه کوچولو تب ممکنه بکنه ولی زودی تموم میشه
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:01
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مامان بهی
21 اردیبهشت 91 14:01
واااااااااااااااییییییی چن روز این جا نبودم سمیرا جون جونممممممممم آنیسااا خیلی ماه شدهههههه خوش بحالت سمیراااا جونممممم
مامان آتین
21 اردیبهشت 91 14:17
نااااااااازی خیلی جیگره ماشالله بووووووووووس
مامان مانی
21 اردیبهشت 91 15:23
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم وای این دختر خوشگل و ببین نازی.......................................: از واکسن هم نترس عزیزم منم مثل شما دلهره داشتم وقتی مانی واکسن داشت فکر می کردم خودم واکسن دارم همش می ترسیدم ولی فقط یه چند ثانیه طول می کشه و شاید یکم گریه کنه زودی تموم میشه X
امیر حسین
13 خرداد 91 19:46
نااااااااازی خیلی جیگره ماشالله بووووووووووس/خدا واستون از چشم بد نگه اس داره
maryam
16 خرداد 91 5:38
کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه