عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

2 ماه و 9 روزگی دخملی

1391/3/2 17:28
نویسنده : سمیرا
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه ما شمارو 5 روزه بردیم شمال خونه مانی دوست مامانی بابایی عمه گلریزتم با ما بود . خیلی خوش گذشت عزیزم .شمام اصلا اذیت نکردی مامانو . فقط تو راه برگشت خسته شده بودی یه کم سرمون غر زدی ولی بعدش خوابت برد و تا خونه خواب بودی . این روزا که میگذره هر روز شیرین تر میشی دوست دارم از تمام لحظات با تو بودن برای عاشقت بودن و بو کردنت استفاده کنم چون داره خیلی زود میگذره مامانی . دلم برای روزای اول که از بیمارستان اومده بودی خیلی تنگ شده .با اینکه سخت بود ولی الانم که فکر میکنم خیلی خیلی شیرین بود . دوست دارم دختر گلم . عاشق اون خنده های خوشگلتم . راستی جدیدا یاد گرفتی وقتی میخندی آخرش یه جیغ کوتاه میکشی که من میخوام برات بمیرم .

 

**********************************************************************

به بابایی میگم با آنیسا کار نداری الان براش بنویسم . میگه بهش بگو : ای توله سگگگگگگگگگگگ باباش عاشقتممممممممممممممم . اینم پیغام بابایی اینطوری قربون صدقت میره .

 

اینم عکسمون کنار دریا . مامانی و بابایی و عمه گلریز و مانی ( دوست جونمون )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان محمدرضا
2 خرداد 91 17:53
منم عاشق اینطور ابراز علاقه کردن باباهام . بابای محمدرضا هم همینطور قربون صدقش میره .
نرگسی
2 خرداد 91 18:41
همیشه به سفر و خوشی عزیزم .. وای انقده حال میده اینجوری قربون صدقه رفتن کههههههههههههههه ..
نایسل
2 خرداد 91 19:27
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننننن عزیزززززز دلممممممممممم
نایسل
2 خرداد 91 19:27
بابا ها عاشق دختراشوننن
نایسل
2 خرداد 91 19:28
جیگر من همیشه به سفررر
نایسل
2 خرداد 91 19:40
وای مرسییی سمیرا جونم یعنی میشه منم یه دختر مثه دختر تو داشته باشم وای فکر کن
نایسل
2 خرداد 91 19:43
به قول خودت این کله دخملت که کوچولو کنار وبلاگه خیلییییییییی باحاله ادم دلش میخواد ماچش کنه حسابی برگشتی به وزن اولت عزیززز دلم راحت شدی
نایسل
2 خرداد 91 19:44
مرسی عزیززز دلم اگه میتونی به دوستاتم بگو بش رای بدن تا شوشوم کیلیپش بیشتر پخش شه برای کار اولش خوبه بد نیستت اما براش انگیره میشه دیگه
نایسل
2 خرداد 91 20:37
مرسی عزیزززز دلم نظر لطفته واسه ستاره ام ممنون خانوم
مامان دخملی
2 خرداد 91 23:14
سلام دوستم همیشه به گردش دوست جونم مواظب خودت و عروسک من باش
مامانی آوینا
3 خرداد 91 1:10
سلام.وبلاگ زیبایی داری و دختری بسیار بسیار زیباتر.خوشحال میشم بهم سر بزنی تا اگه دوست داشتی با هم دوست بشیم.
نسترن
3 خرداد 91 1:19
واااااااای عالیییییییی خیلی خشکله عکستون و دخملتون.بوووووووس
نسترن
3 خرداد 91 9:38
عزیزم خیلی خوشحالم که خوبی و دختری هم اینقده بزرگ شده خاله نسترن عاشقققققققققققققققق تو گل دختره
مامان بهی
4 خرداد 91 0:06
سلام عسلممممم واااااااااااااای چه ناز شده آنیسا جونمممممممممممممم همیشه به سفر سمیرا جونممممم
نسترن
4 خرداد 91 9:23
راستی یادم رفت بگم سمیرا جون بعد زایمانت برخلاف همه خانمها که خیلی چاق میشن هزار ماشالله تو خیلی خوش هیکلی
مامان نسترن
4 خرداد 91 13:06
خانومی بگو ببینم چطور این قدر خوشتیپ موندی بزنم به تخته
خاله رایان
6 خرداد 91 21:52
سلام خانمی وبلاگ خوبی بود و نی نی گلی داری من لینک کردمت به ما سر بزنی خوشحال میشم محکم نی نی ببوسی
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:23
همیشه به سفر خانوم کوچولو.تا میتونید همین الان سفراتونو برید که یه کم که بزرگ شن دیگه خیلی سخته.الهی فداشون بشم!وبلاگ ستایشم آپه ها!
لیلا مادر سوسی
11 خرداد 91 3:30
گوگولیییییییییی مگورررررررررررری
فرشته
11 خرداد 91 17:24
سلام مامان آنیسا من رفتم به نی نی خوشملت رای دادم خیلی جیگره خدا حفظش کنه
نگار
6 تیر 91 12:44
عزیزم این روزا سریع تر از اونچه الان فکر می کنی می گذرن ولی هر روز شیرین تر از قبل می شه پس نگران نباش