عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

من اومدمممممممممممم

1391/2/25 1:07
نویسنده : سمیرا
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوست جونا ببخشید دیر اومدم این دختری پوست سر منو کنده اگه براتون بگم این 18 روز چه بلا هایی سرم اومد های های به حالم گریه میکنید

اول از همه اینکه بنده روز 4 به بعد تنها بودم و هیشکی پیشم نبود نه مامانم نه مادر شوهرم چون مامانم مجبور شد بره مسافرت مادر شوهرمم شوشو ش تازه از مسافرت اومده بود موند پیش اون  . یعنی یه هفته اول کلا من فقط گریه کردم ولی الان خداروشکر خیلی بهتره دارم از پس کارام بر میام یه کمم دستم راه اوفتاده دیگه چشمک

همه اینا یه طرف مهمونا که میومدن یه طرف درد بخیه هام یه طرف دیگه پیر شدم نیشخند

ولی همش به داشتن دخمل گلم می ارزید بچه ها عین دیوونه ها دوسش دارم میمیرم واسش به خدا اگه بدونین اولین بار که نشونم دادنش چه حالی داشتم حالا سر فرصت خاطره زایمانمم براتون مینویسم فعلا دختری داره گریه میکنه برم یه کم بغلش کنم . فعلااااااااا

زودی میام . قول بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نرگسی
14 فروردین 91 20:58
سلا مامان سمیرااااااااااا دلم برات یه ذره شده بود دوستم
نرگسی
14 فروردین 91 21:00
عزیز دلم بمیرم برات کاش میتونستم میومدم کمکت جدی چی کشیدی !!
خاله مرمر
14 فروردین 91 21:00
سلام مامانی آنیسا تولد نی نی نازت مبارک. از این به بعد کلا سرت شلوغه. بزار یه کوچولو بزرگتر بشه دیگه حتی وقت سر خاروندن هم نداری. ایشاالله که همیشه هر سه تاتون سالم و شاد باشید و سرتون هم شلوغ باشه
نبات کوچولو
14 فروردین 91 21:04
سلام نبات کوچولو با یه عالمه *عکس خنده دار*، *داستان*، *کلیپ* و *شعر* هر روز آپدیت می شه. خنده دار ترین دقایق کلاه قرمزی 91 رو اینجا ببینید. راستی یادتون نره کتاب angrybirds رو هم دانلود کنید تا حالا 700 نفر دانلود کردند شما نفر بعدی باشید www.nabati.blogfa.com
نرگسی
14 فروردین 91 21:06
منم دوستممممممممممم ..
نرگسی
14 فروردین 91 21:17
سمیراجونی یه عکسم بذاری از آنیسا فسقلی عالی میشه
نسترن
14 فروردین 91 21:24
بیا بغلم زود یک بوس گنده قدم نو رسیده ات مبارک عسللللللللللم نمیدونی چقدر خوشحالم که هستی وای اصلا فکر نمیکردم حالا حالا وقت کنی بیای
مامان دخملی
14 فروردین 91 21:29
سلام دوست جونم الهی تنهایی سخت بود ولی بجاش حسابی راه افتادی دختر گلی رو بوسش کن مواظب خودتون باش عزیزم
نسترن
14 فروردین 91 21:30
وای بگردمش که چقدر کوچولو نازه بازم اگه وقت کردی عکس بگذار کاش کنارت بودیم کمکت میکردیم عیب نداره در عوض خودت زود یاد گرفتی مستقل شی و از عهده این ورجک ناز بر بیای این سختی به شیرینی استقلال می ارزه
نسترن
14 فروردین 91 21:33
عزیز دلم خیلی مراقب خودت باش و تا میتونی خودت رو تقویت کن کمپوت اناناس جای زخم رو میگن زود خوب میکنه
مامان آراد(خاطره)
14 فروردین 91 21:49
سلام عزیزم ..خوش اومدی صفا آوردی....کاملا درکت میکنم چون منم در شرایط تو بودم...بیچاره مامانم پاش شکسته بود...مادر شوهرمم از افادش از جاش بلند نشد ...از روز اول خودم تموم کارامو کردم... از دخملت برامون عکس بذار....
مامان رادین
14 فروردین 91 22:02
سلام سمیرا جوون...آخی تنهایی که خیلی سختت بوده عزیزم ولی خداروشکر از پسش براومدی....ایشالا آنیسا گلی همیشه سلامت باشهههه
مامان بهی
14 فروردین 91 22:14
ای جانم چی کشیدییییییییی مواظب خودتم باش سمیرا جونی عکس آنیسارم بزار خیلی دوس دارم ببینمش
آوين
14 فروردین 91 22:23
خانوم خانوما سلام عيدت مبارك بابا تو رو خدا يه چند تا عكس از اين گل دخملي بزار دلمون براش آب شده بعد هم اينكه فكر كردي مادر بودن راحته تازه الان دوران خوشته بزار بزرگتر بشه بعد حالتو ميپرسم
مامان دخملی
14 فروردین 91 22:24
دوست جونم عکس دختر گلت و بزار عکس خودت رو هم اگه شد بزار راستی تهران زندگی میکنی ؟
مامان ماهان نفسی
15 فروردین 91 0:48
الهی من فدات بشم میدونم چی کشیدی ولی خیلی مواظب خودت باش از طرف من نی نی رو ببوس
مامان فينگيل
15 فروردین 91 15:01
سلام گلم. خوش اومدي. الهي بميرم که تنها بودي. خدا کمکت کنه عزيزکم... دوستت دارم دوست جوني ميشه بيشتر باهم آشنا بشيم؟
مامان نفس طلایی
16 فروردین 91 23:50
واسه همینه بهشت زیر پاهاته دیگه .... تنهایت باعث شد زود خودت راه بیفتی تو بچه داری ولی فکر کنم خیلی سخت بوده باشه
نگین مامان رادین
18 فروردین 91 2:20
سلام الهی بمیرم برات چی کشیدی ،ولی افرین به مامان زرنگ که تونسته از پس کارها بیاد مطمئنا انیسا به داشتن همچین مادری افتخار خواهد کرد
مامان سمانه
28 فروردین 91 3:41
الهی میدونم چه روزهای سختی داشتی ولی مهم گل دخترته که تو بغلته راستی من هنوز اسمش و نمیدونم