عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

قالب وبلاگ و دایی سهراب و واکسن 2 ماهگی

1391/2/25 1:01
نویسنده : سمیرا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من مامانی امروز دایی سهرابت برات یه قالب وبلاگ خوشگل طراحی کرد و برات گذاشت . من که عاشقش شدم . عاشق اون کله کوچولت اون کنارا شدم . دایی سهراب جونم دستت درد نکنه عشقممممممم .آنیسا برات 1000 تا بوس فرستاد بابت این کادو خوشگلت .

دوست داریم 1000 تا عزیزه دلم

 

******************************************************

 حالا از امروز بگم برات مامانی . الهی بمیرم برات امروز صبح با بابایی شما رو بردیم برای چکاپ ماهیانت پیش دکتر . دکتر گفت همه چیز شما خوبه و خدارو شکر وزن گیریت و قدت و دور سرت نرمال نرمال بود و من از این بابت خیلی خوشحالم . ماشالله هزار ماشالله مامانی .

بعدش به بابایی گفتم بریم بپرسیم خانه بهداشت نزدیک خونمون کی ببریم آنیسارو واکسن بزنیم تا رفتیم هیچکس اونجا نبود خانومه گفت همین الان بیارینش خوب .من از دلشوره داشتم میمردم همش میخواشتم به یه بهانه ایی بندازم یه روز دیگه ولی بابایی زیر بار نرفت . وقتی رفتیم من که دل نداشتم اومدم بیرون بابایی پای شمارو گرفت تا برات واکسن بزنن . وقتی جیغ زدی داشتم از ناراحتی میمردم انقدر اشک ریختم که نگو . بمیرم برا پاهای کوچیکت مامانی .بعدش زود ساکت شدی و بغض کردی تو ماشین رو پای من خوابت برد بعد بابایی مارو گداشت خونه مامانی به شما قطرتو دادیم خیلی اذیت نشدی مامان . خدا کنه شب زیاد تب نکنی دارم از دلشوره میمیرم....

دوستتتتتتتتت دارم . هیچ وقت دوست ندارم اشکاتو ببینم نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

نرگسی
25 اردیبهشت 91 0:21
قالب نو مبارک .. دستت دایی جونی درد نکنه ..
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
25 اردیبهشت 91 0:51
دوماهگي خوشگله مبارك باشه. پيش ما هم بيا سميرا جون. ياسي داره يكساله ميشه فقط دو روز مونده
مامان دخملی
25 اردیبهشت 91 3:17
مامان مهربون غصه نخور ان شاله که تب نمیکنه دخملی قالب وبت هم خیلی قشنگه
مریم مامان نخودچی
25 اردیبهشت 91 6:31
مامان پسر خرداد
25 اردیبهشت 91 8:42
قالب نو مبارک دخملی خانم شدی ناز شدی .می بوسمت عزیز من شب اول یه خورده تب بیشتر هستش مواظبش باش.
مامان دخملی
25 اردیبهشت 91 14:19
سلام سمیرا جون آنیسا خوبه پاش درد نمیکنه تب نکرد عروسک من؟
آوين
25 اردیبهشت 91 15:40
سلام عزيزم قالب جديد مبارك اميدوارم دخملي بد واكسن نبوده باشه وزياد اذيتت نكرده باشه
مامان نفس طلایی
25 اردیبهشت 91 15:46
قالب وبت مبارک عزیزم انشالله تب نمی کنه
نایسل
25 اردیبهشت 91 17:01
وای چه قالب خوشگلی خیلی قشنگه خوش به حال آنیساااا عزیززززز دلم ایشالا تب نمیکنه اخ منم اصلا دل این کاراراو ندارم بچه خواهر مو واکسن و آمپول میزنن من پا به پاش گریه میکنم چه برسه به بچه خودم
مامان دخملی
25 اردیبهشت 91 17:04
دوست جونم ما پاییز ۸۸ رفتیم سر خونمون اسفند ۸۹ عروسی گرفتیم
نایسل
25 اردیبهشت 91 17:06
عزیززز دلم مرسی مهربونم دخترماهت رو ببوس
مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 91 18:01
آخ الهی بمیرم واسه آنیساجونم . منم دیروز که رفتیم واسه تیرویید محمدرضا نرفتم توی اتاق . دلم نیومد
کودکانه های من
25 اردیبهشت 91 18:03
سلام دوست جونمممممم ماشالله آنیسا جون چه خانوم شده خودت خوبی عسیسم؟ آره منم باورم نمیشه هنوز دیگه به هیچکس اعتماد نمیکنم خوش به حالت که وبش رو ندیده بودی
نایسل
25 اردیبهشت 91 18:25
نرگسی
25 اردیبهشت 91 18:51
مرسی عزیزم .. قابل تو رو نداره گلم .. میخوای اومدم کرج برات بیارم ؟؟
مامان نفس طلایی
25 اردیبهشت 91 22:05
فدات دوست گلم
مامان نیکادل
26 اردیبهشت 91 10:37
انشالله که تب نمیکنه آنیسا جونی بووووووس
الهه مامان رادین
26 اردیبهشت 91 11:21
ایشالا که تب نکرد آنیسا جون؟؟؟؟
الهه مامان رادین
26 اردیبهشت 91 13:09
خداروشکر
مامان مانی
26 اردیبهشت 91 14:41
ایشالا بزودی مامانی .....اونقده زود بزرگ می شه که فکر می کنی همین دیروز بود
ادی
26 اردیبهشت 91 14:49
عظیمیه هستم
مامان علی شیرین عسل
27 اردیبهشت 91 0:34
سلام خوبین ماشاالله دخملت چه ناز شده قالبتون هم قشنگه خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم منتظرتونم ادرستون رو هم یادداشت کنید خدانگهدار
خاله جون
27 اردیبهشت 91 3:10
قالب جدید و دو ماهگی آنیسا جون مبارک خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
نسترن
27 اردیبهشت 91 4:43
پس اینطور شد که سزارین کردی ماشالله عجب دختر شب زنده داری هم داری حق داری برای خواب دلت لک زده قالبت هم خیلی خوشگله عاچچچچچچچچچچقتم انیسا
مریم (مامان آرینا)
27 اردیبهشت 91 12:58
سلام سمیرا جوون منم دقیقا حالتو میفهمم واکسن زدن نی نی ها خیلی بده منم مثل شما بودم فقط گریه میکردم وطاقت نداشتم ،خلاصه که خیییلی بد.با اجازت لینکت کردم دوستم به ما هم سر بزن دخملتو میبوسم
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 16:43
عسیسم بیا پیشم رمزم خصوصی برات گذاشتم
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 19:47
مرسی سمیرا جونمممممم خودت خوشملتریییییییییییییی چشات خوشگلترترترتر
مامان دخملی
27 اردیبهشت 91 23:56
سلام خوبی عشقم عروسکم خوبه حالشه ؟ دلم واستون تنگ شده بیا دیگه
مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:45
آخی نازی مبارک باشه دوماهگیش و واکسنش ایشالا که اذیت نشده ما آپیم گلمممممممم
مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:46
راستی قالب نو هم مبارک سمیرا جون کجای کرجی؟
مامان دخملی
29 اردیبهشت 91 14:48
سلام سمیرا جونم کجایی ؟؟؟ آنیسا جونم چه طوره ؟ دلم واست تنگ شده
مامان دينا
30 اردیبهشت 91 18:58
قالب نوت مبارك عسيسم دست دايي مهربونت درد نكنه
مامان دخملی
31 اردیبهشت 91 15:36
مامان آرشیدا کوچولو
31 اردیبهشت 91 16:15
سلام عروسک ناناز خاله تولدت مبارک این دو ماه بی صبرانه منتظر بودم بیام و شکل ماهت رو ببینم چقدر تو نازی جوجو به مامانت تبریک میگم که واقعا گل کاشت
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 17:12
الهی الان انیسا گلی بهتره؟مامانی من عکس سیسمونی دخملی رو گذاشتم.بیاین و ببینین و برامون نظر بذارین.خوشحال میشیم.انیسا گلی رو هم ببوسین
مامان دخملی
2 خرداد 91 16:41
سلام سمیرا جونم خوبی کجایی چرا نمیایی؟ عروسکم خوبه ؟
یگانه
22 مرداد 91 15:47
این عکسای ایسا جونت رو چه جوری به صورت فیلم در اوردی