عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عاشقانه های من و دخملم

1391/3/20 14:10
نویسنده : سمیرا
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

تورو خدا آنیسا با اون چشات اونطوری نگام نکن . به خدا میمیرم براتا بی مامان میشی . آخه انقدر خواستنی نباش دیگه . هر روز که میگدره بیشتر عاشقت میشم . با بوی تنت زندم عسلم که از هر بویی خوشبو تر و دلنشین تره . دوست دارم خیلی دوست دارم . دوست دارم همه چیزمو بدم واسه یه لحظه خندیدنت . عاشقتم به خدا . بهترینارو برات میخوام . دلم میخواد خوشبخت خوشبخت باشی . دلم میخواد بهترین چیزارو داشته باشی .بهترینارو واست میخوام . هر چیزی که خودم آرزوش و داشتم برای تو میخوام . دوست دارم آنیسا . دوست دارم دخترم . نمیدونم میتونم مامان خوبی برات باشم یا نه . ولی به خدا تمام سعیمو میکنم . 88 روزه کنارمی . تو بغلمی . بزرگ شدنت و میبینم . وای خدایا چقدر نوشتن حس مادرانه سخته . آخه واقعا نمیتونم بهت بگم چقدر برام با ارزشی . نمیتونم ....................

راستی عشقم امروز برای اولین بار بازی کردی . گذاشته بودمت تو کریرت اول یه بار دستت ناخواسته خورد به اسباب بازیای اون بالا ترسیدی صدا داد . بعد 2 دقیقه دوباره دستت و بردی زدی بهش بازم ترسیدی لب ورچیدی . ولی کم کم خوشت اومد . هی دست خوشگلت و میبردی نزدیک میزدی بهشون اوناهم صدا میدادن ذوق میکردی میخندیدی  . اینم عکسش :

بعدم تصمیم گرفتی ببینی اینا چه مزه ایی دارن :

ولی خیلی خوشت نیومد مامانی چون بعدش گریه کردی بغلت کردم . اینم از اتفاق های امروز . راستی هنوز نرسیدم شروع کنم به نوشتن دفترت قول میدم از فردا بنویسم برات .

دوست دارم فتچولک مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نرگسی
20 خرداد 91 1:57
اونجوری نگو مامانی دیگه .. ایشالله که همیشه سلامت باشی کنار خانوادت عزیزم .. بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان دخملی
20 خرداد 91 10:08
سلام دوست خوبم خودت دیگه میدونی که عاشق دخملت هستم از طرف من ماچش کن جیگرمو
ساناز
20 خرداد 91 13:51
سلام عزیز دلم...چه دخمل نازی داری...ای جانم...ایشالا همش بخنده و دل شمارو ببره خانومی...من هم کرج هستم و با خوندن پستهات متوجه شدم که شمام کرجی. اگر ممکنه میخوام اسم و آدرس دکتری که پیشش زایمان کردیو بدونم.ممنون میشم پیشاپیش از پاسخ گوییت عزیز دلم. بوس بوس یه عالمه
پریسا
20 خرداد 91 15:42
عزیزم چقد این کوچولو ناااااااااااااااااااااازه بوس بوس بوس ممنونم که به خونمون سر زدی
مامان مانی
20 خرداد 91 16:09
سلام دوستم خوبی عزیزم ؟انیسای گل رو ببوس امیدوارم همیشه شاد و خوش کنار همسر و دختر خوشگلت زندگی کنی...می بوسمت
مامان مانی
20 خرداد 91 16:10
مامانی عروسکش خیلی بامزه ست
مژگان
20 خرداد 91 17:08
سلام سميرا جون. آدم با خوندن مطالبت اينقدر انرژي مي گيره كه حد نداره. من مطمئنم شما واسه آنيسا جون بهترين مامان دنيايي. من مادر نيستم ولي درك مي كنم كه خيلي وقتا كلمه ها از نشون دادن احساس واقعي آدما عاجزن! حق داري هر روز بيشتر عاشق دخترت مي شي. ماشالا هر عكسي كه ازش مي ذاري خوشگل تر و خواستني تر مي شه دخملت. اميدوارم هميشه كنار هم خوشبخت باشيد عزيزم. دخمل نازتم تز طرف من ببوس
مامان نسترن
20 خرداد 91 19:17
چقدر با احساس وقشنگ مادرانه هاتو مینویسیو. خانومی.
نایسل
20 خرداد 91 19:36
وای عزیز دلم داره چقدر تپللی میشه ماشالا براش اسفندد دود کن عسل خاله چقدر شما باهوشی چه زوددد همه کاراتو میکنی جیگر طلا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 22:50
خیلی ماهه..خیلی...خدا نگهش داره گلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 23:08
آره مسافرت لازمه واسه روحیه آدم..خیلی لازمه... برو خصوصی خانمی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 23:59
خاله قفونش بشه جور کنید برید یه سفر حتما..
هانیه
21 خرداد 91 0:45
خوش بحال آنیسا که مامان به این مهربونی داره نوشتن احساس بعضی وقتا سخته، فکر کنم حس مادری هم همچین چیزیه لپ آنیسا رو از طرف من گاز بگیر
یاس
21 خرداد 91 15:42
جیگر خاله رو هزار تا بوس کن.قربونش برم من
نسترن
23 خرداد 91 11:15
هزار ماشالله چقدر بزرگ شده چه خانمی بشه این
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 1:51
سه ماهگیت مبارک عسل طلا.خاله به فدات. واقعا انقد زود میگذره این روزا که آدم باورش نمیشه.دخمل من داره یه ساله میشه ولی اصلا باورم نمیشه. اون عکس اخموش خیلی باحاله.کلی خندیدم گوله نمک من.بووووووسسسسسس
amir
25 خرداد 91 21:07
سلام شما وبلاگ زبایی دارید من یه وبلاگ دارن در باره ی دانلود موزیک و خوشهال میشم به من یه سری بزنید تا آمار سایت من با ورود شما یکی بیاد روش. ممنون نظر یادتون نره
نگار
6 تیر 91 12:50
که x box هم داری
السا
19 دی 91 16:07
وای اینجا چقد نازه