عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

وقتی تو منو میکشی

1391/3/21 14:25
نویسنده : سمیرا
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جدیدا خیلییییییییییییییییییییییییییییییی بد اخلاق شدی . همش گریه میکنی . شروع به گریه ام میکنی دیگه ساکت نمیشی یه دم جیغ میزنی . آخه یه کم با من مهربون باش . چرا انقدر بداخلاق شدی خانومم ؟

الان تازه خوابت برد بعد از 4 ساعت بد قلقی .کشتی منو آخه دخملم انقدر بداخلاق . ولی با همه این حرفا من بازم عاشقتم و تمام ناز کردنات و لوس کردنات و با جون و دل میخرم . فقط یه کم کمتر گریه کن به خدا به خاطر خودم نمیگم به خاطر اون جشای خوشگلت میگم که وقتی پر اشک میشه قلبم درد میگیره . دوست دارم خانوم بداخلاقه من . تو هی سر من داد بزن فکر کن من خسته میشم  .تو خواب ببینی عشق خستگی نداره اصلا هرچی بیشتر اذیت کنی بیشتر عاشقت میشم . حالا تو هی منو اذیت کن من از خدامه.

این عکسارم میزارم که ببینی وقتی خوابت میاد چجوری به من نیگاه میکنی.

آنیسا وقتی خوابش میاد :

آنیسا صبح وقتی از خواب پا شده :

آخ قربون خندت برم ببین اینطوری چقدر خوشگل تری فرشته من .

شب قشنگت بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

جوجوهای ناز ما
21 خرداد 91 1:29
وای سمیرا هر دو تا عکسش خوشگله.اونجا انگار می دونه می خوای عکس بگیری لج کرده اخمو شده.خدا نگهش داره.خوشبخت بشه الهی آمین
نایسل
21 خرداد 91 2:19
مرسی قربونتتت برم
نایسل
21 خرداد 91 2:19
دلم گرفته بود الان خیلی خوبم عزیزم
نایسل
21 خرداد 91 2:20
مرسی عزیززز دلم بوس برای مامان انیسا جون
نایسل
21 خرداد 91 2:20
انیسا از خدا بخواه به منم یه نی نی ناز مثه تو بده
مامانی
21 خرداد 91 7:16
خدا حفطش کنه
مامان نسترن
21 خرداد 91 9:07
الهی قربون اخم کردنت عزیزم.
مامان دينا
21 خرداد 91 9:58
سلام خانومي راستي من به شما راي دادم ولي متوجه نشدم نتيجه چي شد ؟ كي بيشترين راي رو اورد؟
مامان بهی
21 خرداد 91 10:01
ای جانم وای بهش اخمم میاد سمیرا جونی خوش بحالتتتتت
مامان دخملی
21 خرداد 91 10:03
الهی چقدر بامزه اخم کرده خوردنی شده صبح هم که دیگه نگو وای چرا این 19 روز تموم نمیشه منم دخملم و بغل کنم
هانیه
21 خرداد 91 11:25
وااای وااای اخمش چه جذبه ای داره ای جونم خندش رو ببین آنیسا خیلی خیلی خوشبخته با وجود همچین مامان مهربونی
آوين
21 خرداد 91 12:17
براي اين دخمل ناز مدام اسپند دود كن و يه واليكاد بهش آويزون كن از بس ناز و خوشگله چشم ميخره عزيزم ببخشيد سميرا جون يادم رفت بگم سلام خانومي خوبي ؟
مامان ماهان نفسی
21 خرداد 91 12:17
الهی من فدات بشم چقدر تو ماهی خاله جون قربونت برم خداییش کپی برابر عسل بابایی هر چقدر منو شوشو داریم به وبت نگاه میکنیم میبینیم خیلی شباهت به بابا داریا
مامان فينگيل
21 خرداد 91 12:58
خاله قربونش بره. الهي خداي من چقدر بچه ها با هوش شدن. راستي سميرا جون اون دفتر خاطراتو از کجا خريدي؟ ميشه به منم بگي منم براي فينگيل بخرم؟
مامان محمدرضا
21 خرداد 91 13:20
پس فکر کنم فقط من خیلی بد اخلاقم
حسین
21 خرداد 91 13:35
سلام چقد خواستنی شدی اخمات دل میکشه واااااااااااااااااااااااااااااااای دورادور چشات میبوسم
یاس
21 خرداد 91 15:39
الهی.چه عسلی شده این دخمره.عزیزم معلومه که حسابی سرت شلوغه که به ما سر نمیزنی هااااااااااااا
مامان مانی
21 خرداد 91 15:51
چه اخمی کرده وای نازی
ساناز
21 خرداد 91 15:58
سلام عزیز دلم...چه دخمل نازی داری...ای جانم...ایشالا همش بخنده و دل شمارو ببره خانومی...من هم کرج هستم و با خوندن پستهات متوجه شدم که شمام کرجی. اگر ممکنه میخوام اسم و آدرس دکتری که پیشش زایمان کردیو بدونم.ممنون میشم پیشاپیش از پاسخ گوییت عزیز دلم. بوس بوس یه عالمه...(این بار دومه دارم کامنت میذارم..جواب بده لطفا)


سلام قربونت برم . آخه تو آدرس وبت وایمیلتو نزاشته بودی گلم .
من پیش دکتر آقایی زایمان کردم . واقعا هم راضیم خیلیم دکتر با انصافیه تو دستمزد گرفتن . آدرسشم کلینیک فارابی چهارراه طالاقانی روزای زوج هست
بانوی سید
21 خرداد 91 16:25
شاید دلش درد می کرد دوست خوبم به اتاق ما هم سری بزن یه نظر خوشگلم بده یادت نره نیای
مامان بهی
21 خرداد 91 16:40
عاشقتم خالهههه آنیسا جونممممم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
21 خرداد 91 19:48
وااااااااااااااااااای چقدر عکساش ناز بود عالیییییییییییییییییییییی
حسین
21 خرداد 91 20:07
سلام لبات خندون باشه چشم انیسای من حتما برا دادش گلم تو حرم دعا میکنم سلام برسون بگو اگه دلش گرفت خودش زنگ بزنه به امام رضا ع خیلی با صفاست 05112003334 صدای گریه و صلوات زایرین کنار قبرش میشنوه اخرشب خلوته سلام منو هم به اقا برسون لبش خندون دلش شاد سایه اش هزارسال بالای سرتون
حسین
21 خرداد 91 20:15
سلام انیسا جون امروز به همه دوستام معرفیت کردم حتما به وبلاگم سر بزن اکه خوشن نیومد بگو حذف کنم منتظرم ممنون
دایی بنی جون
22 خرداد 91 12:22
سلام وقت خوش مطالب وبلاگتون زیبا بود همیشه شاد باشید
نرگسی
22 خرداد 91 12:28
اخماشوووووووووووو عزیز دلممممممممممم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسس
سمیرامامان امیرحسین و امیرعلی
22 خرداد 91 12:46
سلام سمیرا جون. خدا قوت .با این وروجک کم خواب.خدا حفظش کنه. هم اسمت شبیه منه هم نام وبلاگت.اومدم یه عرض ادبی کنمو برم.فکر کنم یه مامان کوچولو هستی.
مژگان
22 خرداد 91 19:55
واي الهي. فداي اخم و خنده اش. خيلي دوست داشتنيه دخمل نازت خانومي.
حسین
22 خرداد 91 21:00
سلام عزیزمن عاشق اخمت شدم خرااااااااب فسقلی راستش خیلی میترسم عاجزانه به مامان بگو هر روز برات صدقه بده چشم نظر خیلی بده بخدا هر روز صبح میرم بیرون یه ایت الکرسی فقط وفقط برات میخونم تا برسم جلو حرم برم سر درسم آنیسا من خیلی حرف میزنم ببخشید خانمی مواظب خودت باش اینقد پوشاک کثیف نکن
مهمان
22 خرداد 91 23:53
بعنوان مهمان رای دادم
مریم مامان نخودچی
23 خرداد 91 10:04
دورت بگردم... با این اخمت .... قربونت برم که اینقدر داری جیگر میشی.... سمیرا اشکم دراوردی... انشاا..... تا اخر عمر برات بخنده... مراقبش باش... راستی بیا کارت دارم...
نسترن
23 خرداد 91 11:14
ای قربون این دختر که هم اخمش نازه هم خنده هاش
نسترن
23 خرداد 91 11:17
این بوسها از راه دور از طرف خاله نسترن مخصوص انیسا
جوجوهای ناز ما
23 خرداد 91 14:14
عسل خاله ایییییی.آنیسا دوستت دارم.عاشق این دو تا عکستم خالههههه
مامان سونیا
23 خرداد 91 14:54
وای وای وای چه دخملی نازی اخمشم قشنگه بش میاد
الهه مامان رادین
24 خرداد 91 16:05
خاله قربون اخمت عزیزم.....