عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

فسقلی پربازدیدترین

1391/4/1 17:08
نویسنده : سمیرا
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم مامانییییییییییییی امروز وبلاگ تو دومین وبلاگ پر بازدید تو کل وبلاگها بودی . انقدر ذوق کردم که نگووووووووووو . مرسی از همه خاله ها ی مهربون که میاین وبلاگ آنیسای من . آنیسا همتون و دوست داره . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

اینم سند :

الهی قربونت برم من عزیزه دلم جدیدا تا دستت و میگیریم سرت و میاری بالا تا بشینی میخوام قورتت بدم انقدر ذوق میکنی که نگو . وای انقدر قیافت خواستنی میشه میخوام بخورمت . آخه تو کی بزرگ میشی من یه کم بچرونمت ؟

 

 وقتی ما داریم غذا میخوریم تند تند دست و پا تو تکون میدی و به غذای ما نیگا میکنی بعد با زبون کوچولوت هی میکشی دور لبت . الهی قربونت برم من شکموی من .دوست دارم بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خلاصه مامانی دارم بزرگ شدنت و با تمام وجودم هم میبینم هم حس میکنم . خدایا هیچی ازت نمیخوام فقط دخترم و صحیح و سلام و در پناه خودت برام نگه دار . به خدا دیگه هیچییییییییی نمیخوام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله نگار
31 خرداد 91 13:05
خدا حفظش کنه
دریا
31 خرداد 91 15:00
سلام وبلاگ خیلی نازی داری عزیزم مبارک باشه بچه نازت به وبلاگ منم سر بزنید
shahid
31 خرداد 91 15:02
ماشالله نمکه بما هم سر بزنید
یاس
31 خرداد 91 16:17
عزیزم.چقدر تو آخه با احساسی.اشک آدم و در میاری.آنیسا گوگولی خاله رو یه عالمه بوس کن.یه چند ماه دیگه هم میتونی حسابی فشارتشارش بدی
انیس کوشولو
31 خرداد 91 16:17
وااااااای الهی انیس جون منم اینقده موقع غذا خوردن ما دست و پا میزنه که بعضی وقتی دلم میسوزه برش میدارم و ما نوبتی غذا میخوریم چه با نمک نیگا میکنه
انیس کوشولو
31 خرداد 91 16:20
ممنون که به ما سر زدید مامانی..........
مامان آراد
31 خرداد 91 18:32
سلام سمیرا جون ...خوبین عزیزم؟ماشالا دخملت چقدر بزرگ و ناناز شده...لپ تاپم مشکل داره عکسارو باز نمیکنه...واسه همین هم دخملتو ندیده بودم...عوض من محکم ببوسش
h
31 خرداد 91 19:53
رسی خیلی عالی بوددیگه به ما سر نمیزنی
h
31 خرداد 91 19:58
بخشید(م)اولش یادم رفت
مژگان
31 خرداد 91 21:09
سلام سميرا جون. بازم تبريك. فسقليت حسابي پر طرفداره! اي جونم. من هميشه روزي يكي دو بار به وبلاگ دخملت سر مي زم. فقط روزايي كه اصلا وقت نكنم بيام نت نميتونم سر بزنم. يه بوس آبدار از آنيساي جيگر بكن
جوجوهای ناز ما
1 تیر 91 1:03
ممنون سمیرا جون.ما توی دوران دوستی هستیم!!! کاش دوران عقد بود حداقل چند روز میومد پیشم میموند آروم میشدم.همه اینا از دوری و کم طاقتی منه. آنیسا جیگر خاله نگار رو ببوس
سپیده(صبا)
1 تیر 91 9:55
سلام سمیرای نازنین. از نی نی سایت باهات آشنا شدم. اینقدر از برخورد با شحصیتتت خوشم اومد که اومدم به وبلاگت. نی نی ات مثل خودت نازه.امیدوارم خدای مهربون برات حفظش کنه. همیشه پایدار باشی و سربلند
مامان دخملی
1 تیر 91 12:39
سلام سمیرا جونم
اول اینکا چقدر این آهنگ فرزاد فرزین قشنگه
دوم اینکه اگه زایمانم 7 تیر باشه 6 روز دیگه
دخملم بدنیا میاد


ما 6 روزم صبر میکنیم ولی تو باید قول بدی روز اول زایمانت خودتم نتونستی یکی بیاد عکس دخملتو برام بزاره
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
1 تیر 91 16:08
مرررررررررررررررررررررررررررسی مامان
منم لینکتون کردم
ولی لینک منو اگه لطف کنید
انیس کوشولو (◕‿◕✿)
بزارید ممنون میشیم
آخه شکلکشو خیلی دوس دارم
ممنون
راستیمن که زود زود آپ میکنم


درستش کردم مامان انیس کوشولو جونم
مامان دخملی
1 تیر 91 16:20
چرا سمیرا جونم
اسم دخملم پریناز هستش


قربون اسمش برم من فرشته کوچولو رو بدو بیاااااااااا دیگه
samin
1 تیر 91 17:06
مامان سمیرا اسم انیسا رو اشتباه نوشتی اسینا .اول وبلاگ که عروسکی نوشتی رو می گم.


دوستم گشتم پیدا نمیکنم نمیدونم کجارو میگی عزیزه دلم
نایسل
1 تیر 91 19:07
الهی خاله قربونت بره
هوس غذا میکنی عزیزممممم



بوووووووووووووووووووووووووووس
یـ ـه لیـ ـدی
2 تیر 91 15:49
من هر روز میام وبت تا ببینم آپ کردی یانه
خیلی نوشته هات خوشگلن
دخترت هم که گله
خدا نگهش داره
بوس بوس


مرسی عزیزه دلمممممممممممم بوووووووووووس
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:44
چه ناز ... خاله یه کوچولو دیگه صبر کن بعد با مامان و بابا نهار می خوری باشه ؟
خسرو
27 تیر 91 14:06
سلام : زندگاني را سلامي و عليكي و تمام زيباست
سما
10 مهر 92 14:02
سلام عزیزم خوش بحالت همچین فرشته هی داری امیدوارم خدا همیشه کنارش باشه برام دعا کنید