عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

اولین غذا خوردن دخملی

1391/5/24 0:26
نویسنده : سمیرا
981 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم امروز تصمیم گرفتم یه کم بهت غذا بدم آخه گناهیییییییییییییی هر وقت ما داریم غذا میخوریم انقدر دست و پا میزنی که نگو دلم ضعف میره برات . تا نگات میکنم زبون خوشگلت و میکشی دور و دهنت و هی ملچ ملوچ میکنی و  من کوفتم میشه هرچی میخورم .

خلاصه اینکه چند  تا بادوم خیس کردم و برات حریره بادوم درست کردم . وای که با چه لذتی میخوردی دست من و محکم میگرفتی تو دستت که نکنه قاشق و از دهنت بیارم بیرون . تا اینکه دوباره قاشق و پر کنم یه عالمه دست و پا میزدی و دستت و میوردی جلو قاشق و از دستم بگیریییییییی . وای مامان من مردم برات انقدر ذوق کردم از غذا خوردنت چقدر لذت داره غذا دادن به تو . کلا دونه دونه نفس کشیدن در کنار تو پررررررررررر لذت . نمیدونم این روزارو چجوری تو ذهنم ثبت کنم نمیخوام حتی یه دقیقش از یادم بره انقدررررررررررر که شیرینه .

دخترم . خانومم . گلم . آنیسام با تمام وجودم دوست دارم . نمیدونم این عشق چیه ولی تازه اون حرفی و که میگفتن :  (مادر میشی میفهمی عشق چیه ) رو میفهمم

خدایا تو رو به بزرگیت هیچییییییییییییی ازت نمیخوام فقط آنیسای منو برام نگه دار . خوشبختیشو ببینم الهی آمین

اینم عکسای غذا خوردن دخملیم :

عاشقتممممممممممممممم موش من شبیه کلوچه خوردنی شدی خانومم.

راستی این روزا از دیدن چیزایی ذوق زده میشم که شاید بزرگ شدی تعجب کنی امروز داشتم به بند رخت نگاه میکردم دیدم چقدر بودنت و دوست دارم چقدر این لباسارو تک تکشون و دوست دارم . میبینی با هر چیزی فقط و فقط خدا رو شکر میکنم که خدا همچین فرشته ایی رو به من داده.

اینم بند رخت این روزای ما :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

moji
24 مرداد 91 2:57
یعنی وقتی من این عشق مادرانه رو میبینم ک از جون و دل برای بچش مینویسه فقط میگم ایول واقعا هم ایول داری
مامان عسل
24 مرداد 91 7:59
الهي چه ذوقي ميکنه اين دختر ناز نوش جونت
مامان تنها
24 مرداد 91 12:22
سلام عزیزم ماشالله انیساجون روز به روز خوردنی تر میشه عاشقشم بخدا
نیلوفر
24 مرداد 91 12:39
سلام ای جانم،آنیسا جونم نوش جونت،گوشت بشه بچسبه به رونت به قول مامانیت هر کاری میکنی خواستنیه بهترینهارو برات آرزومندم
مامان بهی
24 مرداد 91 15:26
ای جانمممممم خدا چه ناز غذا می خوره این دخمل گلمون سمیرا جونم نیستیاااااااااا
مامان نفس طلایی
24 مرداد 91 22:11
ای جانم نوش جان
مامان دخملی
24 مرداد 91 23:50
سلام خوبی عزیزم ماشاله آنیسا جونم داره بزرگ میشه عاشقشم بوسش کن از طرف من
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 مرداد 91 8:42
قربون غذا خوردنت..ایشالا زودتر بزرگ شی بتونی این همه خوبیای مامانیو براش جبران کنی گلمممم
راضیه
25 مرداد 91 22:35
الهی قربونت برم خاله جون به خدا وقتی عکساتو میبینم کلی ذوق میکنم عسیسم دوست دارم
مامان ترانه
30 مرداد 91 12:58
نوش جونت گلم گوشت بشه به تنت خاله جون
خاله مرمر
31 مرداد 91 1:34
آخییییی ماشاالله چه نانز غذا میخوره نوش جونش. بوس واسه آنیسا خوشگله
آزاده
28 مهر 91 2:46
الهی خدا برات نگهش داره