عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

شعر ماه تولد تو

1391/6/11 3:25
نویسنده : سمیرا
1,879 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز این شعره به چشمم خورد انقدر به دلم نشست که نگو یاد روزای اولی که اومده بودی تو بغلم افتادم چه روزایییییییییییی بود چقدر داره زود میگذره چقدر داری زود بزرگ میشی میخوام قدر تک تک نفسهایی که داری کنارمون میکشی رو بدونم 

با تمام وجودم دوستت دارم و برام عزیزی. خدایا مرسی که من و لایق دونستی همچین فرشته ایی رو بخشیدی بهم تو رو به بزرگیت قسم فقط برام نگهش دار صحیح و سالم و خوشبخت دیگه هیچی نمیخوام قول قول قول

اینم شعره :

ماه تولد تو

کدوم ماه قشنگه؟

لباسی که طبیعت

 تنش کرده چه رنگه؟

به دنیا اومدی تو

آخرای زمستون

ماه قشنگ اسفند

آخر برف و بارون

خورشید آروم آروم داشت

برفا رو آب می کرد

آفتابو می پاشوند

سرما رو خواب می کرد

وقتی که اومدی کوه

رخت سفید برش بود

داشت از سرش می افتاد

چادری که سرش بود

وقتی آدم برفیا

از کوچه ها پا شدن

دست همو گرفتن

راهی دریا شدن

تو او مد ی به دنیا

وقتی که سال می رفت

سرما با کوله بارش

بی پر و بال می رفت

تو اومدی و مردم

لباس نو خریدن

آجیل و قند و شربت

گوشت و پلو خریدن

تو اومدی و با تو

صدای عید میومد

غصه و غم رو می برد

سال جدید میومد

تو اومدی به دنیا

در ماه آخر سال

خدا کنه که باشی

همیشه شاد و خوشحال

 

دوست دارم فسقلی دوست داشتنی موش کوچولوی من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مولود
11 شهریور 91 15:24
خیلی قشنگ بود سمیرا جون مطمئا وقتی آنیسا جون بزرگ بشه واین متن وبخونه کلی به مامان جونش افتخار میکنه
مریم جون
11 شهریور 91 16:59
سلام سمیرا جوووووووووووووووون آنیسا عسل چطوره؟ با اجازه میتونم لینکت کنم؟
نیلوفر
15 شهریور 91 16:00
سلام وای مامانی جون چقد شعری که نوشتید قشنگه،دستتون درد نکنه