عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عکسهای جدید دخملممممممممممم

1391/6/12 0:38
نویسنده : سمیرا
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید این چند وقته دیر به دیر میرسم بیام وبلاگت و آپ کنم دخملم برا همین اومدم یه چند تا عکس خوشگل ازت که خیلی عاشقشونم برات بزارم

قربوننننننننننننننننن پاهای نازت برم من

ماشالله ماشالله

راستی عمه گلریزت برات 2 تا کوله پشتی خیلی خیلی خوشگل خریده دست گلش درد نکنه مامان که عاشقشون شد اینم عکسش . مبارکت باشه مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان عسل
12 شهریور 91 9:07
هزار ماشالا به اين دختر ناز و عروسک
پگاه ( صبحدم )
12 شهریور 91 11:51
سلام سمیرا جان . دخمل گلت رو تو کلوب سحری هم دیدم . ماشالله بهش . این بادی کاپ کیکو پس شما واسه آنیسا خانوم خریدی مبارکش باشه ایشالله به سلامتی بپوشه ناززززززی مژه هاشو ببین
مریم مامان نخودچی
12 شهریور 91 16:03
قربونت برم من... با اون پاهای کوچولوت.... سمیرا میخوای این دفعه خواستیم بریم پارک ابی خبرت کنم... واااااااااای ولی عجقم کجا بذاریم... انیسااااااااااااا جونم.... ای کاش یه کوچولو بزرکتر بودی دورت بگردم..
الهه مامان رادین
12 شهریور 91 16:12
مااشلا به آنیسای گلم...ماشالا هر روز داری خوردنی تر میشی خاله جون
مامان ترانه/فرنوش
12 شهریور 91 16:15
وای جیگر پاهاش و خندیدنش بوس
حسین
12 شهریور 91 20:32
سلاااااااااااااااااااام عموی من کدوم عمو دیدی به عزیزش سر نزنه بخدا حداقل یه روز درمیون میام ولی آف نذاشتم فککنم یه ماهی میشه مامان جونت برات عکس نذاشته ایناروهم دوشب بیش گذاشته همیشه دعا گوی تو مامان و بابا هستم وقتی به خنده هات نگاه میکنم دلم آروم میشه آنیسا با تمام وجو دوست دارم اینو مطمین باش تا نفس میکشم تو قلبمی عکساتو نگه میدارم تا عروسیت دل همتون شاد و خندو ن
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:30
سلام چه عکسای نانازی ماشالله چه کوله های خوشملی مبارکه رمز و خصوصی می ذارم
نیلوفر
15 شهریور 91 16:05
سلام ای جانم،آنیسا جونی کلی دل منو بردی که شما،الهی قربونت برم با اون خنده های قشنگت مامانی از قول من ببوسیدش لطفا
مامان محمدرضا
15 شهریور 91 17:48
ماشالله خاله چه خوشمل شدی ها . عاشق اون عکس اولیتم . .............................................................. سمیرا جون از کی تو کالسکه تونست بمونه؟ منم می خوام از فردا که چهار ماهش تمووم میشه غذا رو شروع کنم . شما که شروع کردی بد نبود؟؟؟
مامان دخملی
15 شهریور 91 19:32
سلام عزیزم ای جانم ماشاله چقدر بزرگ شدی عزیز خاله
کودکانه های من
15 شهریور 91 23:27
سلام خوبیییییییییییییید؟ ماشالله به این دخمل خانوم نازززز گل دختر خیلی شبیه باباشه خداحفظش کنه واستون
مامان آراد(خاطره)
16 شهریور 91 17:34
ای جاننننننننننننننن...چقدر بزرگ و ناناز شدی خاله... هزار ماشالا... کوله هاتم خیلی خوشگلن..مبارکت باشه.. بوسسسسسسسس
حسین
16 شهریور 91 20:56
سلااااااااااااااااااااااااااااام عموجوونم نتونستم طاقت بیارم عکساتو دزدیم گذاشتم تو وبلاگم حتما بهم سر بزن
خاله مرمر
17 شهریور 91 23:29
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
مامانی
18 شهریور 91 3:40
ماشال دخترت خیلی نازه
ميترا
18 شهریور 91 9:27
سلام باز اومدم دختر نازتون رو ديدم خدا براتون حفظش كنه خيلي خيلي شيرين و قشنگه
راستش اگه ني ني شايسته انتخاب مي كردن ني ني شما اول مي شد


مرسی میترااااااااا جونم
بوووووووووووووس تو لطف داری عقشم
مولود مامان رادین وریحانه
18 شهریور 91 12:43
سمیرا جون؛عجب عکسای خوشگلی از این دختر ناز گرفتی هزار ماشالا خیلی جیگره
مامان ترانه
18 شهریور 91 14:10
عزیزم می شه زحمت بکشید به ترانه جون من رای بدید(شماره 15) قسمت نظرات .... ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
نرگسی
18 شهریور 91 17:24
قربون اون مژه هات عزیزم .. بوووووووووووووووووووووس
نایسل
18 شهریور 91 19:31
وای عزیززز دلم چقدر نازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه فداش شم من دست عمه اشم درد نکنه
راضیه
18 شهریور 91 22:22
سلام خاله جون خییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده بود قربونت برم ایشالا همیشه گل خنده رو لبات باشه عزیزم به خدا عکساتو که میبینم جون میگیرم عشقم خیییییییییییلی دوست دارم
مامان بهی
19 شهریور 91 1:54
ایییییییییییییی جاننننننمممممممممممم خوش بحالت سمیرا جونییییییییییی چطور می تونی خودتو نگه داری و قورتش ندی
خاله مرمر
19 شهریور 91 11:29
سلام سمیرا جون، ممنونم بابت رای که به ریحانه دادی، امیدوارم بتونم جبران کنم
مریم جون
19 شهریور 91 16:31
جیگرشوووووووووووووووووووووووووووووووووووو سمیرا نگفتی میتونم لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیکادل
20 شهریور 91 12:55
ماشالله به تو دختر خوشگل بوووووووووووووس
مامانی
20 شهریور 91 17:04
تجارب مادرانه .....در وبلاگ ما .....بیا پیشمون
مامان نیره
21 شهریور 91 8:24
الهی قربون خنده هات آنیسا جون
آسمونی ها
21 شهریور 91 9:38
بخورمت من با اون چشمای خوشگل و معصومت ...