عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد 7 ماهگی

1391/8/1 1:46
نویسنده : سمیرا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم ببخشید که دیر به دیر آپ میکنم وبلاگت و آخه اگه بدونی تو وروجک چقدر شیطون شدی نفسم . بزار از کارای جدیدت بهت بگم خانومم

این چند وقته همش باید چشمم بهت باشه آخه گل من همه جارو میگیری و میری بالا اگرم جلوتو بگیرم داد میزنی و گریه میکنی .

تو روروک یه ربعه حوصلت سر میره چون نمیتونی کشف و کوشوفات کنی نفسم .تو تاپتم نیم ساعته حوصلت سر میره خلاصه این چند وقته همش آنیسا بدو مامان بدو وروجک من .

عاشق لب تاب و سیم و دستمال کاغذی و موبایل و کنترل تلویزیونی 1000 جور اسباب بازی رنگ وارنگ بریزم برات اینارو به همه چی ترجیح میدی .

جدیدا عین فرفره چهار دست و پا میری و کل خونرو  زیر و رو میکنی خلاصه شیطونی شدی برا خودت جیگری .

عاشق باباتی و شما اولین کلمه ایی که گفتی بابا بود نمیدونی بابات چقدر ذوق کرددددددددد همش تو چشش نگاه میکنی و بابا بابا میکنی . ماما هم میگی البته فقط وقتی گشنته و خوابت میاد و داری گریه میکنی تو خوشیات فقط فقط بابا بابا میگی وروجک بابایی.

همش میخوای از غذا خوردن فرار کنی کشتی منو به خدا آنیسا همش غذا میپزم برات جور واجور بلکه خوشت بیاد آخرشم میریزم دور مامانی انقدر مامان و اذیت نکننننننننن به به بخور بزرگ شی خانومی.

از دندونتم که فعلا خبری نیست خیلی داره اذیتت میکنه لثتم باد کرده ولی هنوز این مروارید کوشچولوت خودش و نشون نداده . دندون بد انقدر دخترمو  اذیت نکن .

مامانی فدات شه هفته پیش بابا سرماخورد بعد مامان سرما خورد بعدشم کوچولوی معصوم من سرما خورد انقدر ناراحت بودم که نگو هرچی مراقب بودم تو نگیری بلاخره گرفتی 2 روزم تب داشتی و بی حال بودی بمیرم برات فرشته کوچولوی من.

خلاصه هر روز که بهت نگاه میکنم و بزرگ شدنت و پیشرفتاتو میبینم میفهمم خدا منو و بابایی و خیلی دوست داشته که همچین فرشته ایی رو بهمون هدیه داده .

آنیسام . دخترم . زندگیم خیلی خیلی دوست دارم جونمو برا تک تک نفسات میدم مامانی . عاشقتممممممممم

اینم عکست همین 1 ساعت پیش ازت گرفتم .برده بودمت تو تختت بخوابی ساعت 12 شب بود و تو تازه شیطونیت گل کرده بود قربون خنده هات بشم مننننننننن

اااااااااااااا مامان انقدر عکس نگیر دیده خوابم میاددددددد

دوست دارم نخودچیه منننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان دخملی
1 آبان 91 3:24
سلام مامانی چه عجب خاله جونم الهی فدات بشم عزیزم انگاری همین دیروز بود که شما بدنیا اومدی ماشااله داری واسه خودت خانمی میشی
مامان بهی
1 آبان 91 9:26
فدای آنیسا جونم بشم مننننننننننننن ای جانم ببین چطور چشاشو بسته
نرگسی
1 آبان 91 13:04
شیطنت از اون چشای خوشگلت میباره ها آنیساگلی عزیزمممممممم بووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان انیسا
1 آبان 91 13:33
وااااااااااااای چه جیگری شده
ادی
1 آبان 91 14:31
هزار ماشالله هر عکس که ازش میزاری خوشگلتر ار عکس قبلش شده. خدا حفظش کنه . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نیلوفر
1 آبان 91 14:40
سلام آنیسا قشنگم 7 ماهگیت مبارک باشه،ای خدا مامانی چی میگه؟یعنی شما انقد وروجک شدی؟پس باید بگم حسابی خوردنی تر شدی،ایشالا که همیشه سلامت باشی و مرواریدای خوشگلت بدون درد جوونه بزنن کلی مبوسمت گلم
مامان نیکادل
1 آبان 91 17:28
به به مبارک باشه هفت ماهگیت عزیزم بوووووووووووووووووس
مامان اهورا
2 آبان 91 16:21
وای چقد خوردنی شدی دخمل کوچولو ماشاا... آنیسای بامزه
مامان ترانه
3 آبان 91 16:18
آنیسا جون حدود 50 روز از ترانه بزرگتره منو همسرم مدام میاییم وبلاگش ببینیم مهارتهای جدیدش چیه و ما باید در ماه اینده منتظر چه رخدادی باشیم سمیرا جون به نظرم غذا نخوردنش مربوط به کنجکاویشه ما هم دیدا همین مشکلات و داریم واسه همین سوپش و یکم رقیقتر میکس میکنم با شیشه میدم 2-سرلاکش و با اب سیب (چون خیلی دوست داره ) رقیق میکنم میدم 3- بعضی وقتها هم مال تشنگیه که غذا نمیخورند ...4- میزارم همزمان با ما غذا بش میدم البته یه استخوان یا جغجغه هم دستشه تا من غذاشو بدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!! حسابی درکت میکنم راستی وب ترانه مرموز شده واست رمز و خصوصی میفرستم بوس واسه آنیسا جونم
نی نی گوگولی (نازی )
3 آبان 91 23:10
7 ماهگیت مبارک عسیس دلم کللی بووووووووووووس آرشن من امروز یه سالش شد منم آپم خوشحال میشم به ماهم سربزنید
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:46
7 ماهگیت مبارررررررک بابا پیش ما هم بیاید 100ساله بشی عسل خانوم خوشگل خانوم
مامان روژینا
4 آبان 91 14:20
وای عزیزم تو چه نمکی هستی خالهههههههههههههه آخه شما نی نی ها دوازده شب این همه انرژی و از کجا میارین ؟؟؟ ولی اعتراف می کنم ما مامانا عاشق همین شیطنت هاتونیم -در ضمن جیگر خاله ایشاا... دیگه سرما نخوری هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مانی
4 آبان 91 15:11
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم؟ انیسای گل و از طرف من ببوس عزیزم چقد ناز شده
یاس
6 آبان 91 1:02
میگم سمیرا یادته تازه اومده بودی و وبلاگ درست کرده بودی و منتظر این وروجک هفت ماهه بودی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فداش بشم که اینهمه بزرگ شده.اسپند دود کن براش
soli مامان ادرینا
6 آبان 91 13:54
جونم این نخودچی خانممممممم فداش که اینقدر شیطون شده انگاری همه این ورجکا قراره مهندس بشن عشق سیمو کنترلنن ههه سمیرا جونم واسم ببوسش 7 ماهگیت هم مبارک خوشگل خانممممم مامانی خیلی ممنون بابت زحماتی که بهت دادم خیلی ماهی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 آبان 91 9:25
مبارک باشه. ماشااله خیلی تند تند پیشرفت می کنی. نشستن، چهاردست و پا رفتن و الانم که ایستادن. مبارک باشه
مامان ماهان نفسی
7 آبان 91 14:17
وای چقدر بزرگ شده انیسا جونم الهی فداشولی کپی باباجونش شدهراستی سمیرا جونم موقع خواب حتما جوراباشو از پاش دربیار چون پوشیدن جوراب موقع خواب باعث ضعیفی چشم میشه
مامان دینا
7 آبان 91 15:53
مبارک باشه.مامانی آنیسا تازه اول شیطونیاشه.دینا که منو ذله کرده.دیگه هیچ جا نمیتونم برم از بس که شیطونی میکنه!
خاله مرمر
8 آبان 91 10:23
ماشاالله هزار ماشاالله که چقدر خانم شده این آنیسا جون. چقدر زود گذشت اون روزی که آپ کرده بودی ساک آنیسا رو بستی واسه زایمان. خدا حفظش کنه و خانواده سه نفرتون رو واسه هم نگه داره
عمو حسین
8 آبان 91 11:58
جووووووووووووووووووووووونم عین بچه گی های خودم شیطوووووووووووووووووووووون آنیسا دیفونه الان دستمو بجای تو گاز گرفتم خدایااااااااااااااااا کی میشه گازش بگیرم
عمو حسین
8 آبان 91 12:24
سلام عزیزم نشد نگم امروز برا اولین بار فهمیدم بجز تو بچه های زیادی وبلاگ دارن به خیلی هاشون سر زدم الانم خسته شدم آنیسا چشم حسود کور از همشووووووووووووووووووووووووووووووون خوشگلتری ماه تری نخودچی به مامان بگو هر روز صدقه بذاره برات منم هرشب تو حرم حضرت معصومه بیادتم راستی منم خوشگل شدم همه نگام میکنن برا اولین بار ناخواسته ریشامو با تیغ زدم چشمامم سبزه نمیدونی خوشگل بودما اااا خوشگلتر شدم معلومه به من رفتی عموی منی جووووووووووووووونم فدات گاز گاز گاز موش موشک اینا بوس نیست همش گاز بخدا یه روز گازت میگیرم
مامان فاطمه
8 آبان 91 17:04
سلام نی نی نازی داریدخوشحال میشم به وب دخترمن هم سربزنیدماهم توکرج زندگی می کنیم شایدبتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مهسا(مامان هستی)
23 دی 91 18:16
سلاااام دوستم چرا اینقد کم پیدایی چرا دیگه وبلاک الن جوجو رو آپ نمیکنی دلمون تنگولید براتون