عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عکس های 6 ماهگی دخملی

1391/7/18 1:29
نویسنده : سمیرا
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی و باباش

مامان باید همش دور تا دور خونه دنبال من بدووووووووووووو من یه لحظه ام یه جا نمیمونم

خیلیم خوب بلدممممممممممممممممم چهار دست و پا برم ببیننننننننننننننننننننننننننن

از وقتیم اومدم خونه مامانی تمیزی به خودش ندید همه چیم باید دور و برم باشه

عاشق جعبه دستمال کاغذیم

بابایی برام تاپ گرفته انقدرررررررررررررررر دوسش دارم اینجا دارم پز تاپم و به مامانم میدم

 

دخملی عاشقتممممممممممممممممممم

راستی عشق من جدیدا یاد گرفته خجالت میکشه . کسی که تازه میبینه باهاش حرف میزنه سرش و میندازه پایین و میخنده اگر بدونین چقدر خوردنی میشه دوست دارم بچلونمشششششششششششششششششش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آنیسا
18 مهر 91 13:09
چه بامزه دوست دارم خجالت کشیدنشو ببینم!
مامان اهورا
18 مهر 91 15:04
سلام خوشمل من قربون خجالت کشیدنت فرلت7ئببذ ی این نوشته بالا خط اهوراس ههههههههه اومد یه یادگاری گذاشت رفت
نیلوفر
18 مهر 91 19:44
سلام ای جانم،این خانوم خوشگله رو با اون گل سرش میام میخورما آنیسا جونی همیشه لبات خندون باشه گلم منم میچلونمت
الهه مامان رادین
19 مهر 91 8:04
قربون خجالت کشیدنت خاله جوووون
ميترا
19 مهر 91 9:29
جانم خيلي نازه روز به روز هم قشنگتر ميشه
مامان بهی
19 مهر 91 19:08
الهییییییییییییی چه بزرگ شده دخملونننننننننننن سمیرا از طرف من بچلونش
نی نی گوگولی (نازی )
19 مهر 91 22:50
الهی من موندم چه چیزایی برا بچه ها جالبه مثلا کللی پول میدی اسباب بازی میگیری اونم از نوع استانداردش بعد اونوقت... ولی من عاشق همین کاراشونم آرشنم همینجوریه....مثلا با کیسه فریزر کللی بازی میکنه روی ماه دخملتم ببوس
راضیه
19 مهر 91 23:45
soli مامان ادرینا
20 مهر 91 10:40
ای جونم دخملی نازموننننن خجالت هم میکشههههههه فداش انی جونم قلبون نگاهت تو هم مثل دوستت ادری جون کم مویی .. سمیلا ادری هم فقط همین گیره ها به سرش میمونه هههه حسابی واسم ببوسششششششش این شیرین عسلووو ... با اون روسریشش خاله قزی شده ..
ادی
20 مهر 91 16:42
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان دخملی
22 مهر 91 2:57
salam khale jooni azize khala mashala kheily ba maze shodi
مامان ترانه
23 مهر 91 15:57
تابت مبارکه جوجو
مامان روژینا
25 مهر 91 14:13
وای که من قربونش بشم که اینقدر شیرینههههههههههههههههههههههههههههههه
حسین
27 مهر 91 13:17
سلااااااااااااااااااام جون عمو آنیسا عکستو گذاشتم تو فیس بووووک کلی طرفدار پیدا کردی باید دست مزد بهم بدی یه گاز کوچولو
زهرا
3 آبان 91 1:20
به به به چه دخملی خدا براتون نگهش داره