عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

6ماه و 20 روزگی آنیسا

1391/7/12 23:13
نویسنده : سمیرا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممممممممممم مامانی که هر چقدر میگذره شیرین تر و خواستنی تر میشی فدات شم خیلی دوست دارم یعنی بیشتر از دوست داشتن دیوونتم نفسم

اومدم امروز تا از کارا و پیشرفتای جدید تو گل دخملم بنویسم .این چند وقته خیلی کارای جدید یاد گرفتی و خیلی خوردنی شدی

الان دیگه خیلی مسلط میتونی بشینی. مامانی انقدر نمک میشی وقتی میشینی آدم دوست داره قورتت بده

تو سینه خیز رفتن که استادی کل خونرو میگردی چهار دست و پام 3 روزه یداد گرفتی و میری ولی چند قدم که میری خسته میشی و دوباره شروع میکنی به سینه خیز رفتن . خلاصه همش باید از اینور اونور بگیرمت نفسم.

همش سخنرانی میکنی واسه ما عشقمم آغااااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووو ددددددددددددددددده اووووووووووووووو خلاصه دخملم سخنرانیه برای خودش .بابا زیاد میگی ماما هم میگی ولی نمیدونم میفهمی دقیقا چی میگی یا فقط صدا در اوردنش و یاد گرفتی فدات شم.

شاهکاره امروزتم داشتیم با بابا شام میخوردیم یهو عمو پوریا گفت :آنیساااااااااااااااااااااااااا زود برگشتم دیدم جلو میز تلویزیون و گرفتی و قشنگ بلند شدی سکته کردم اومد زودی گرفتمت نخوری زمین خانومم.

شیطون ماماننننننننننننن

از دندون خوشگلتم فعلا خبری نیست فقط داره اذیتت میکنه این دندونا خدا کنه زودتر دراد کمتر اذیت شی . خلاصه مامان بدجوری میمیرم براتخیلی ماهیییییییییییییییی آخه تو فرشته من . دوست دارمدوست دارم دوست دارم

راستیییییییییییی عاشق بیرون رفتنی تا من و بابا حاضر میشیم ذوق میکنی جیغ میکش میخندی قربونتتتتتتتتتتتتتتتت برم من .

اینه دنیای این روزای ما با تو دخمل گل باید خیلیییییییییییی مراقبت باشم شیطوووووووووووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دخملی
12 مهر 91 23:31
ای جانم چه مامان مهربونی امیدوارم همیشه در کنار هم باشین
نیلوفر
13 مهر 91 20:58
سلام مامانی حتما آنیسا جونی رو از طرف من ببوسیدش،آخه از کاراش که تعریف میکنید حسابی دلم میخواد بچلونمش ایشالا که دندونای گل دختری به زودی و بدون درد دربیاد دوست دارمتون
راضیه
14 مهر 91 0:25
سلام نفسی جونم خوشملم چرا مامان این دفه عکسای خوشملتو واسمون نذاشته تا ما دخملمونو ببینیمو ذوق کنیم عزیزم ایشالا جمع 3 نفرتون تا ابد پایدار باشه جیگیلی
یاس
15 مهر 91 1:00
چه بزرگ شدی خاله.خوردنی شدی نفسم
مامان محمدرضا
15 مهر 91 18:58
کو عکسای جیگرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی من فداش شم . خوش به حالت سمیرا جون کلی کیف می کنی کی پسر من چهار دست و پا بره
soli مامان ادرینا
17 مهر 91 10:40
ما عکس میخوایم یالا ما عکس میخوایم یالااااااا قربون جیگر خاله که ددریه .. ایشالله مروارید خوشگلش هم زودتر در میاد سمیلا جونم ... قربون این فرشته ها بشم که روز به روز پیشرفتشون بیشتر میشه ..
sami
18 مهر 91 9:54
سلام عزیزم تو وبلاگم نظر گذاشته بودید. کد ۴۶/۲ : ۲۵ هزار تومان کد ۲۹ : مارک زاراست و تو تن عجیییییب خوشگله قیمتش هم ۴۸ هزار تومانه کد ۷۷ : مارک جونیورزه و قیمتش ۳۶ هزار تومانه کد ۸۷: از این کار نه ولی خوشگلتر از این زیاد دارم جدید اوردم و هنوز عکساشو نذاشتم. اگر خواستی میتونی بیای مزون از نزدیک ببینی. راستی ماشالله به دخملیت خیییییلی خواستنی و شیرینه. براش اسفند دود کن
مامان ترانه
23 مهر 91 15:55
ای جونم او مژه های خوشگلته عزیزم شما هم که کپیه بابایت هستی عزیزم
حسین
25 مهر 91 0:09
سلام عمو جون من خوبی گلم روزبه روز بزرگتر میشی الهی درد و بلات بخوره تو جوون ادم های حسود انیسا دعا کن ببنمت گازت بگیرم وووووووووووواااااااااای هرچی گل بذارم تارموت از همه این گل ها خوشگلترن