عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

یک گزارش تصویری از کتاب تقویت هوش آنیسام

1391/7/2 15:52
نویسنده : سمیرا
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی تصمیم گرفت با شما کتاب تقویت هوشتون رو تمرین کنه خانومی . قربون شکلت برم من اینم از اول :

بزار مامان اول ببینم بلاخره این سریاله تش چی میشه بعد دیگه

ای بابا خوب شروع کنیم بزار ببینم زیرش چیه اول

زودی بریم صفحه آخر مامان حوصله ندارم

خوب بزار ببینم چه مزه ایی این کتابه

آهاننننننننننن این اصلا واسه خوردنه بیشتر میچسبه بابا دیدی زورت بهم نرسید نمیخونمش

بیا این برگشم اضافی بود اصلا از رنگش خوشم نمیومد

واینم کلنجار رفتن من با دخملی برا دقت کردن به تصاویر کتاب هوش اینم آخر و عاقبتش زورم بهش نرسید ترجیح میده بخورتششششششششش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مریم مامان نخودچی
2 مهر 91 15:56
دورت بگردم... معلومه که خیلی تو باهوش باهوشی ...
نایسل
2 مهر 91 16:37
ای جان
نیلوفر
2 مهر 91 18:14
سلام
هه چه باحال بود،آنیسا جونی مامانی با شروع مدرسه آموزش رو با شما شروع کرده،شمام شاگرد وروجکی هستیا
منم تو رو میخورم خوشگله



بوسسسسسسسسسسس برای نیلوفر جونم
حسین
2 مهر 91 19:11
سلام
فدای تو آنیسای من
انشالله کار باباییی زودتر درست میشه
.......................................
کاش جای کتاب تو بودی گازت میگرفتم



مرسی عمو حسین جونم خیلی مهربونیییییییییییییییی
مینی
2 مهر 91 19:37
سمیراجونم سلام

یعنی یه عالمه توی این نی نی سایت دور دور کردم تا تونستم پیدات کنم یه میل برات بزنم

دخمل نازت چطورن خانمی ، کم پییدا شدی ما باید کلی دنبالتون بگردیم تا بیابیمتون!

عزیزم یادمه یه تاپیک زده بودی برای تم تولد و گفتی که می تونی ریسه و تزئینات تولد رو درست کنی ، خانمی ، من می خام یه زحمت بکشی بهم یاد بدی که خودم بدرستم و دیگه زحمتش به گردن شما نیافته
همین زحمت یاد دادنی که میکشی برام کافیه و کلی دعات میکنم

ممنون میشم جوابم رو بدی ، یادمه گفتی با استفاده از فتوشاپ تونستی برای یکی از دوستات این وسایل رو درست کنی
دست ما رو هم بگیر و به مای بی هنر یه خورده از هنرهات یا د بده

ممنون عزیزم من درخواستم روتوی وب دخمل نازت هم گذاشتم که اگه میل م رو ندیدی اونجا دیدی کمکم کنی


----------------------------------------------------
حتما عزیزم خوشحال میشم کمکتون کنم ولی آخه شما نه آدرس ایمیل برام گذاشتین نه آدرس وب چطوری پیداتون کنم ؟




مامان اهورا
2 مهر 91 22:05
آنیسای عزیزم قربون کتاب خوردنت بشم خیلی خوشمزه ای به خدا سمیرا جونم آنیسای ما هوشش زیاده اذیتش نکن قربون چشمای شیطونت شم
.نینی گوگولی nazii
2 مهر 91 23:23
ای جونم دخمل باهوووووووووووووش عاشق اون نگاه شیطونشم وقتی کتاب تو دهنشششششششه راستی من یه مدت نبودم اما حالا برگشتم و آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم
مامان نفس طلایی
3 مهر 91 13:35
سلام عزیزم خوبی ؟ ای دخمل بلا ... صبر کن چند سال دیگه این روزا باید بری مدرسه
عروسک نمدی (هانا)
3 مهر 91 14:37
سلام عزیزم ممنون از اینکه به وبلاگ عروسک های من سر زدید این شماره تماس من هست برای سفارش اگه خواستید ازطریق اس ام اس یا ایمیل درخدمتم 09383968831
راضیه
3 مهر 91 15:01
سلام نفسم خوشملم ایشالا تو مدارج عالی ببینمت همیشه شاد باشی نفسممممممممم
مامان بهی
3 مهر 91 15:42
آنیساااااااااااااا جون خالهههههههههه باهوش خالههههههههه تورو خدا سمیرا جون از الان بچه هارو با کتاب و درس آشنا نکنیدددد انقده درس می خوننن بزار حداقل الن حال کنههه
مامان محمدرضا
3 مهر 91 16:47
مامانی دیدی دخملمون چه قشنگ کتاب خوندن بلده . شما نمی خواد باهاش کار کنی
مامان آراد(خاطره)
4 مهر 91 0:45
ای جونممممممممممممم...نفسمممممممممم... آراد هم دقیقا همین کارو با همین کتابش کرده بود... خوب کاری کردی خاله بوسسسسسسسسسسسس
یک عاشقانه آرام
4 مهر 91 9:55
مگه میشه به این فسقلیا زور گفت آخهههههههههههههه
یک عاشقانه آرام
4 مهر 91 13:02
نه عزیزم کامل نشده فقط یه نظرسنجی از دوستان کردم که چیو اول بخرم چیو آخر.
نایسل
4 مهر 91 18:53
مرسی گلمممم ایشالا چیزی نیست باید تا شنبه صبرکنیم
الهه مامان رادین
5 مهر 91 13:23
هههههههه ای جااانم .....رادین هم کتابشو خورده ههههههه فکر کنم اینطوری تاثیرش بیشتره
مامانی آوینا
8 مهر 91 2:18
سلام آنیسا خانوم دوست داشتنی.شما هم که مثل آوینای ما شیطونی ماشاالله. سمیرا جون منم این کتایا رو برای آوینا خریده بودم.تا قبل از 6 ماهگی خیلی خوب بود و به صفحات نگاه میکرد ولی الآن.... دوست داشتی به وب دخمل ما هم سر بزن
نسیم
9 مهر 91 0:12
خیلی وبلاگ قشنگی دارید.دخترت ماشالا خیلی نازو عسله خدا حفظش کنه
مامان آیهان جون
9 مهر 91 10:19
مامان جونی، من خودم یه پا انیشتین کوچولو هستم، خودم همه رو فوری خوندم که تندخوانی هم تمرین کرده باشم
hani
9 مهر 91 16:38
ای جونم ناسی معلومه از اون درس خونا میشه ها از الان داره کتاباش و می خوره
مامان روژینا
9 مهر 91 17:06
وای که من قربون این انیسا خانم خوشگل بشم با اون مطالعه کردنش عزیزززززممممممممم سمیرا جون من که ضعف کردم با دیدن این دخمله از طرف من هزار تا بوسش کن راستی من از طریق نی نی مدیا با شما اشنا شدم و با اجازه لینکتون کردم خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم
مامان نیکادل
9 مهر 91 19:53
قربون کتاب خوندنت خاله بووووووووووووس
جوجوهای مامان و بابا
10 مهر 91 14:29
اوخییییی.نوش جونش.کتاب که برای خوندن نیست.برای خوردنه.خوشمزه هم هست. انجمن حمایت از کتاب خواران ممنون از احوال پرسیت.چشممو عمل کردم کم میام نت.!!!
مامان ترانه
10 مهر 91 16:30
وای سمیرا جون مرسی حسابی سوپرایز شدم عکس ها رو گذاشتم تو وبلاگ ترانه حسابی اتیش پاره شده ها ...حالا برعکس ترانه خیلی دقت میکنه خیلی خوشش میاد اصلا پلک نمیزنه ...راستی خوهرم میگفت هیچوقت میوه خام به بچه ندید حتما کمپوت درست کنید شما تا به حال به آنیسا جون میوه دادی ؟
soli مامان ادرینا
11 مهر 91 1:44
ای جونم فسقلی خانم منم دلم برات تنگ شده ملوسک خانم .... شمال خوش گذشتتتتتتتتتتت پسسسسسس سمیا جونی دلم کلی تنگ شده از وقتی میرم سر کار درگیر شدم حسابییییییییییییی ..... عدیدم خیلی ماهی سوپرایزم کردی با کارت پستال دخملیم کلی ذوقیدیمممممممم .. مرسی فدات شم این فسقلی خانمو از طرف من حسابی ببوسش دلم واستون تنگ شده
مامان آیهان جون
11 مهر 91 12:27
واااااااااااایییییییییییی خاله جون چه کارت پستال خوشگلی برامون فرستادین، کلی ذوق زده شدیم آنیسا جونم غیر از اینکه خیلی مهربون و باهوشه حتما یه طراح و نقاش ماهر هم میشه مامان سمیرای مهربون ممنون از سورپرایزتون
ثمین
11 مهر 91 13:37
سلام عزیزم! شرمنده که دیر شد! ولی الان عکساتون رو زدم توی ژورنال! یه دنیا ممنونم! منتظر عکسای بعدیتون هستم!
مامان ترانه
11 مهر 91 14:24
دقیقا آنیسا جونی کپی پیس ه باباشه
هدیه
11 مهر 91 18:44
به به سلاااام بعد از مدتها که میخواستم بیام بلاگتو بخونم امروز موفق شدم سمیرا جون خیلییییییییی انیسا نازه ماشالله چه مژه هایی داره عاشقش شدم
مامان دخملی
12 مهر 91 21:00
وای ببخشید عزیزم بابت کادوی نازت ممنونم مرسی که به ما سر میزنی
مامان آینده (آرزو)
23 مهر 91 9:27
سلام آنیسااااااااااا الهییییییییییییییییییی چه کارا منم هوس کردم بخولمشششششششششش ...نی نی ان دیگه کاری نمیشه کرد ...
شیما جون
24 آبان 91 20:26
سلام سمیرا جان ازم عکسای آتیلا رو خواسته بودی الان کلی عکس داره تو وب کنجکاو شدم اومدم وب آنیساجون ماشاا... میگم چشم نخوره دخترت مثل یه دسته گله برام جالب اومد این عکسهاش چون مثل آتیلا کتابشو میخوره آتیلا هم اولش کمی نگاه میکنه بعد حمله میکنه بش میخورتش. از طرف من کوچولو رو ببوس