عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد 6 ماهگی و واکسن 6 ماهگی و ختم انعام

1391/6/26 15:49
نویسنده : سمیرا
2,169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آنیسام

ببخشید مامانی دیر به دیر وبلاگت و آپ میکنم خانومی ولی سعی میکنم همه چیزایی که اتفاق میفته یادم بمونه و برات بنویسمشون خوب اول از همه تولد 6 ماهگیت مبارک باشه فرشته کوچولوی مامان دخترم دیگه خانوم شده بزرگ شده نیم ساله شده قربونت برم من ایشالله تولد 100 سالگیت

از کارای جدیدت بگم که انقدر خوردنی و شیرین شدی که نگووووو .اصلا نمیتونم برات توصیف کنم چقدر هر روز شیرین تر از روز قبل میشی دیگه الان همش برا ما صحبت میکنی و آواز میخونی از خنده هات بگم که منتظری یه پخ بهت کنیم کلی بخندی خانومم عاشق باباتی از در که میاد تو همچین به پهنای صورت بهش میخندی و براش دست و پا میزنی که بغلت کنه که من حسودیم میشه . خدارو شکر غذاتم که شروع کردم مشکلی نیست میخوری گلم . قد و وزنتم طبیعیه ماشالله . خدا رو 10000 مرتبه شکر ایشالله همیشه سلامت باشی .

خانومی دیروز با نسرین جون ( مامان بابایی )و بابایی رفتیم برات واکسن 6 ماهگیتو زدیم من که دل نداشتم بمونم اونجا اومدم بیرون تو ماشین نشستم ولی باز تا صدای گریت اومد طاقت نیوردم و اومدم تو باور کن موقع زایمان خودم تو اتاق عمل انقدر دلشوره نداشتم تا موقع واکسنای تو . خلاصه یه کوچولو گریه کردیم ولی تا نشستیم تو ماشین شیر خوردی و خوابت برد خدا رو شکر خیلی اذیت نشدی فقط یه کم به خاطر استامینوفن بی حالی گلم . راحت شدیم رفت تا 1 سالگی این پروژه واکسن .

 

پنج شنبه هفته پیشم مامانی ختم انعام گرفته بود برای سال خاله سهیلا . چقدر دوست داشتم تورو ببینه . خیلی دلم براش تنگ شده . خدا بیامرزدش . مامانی سفره هم پهن کرده بود انقدر شیطونی کردی که نگوووووووووووو قربونت برم خیلی بهت خوش گذشت اینم اولین سفره بود که رفتی ایشالله قران خدا نگهدارت باشه مادریییییییییییییی .دوست دارم

اینم عکسای سفره  :

ببینین دارم به مامان کمک میکنمم میو هارو خشک کنه

خوب حالا به کدوم اینا دست بزنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزار ببینم این سیاها مزش چطوریه ؟

اونو که گرفتن بزار ببینم این زردا چه طوریه ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مریم مامان نخودچی
26 شهریور 91 16:03
قربونت برم... عششششششششششق من .... دوست دارم انیسا جونم...
مامانی
26 شهریور 91 16:11
مبارکه 6 ماهگیت خانوم گلی قبول باشه ختم انعام مامانی
خاله جونی
26 شهریور 91 20:42
سلام شش ماهگیت مبارک اگه دوست داشتین یه سری هم به ما بزنید و برامون یادگاری بذارین خوشحال میشیم
نیلوفر
27 شهریور 91 11:25
سلام 6 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم،آنیسا جونی با این تعریفی که مامانی از شیرین کاریهای شما میکنه میام درسته قورتت میدما عزیزم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی
مریم جون
27 شهریور 91 12:00
واکسن 6 ماهگیت مبارک گلی ختم انعام مامانتم قبول باشه و در سایه ی قران ایشالا همیشه شما و همه ی نی نی ها سلامت باشید
خاله مرمر
27 شهریور 91 13:24
به به عجب ختم انعامی بشه وقتی یه هلویی مثل آنیسا جون وسط سفرش باشه، خدا قسمت ما هم بکنه
راضیه
28 شهریور 91 2:06
سلام نفسی خدارو شکر که واکسنات تموم شد خاله جون قربونت برم ایشالا همیشه سالم و سر حال باشی گلکم عسیسیییییییییییییییی به خدا
فاطمه
28 شهریور 91 8:28
ای جونمممممم چه رفته وسط سفره.ببوسش از طرف من. من وبلاگمو تغییر دادم خوشحال میشم سر بزنی
یک عاشقانه آرام
28 شهریور 91 10:09
عزیزمممممممممممممممممم
مولود مامان رادین وریحانه
28 شهریور 91 18:23
آنیسا جون خدا سفره مامان جون وقبول کنه ایشالا, عزیز دلم,امروز روز دختره روزت مبارک گلم
مامان آراد(خاطره)
28 شهریور 91 20:57
6 ماهگیت مبارک باشه عزیزم..ایشالا تولد 100 سالگیت... خدا رو شکر که واکسن 6 ماهگیت هم تموم شد..واکسن یک سالگی هیچ مشکل و تبی نداره.. ختم انعامتون هم قبول باشه..روح خاله سهیلا شاد
ادی
29 شهریور 91 13:54
ای جان دلمممممممممممم . خدا حفظش کنه. قران نگه دارش باشه
الهه مامان رادین
29 شهریور 91 14:10
6 ماهگیت مبارک عسلمچقده ماه شدی شما خانومییییییییییی
مامان اهورا
29 شهریور 91 19:17
وای دختر خوشگلم چقد شیرین عسل شدی ماشاا... دختر قوی هستی و واکسنت هم تموم شد تا 6 ماه دیگه سمیرا جون خدابیامرزه خاله سهیلا رو خیلی ناراحت شدم عزیزم ختم انعام مامانی هم قبول باشه انشاا... آنیسامو ببوس حتما به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان اهورا
29 شهریور 91 19:19
راستییییییییییییییییییییییییییییی تولد 6 ماهگیت مبارک باشه عزیزدلم
مامان نیره
30 شهریور 91 10:29
روز دختر مبارک مامانی به تو هم تبریک به خاطر داشتن گلی به اسم دختر
عمو حسین
30 شهریور 91 12:11
سلااااااااااااااااااااااااام فسقلی من قربونت برم شکمو عین خودمی جات خالی مشهد بودم اینقده دعات کردم عشقم مطمین باش یه روز همه کادوهاتو بهت میدم راستی به بابا بگو از طرف من یه گاز گنده ازت بگیره وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای حیف که نیستی قورتت میدادم
نایسل
31 شهریور 91 1:45
خوشگل خالهههههههه وای بزرگ شده چقدررررر قبول باشه گلممم
مامان ترانه
1 مهر 91 20:43
آنیسا جونم 6 ماهگیت مبارک ....وای سمیرا جون از واکسن نگو که استرس دارم ترانه هم فقط 6 ماهگیش مونده ....خدا رحمت کنه و روحش قرین رحمت راستی آنیسا جون بدون کمک راحت میشینه ؟
مامان نفس طلایی
3 مهر 91 13:38
شش ماهیگیت مبارک ستاره وسط سفره نشستن هم حال میده هااااا می تونی از همه چی بخوری
شقایق
1 مرداد 92 3:39
قربونت برم خاله، ماما راست میگه ایشالا قرآن خدا و تمام کائنات تو رو اول به مامان و بابای گلت و بعد به ما ببخشه نفسم. خیلی دوست دارم آلوچه


خالهههههه عشقم دلم برات یه ذره شده به خدا بیا پیشمممممم