عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عکس های 7 ماهگی

1391/8/19 23:51
نویسنده : سمیرا
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم امروز اومدم یه سری از عکس هایی که خیلی دوسشون دارم برات بزارم شیرین عسل من

عشقم خیلییییییییییییییی ددری شدی تا میخوایم بریم بیرون یا لباس بیرون میپوشیم شروع میکنی خندیدن و پشت سر هم دد دد گفتن . تا میایمم تو خونه لب ور میچینی و گریه میکنی

اینجا با بابایی بعد از طهر گذاشتیمت تو کالسکه بردیمت پارک سر کوچه مامان بزرگت اینا ولی تا رسیدیم شما خوابت برد :

اینجا دخملم داره میره مهمونی خونه باباییش

دختر شیطون من عاشق تلفن و تا چشم من و دور میبینه خودشو میرسونه به تلفن و شروع میکنه به خوردنش :

وقتیم مچش و میگیرم و میگم مامانی داری چیکار میکنی اینجوری سر من گول میماله که برش ندارم :

وقتی آنیسا صبح از خواب بیدار میشه و منتظره بغلش کنم قربون اون چشای خوشگلت بشمممممممممم من :

عشقه من رو تاپش خوابش برده

خلاصه اینکه تمام زندگیمون و پر عشق و لذت کردی این روزا . چقدررررررر با تو بودن خوبه . خدایا شکرت مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان روژینا
17 آبان 91 23:09
وای وای وای چه دخمل خوردنیه این فسقلی قربونش برم چه خوابی می کنه تو تاپش در ضمن کوچولو خانم تو اون عکس که داری مامان و گول می زنی که تلفن و ازت نگیره کاملا معلومه که خیلی بلایی یا هزار تابوووووووووووووووس برای آنیسا فسقلی
مامان روژینا
17 آبان 91 23:15
راستی چرا پس من تو لینکات نیستم خاله جونخوب برای همینه هیچوقت بهم سر نمی زنی دیگه
مامان انیسا
18 آبان 91 0:10
چه خوردنی شده مامانی حسابی بچلونش
nafas.mm
18 آبان 91 11:20
سلام سمیرا جون من عاشق دخترتم هنوز مامان نشدم ولی عاشق دخترم چون خودم تک دختر بودم دوست دارم دختر داشته باشم آنیسای جیگرو ببوس یه اسفند براش دود کن عشق خاله رو
مامان بهی
18 آبان 91 13:38
ای جونمممممممممممممممم عزیزممممممممممم عاشقتم منننننننننن سمیرا دخملت خیلی گاز گرفتنی شده هااااااااا
مامان دخملی
18 آبان 91 13:50
سلام عزیزم الهی خاله فدات بشه عشقممممممممممم
راضیه
18 آبان 91 13:54
وای نفسم هر روز از روز خوشمل تر میشی گلم قربون خنده هات برم که یه دنیا برام ارزش داره ایشالا گل خنده همیشه رو لبات باشه جیگرم
مامان ترانه
19 آبان 91 14:46
عکس تو تاب مححححشششششششرررررهههههههههههههههههه
نیلوفر
19 آبان 91 18:11
سلام ای جانم آنیسا جونی میدونی با کارات هر روز بیشتر دل منو آب میکنی،عاشق اون عکسشم که توی تاب خوابش برده بوس بوسی
مامان آراد(خاطره)
19 آبان 91 22:21
واییییییییییییی...قربونت برممممممم... چقدر شیرین شدی خاله جون... بوسسسسسسس
مامان بهاره جون
20 آبان 91 13:14
ای جان ببینی چجوری روتابش خوابش برده فرشته اییییییییییییییییییییی کوچولوی نانازززززززززززز
soli مامان ادرینا
21 آبان 91 10:32
جونم چه ناز خوابیدی این شیرین خانم منننننننننننننن قلبونت برم با اون پیلهن خوشگلت دست مامانی درد نکنه .. بوسسسسسس واسه دخملی ناز خیلی دوست دارم خاله به قربونت ...
حامد
21 آبان 91 23:37
من نزدیک 9ماه یا 10 ماه بود که به این وبلاگم سر نمیزدم و الآن هم که اومدم میبینم شرمنده ی شما شدم منو ببخشید که نتونستم سر وقت به گفته هاتون عمل کنم .الآن هم که دیر شده.اگه کمکی خواستید میتونید به وبلاگ جدید پیام بدیدyare-davazdahom12.blogfa.com.شاید بتونم جبران کنم.یا حق.الآن بعد اینکه این پیام رو واستون تو وبلاگ قدیمیم نوشتم اومدم یه سر به جواب مسابقات کردم آرزو کردم که دخترتون برنده شده باشه.وقتی دیدم برنده شده خیلی خوشحال شدم.انشالله موفق باشید
مامان بابای الیسا
23 آبان 91 12:20
واااای عزیزم چه ناز خوابیدی دخملی
مهسا(مامان هستی)
30 آبان 91 21:43
الهیییییییییییییییی عزیزم چه ناز خوابیده قربونش برم من