عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

یه روز خوب پاییزی

1391/8/22 1:44
نویسنده : سمیرا
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز صبح که از خواب پاشدیم بابایی از سره کار اومد گفتم دلم گرفته . گفت برنامه پیک نیک بزارم ؟

منم کلی استقبال کردم , زودی حاظر شدیم زنگ زدیم به عمو محمد باغ و باهاش هماهنگ کردیم و با خاله ستاره و خاله مریم دوستای مامان و دو تا دختر نازززززززززز خاله مریم آیدیس و آترین رفتیم سمت باغ.

الهی فدات شم از دیدن اون همه برگ انقدر ذوق کرده بودی که نگووووووووووووو.اصلا مامانی و اذیت نکردی یه عالمه با نی نی خاله مریمم بازی کردی فقط من نگران بودم چون هوا یه نمه سرد شده بود

اینم عکسات فدات شم

اینجا بغل آیدیس جون بودی ولی گویا خیلی از تو بغل بودن راضی نیستی:

مامان ببین برگا چه خوشگلن من عاشق پاییزم :

اینجام بغل عمو محمدی :

 

دختره گلم داره با نی نی ها بازی میکنه :

اینجام آنیسا خانوم خوابش برده منم از ترس سرما حسابی پیچوندمششششش تو پتو

خلاصه خیلی خوش گذشت مامانی کلی دلمون باز شد

البته همه جا با بودن تو خوش میگذره عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیلوفر
22 آبان 91 12:29
سلام َآنیسا جونی این روزا میری دد مواظب خودت باشیا،ایشالا که همیشه در کنار هم خوش باشید بوس بوسی
مامان روژینا
22 آبان 91 12:32
خوشگل خالهههههههههههههه همیشه به گردش عسلمممممممممممممممممممم
مامان بهاره جون
23 آبان 91 12:01
وای چه طبیعت زیباییییییییییییییییییی مامانش خیلی مواظبش باش تاعسلک مریض نشه
مامان نیره
24 آبان 91 10:05
هشت ماهگیت مبارک الهی با دیدن عکسهای هشت ماهگیت یاد روزی افتادم که بدنیا اومده بودی آنیسای گلم چقدر کوچولو بودی و چقدر مامان نگران بود که چه جوری می خواد از عهده ات بربیاد .ولی گذشت و گذشته است که به یاد می مونه مبارکت باشه در ضمن همیشه به گردش خوش گذشتا.
مامان روژینا
26 آبان 91 17:06
عکس خوشگلمون تو نی نی مدیا خیلی قشنگه هاااااااااااااااااااااااااا بووووووووووووووووووووس
reza
27 آبان 91 18:27
سلام داشتم از این طرفا رد می شدم، سر راه چشمم به وبلاگتون افتاد یه سر زدم(آخه ما هم یه کوچولو داریم به نام صدرا 5 ماهشه) وبلاگت عالی بود اگه از ریاضی بدت نمیاد یه سر به ما بزن! با بهترین آرزوها
مامانی آوینا
28 آبان 91 1:26
همیشه به گردش مامانی آفرین آنیسا خانوم که مامانی رو اذیت نکردی به آوینا هم سر بزنید
soli مامان ادرینا
28 آبان 91 11:23
جونم دخملی ناز که همبازی پیدا کردی .. نگاهت منو کشته ناز خانم ..
مامان مريم
17 آذر 91 13:02
سلام خدا دختر نازت رو حفظ كنه و سلامت باشه وبلاگ خيلي خوبي داري خوشحال ميشم به وبلاگ ني ني من آرمينا سر بزني منتظرتون هستم اگه دوست داشتيد به لينك دوستان من اضافه شويد