عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

اولین یلدای آنیسامون

1391/10/1 14:36
نویسنده : سمیرا
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم اولین یلدات مبارک باشه خانومم . به مناسبت اولین شب یلدات من و بابا تصمیم گرفتیم یه مهمونی کوچیک برات بگیریم . برا همین خانواده مامان و بابا و رو دعوت کردیم شب خونمون . بابایی (بابای مامان ) هم خیلی زحمت کشیدن و برای تو سفره شب یلدا هدیه اوردن . صبحش من رفتم خونشون و یه سری شو با خاله شقایقت تزیین کردیم . خلاصه خیلی شب خوبی بود و کلی به تو کوچولوی نازم خوش گذشت و هر شیطونی که دوست داشتی کردی . الهی فدات شم . اینم عکسا :

این کارترو خودم برات طراحیش کردم و بابایی چاپش کرد و دادیم اون شب به عنوان یادگاری به مهمونا :

اینم عکس موش مامان بالباس هندونه ایش البته بیشتر شبیه کفشدوزکی بود چون روش یه کفش دوزک گنده بود پشتش شبیه هندونه ببخشید دیگه مامانی :

این عکس تنقلات شب یلدامون :

آنیسا و سفره یلداش :

آنیسا و دوتا بابا بزرگای مهربونش :

آنیسا و دوتا داییا و عموش :

آنیسا سفره خلعتی خالش که اولین سال عروسیشه براش کادو اورده بودن :

ایشالله 100 شب یلدارو به دل خوش و لب خندون ببینی مامانی . خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان دخملی
1 دی 91 15:04
سلام عزیزم یلدات مبارک خوش به حال آنیسا با این مامان هنرمند
مهسا مامان صدرا جونی
1 دی 91 15:27
عزیزم انشالله هزار هزار شب یلدا داشته باشی با مامان و بابات.
پویا تم
1 دی 91 15:46
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد و جشن دندونی وتقویم1392 برای کودکتون به وبلاگم سر بزنید
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 15:52
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نیلوفر
1 دی 91 15:57
سلام آنیسا جونی چه لباس خوشگلی،عزیزم امیدوارم: هندوانه رویاهایتان شیرین انار موفقیت هایتان پر دانه پسته خاطراتتان خندان قصه ی زندگیتان خوش و عمرتان چون شب یلدا بلند باد
مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 دی 91 17:10
سلام عزیزم چه لباس نازی چقدرخوشگل و نازی ناز خانم
سپیده
1 دی 91 18:00
با سلام سمیرا خانم. وبلاگ کودک من موضوع اولین یلدا نی نی ها رو گذاشته و خوشحالم که انیسا جون به عنوان اولین پست ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان ترانه
1 دی 91 18:53
yaldat mobarake jojo torobche
مامان اهورا
1 دی 91 23:42
خیلی خیلی خوشگل و با سلیقه بود واقعا آفرین سمیرا آنیسای عزیز و خوشملمو ببوسش
نازنین (مامان پارمین)
2 دی 91 2:21
آفرین به این مامان با سلیقه . خوش به حال آنیسا . من شمارو با اجازه لینک کردم شما هم اگه دوست داشتید لینک کنید خوشحال میشم بهم سر بزنید .
مامان بهاره جون
2 دی 91 10:42
یلدات مبارکااااااااااااااااااااااا خوشملم
لیلا مامان پرنیا
2 دی 91 12:38
افرین به این مامان با سلیقه چه میز قشنگی چیده ولی نه به قشنگی ناناز خانمامیدوارم همیشه شاد باشید
soli مامان ادرینا
2 دی 91 12:42
ای جونم یلدات مبارک عزیزممممممممممممم چه مراسم قشنگی عزیزم .. افرین به مامان با سلیقت بوس واسه هندونه خوردنی خودم لباست بیستههههههههههههههه عزیزم
مامان عسل
2 دی 91 14:19
یلدا مبارک آفرین به مامان هنرمند آنیسا جون
مامان آراد(خاطره)
2 دی 91 16:57
یلدات مبارک عزیز دلم... دست بابایی جون درد نکنه ...خیلی زحمت کشیدن. ایشالا همیشه سلامت باشن میبوسمت گلم
مامان نیکادل
2 دی 91 23:25
به به دستت درد نکنه مامان آنیسا چه سفره قشنگی انشالله همیشه شاد و خرم باشید
نرگسی
3 دی 91 0:30
به به هم دست شما درد نکنه هم بابایی با این هدیه ی خوشگلش .. ایشالله سلامت باشن ..هندونه عالی شده ..
نرگسی
4 دی 91 11:24
مرســـــــــــــی عزیزم
مامان نگار
5 دی 91 17:27
سلام خانمی اولین یلدای فسقلیمون مبارک باشه ان شاا.. چه جیگری شده این آنیسا خانوم با اون لباس خوشگلشششش آخه. راستی یه سوال دارم؟ شما چطوری عکسای عروسکتو میذاری؟ آخه بیشتر از 200 تا حجم اجازه نمی ده. ممنون میشم بهم بگی تا منم عکسای نفسمو بیشتر بتونم بذارم تو وبش. بوسسسس بوسسسس
مامان نگار
7 دی 91 20:12
سلام خانمی از راهنماییت ممنون عزیزم اگه به وب نگار سر زدی می بینی چه کردمممم
نیم وجبی
9 دی 91 22:06
ای جااانم چه نازه ..ماشالاااا.. مامانی پیش ما هم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم
مامان روژینا
12 دی 91 22:52
به به چه شبی بوده چه مامان با سلیقه ای چه دخمل خوشگلی من که کیف کردم درسته از یلدا خیلی گذشته ولی یلدات مبااااااارک عشق من
mahra
17 دی 91 14:40
salam samira jon khobi azizam anisa jon khobe gole rosho be ja man bebos va omdvaram hamishe dar kanre ham shado paydar basghid dar kenare peyman jon .movazebe anisa bashhhhhhhhhhhhh.
متین من
18 بهمن 91 23:37
مامانی بیا مطلب جدید بذارتا عکسای جدید دخترنازت ببینیم خیلی بهت سرزدم گفتم اپ کردی ولی نکرده بودی