عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

آنیسا و شیرین کاریاش تو 9 ماهگی

1391/10/9 23:07
نویسنده : سمیرا
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مامان اومدم برات بنویسم این چند وقته چه کارایی یاد گرفتی . خیلی شیرین شدی فدای کارای قشنگت بشم من. یاد گرفتی خیلی خوشگل دست میزنی . تا برات دست میزنیم دستای خوشگل کوچولوت و میبری بالای سرت و نانای میکنی و تند تند خودتو تکون میدی من برات ضعف میکنممممممممممم به خدا .

کلمه هایی که میگی فدات شم :

تا میگیم یکککککککک دو پشت هم میگی سههههههههههههه   (عاشقتممممممممم )

بابا

مامان

بییم ( بریم )

بیااااااااااااا

بهههههههههه ( خوردنی که میبینی تند تند میگی به )

چیزی متعجبت میکنی میگی : اوووووووووووووه

همه جارو میگیری و میری بالا . از پله های خونه عین فرفره بالا میری ولی نمیتونی فعلا پایین بیای .. خیلییییییییی خوب چهار دست و پا میری . هیچ کس بهت نمیرسه . 

جدیدا دخترم یه عادت خوب پیدا کرده که خودش میخوابه . اصلا لازم نیست رو پا بندازمش یا راش ببرم یا هر کار دیگه . وقت خوابش میشه کافیه یه بالش براش بزارم میره روش و میخوابه قربون مهربونیاتتتتتت برم من دختر گل مامانی .

خلاصه مامان روز و شب من با تو و به عشق تو میگذره . خیلی عاشقتمممممم.

راستی مامانی با اون دو تا دندون کوچولوت کشتی مامانو انقدر گاز گرفتی . نکننننننننننن دیگه مامانی گناه دارماااااااااااااا

این کارت پستالم مامان پریناز چونم برات فرستاده مرسی خاله کلی ذوق کردممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

لیلا مامان پرنیا
9 دی 91 19:27
قربون تو دختر شیرین زبون با مامانی پیش مال بیا
mahra
9 دی 91 22:17
سلامنازنین من بسیار از خودتون گلتون خوشم اومده دوست دارم با هم بیشتذر اشنا بشیم. خدا بهتون ببخشه و براتون حفظش کنه.بجای من ببوسش لطفا
نیلوفر
9 دی 91 22:19
سلام
قشنگم 9 ماهگیت مبارک باشه،وای خدا طوطی ما چه شیرین زبونی میکنه کلی دل مارو آب میکنه
عزیزم همیشه سلامت باشی


قربونت برم خاله نیلوفر مهربونم
بابا خاله یه آدر ایمیل یا وب برا مامان بزار بتونه باهات در ارتباط باشه مهربووووووووووووووووووووون
مامان دخملی
10 دی 91 2:14
ای جانم عزیز خاله دوستت دارم قابل شما رو نداشت دوستم انقدر عاشقتم که به زودی میام کرج و میبینمت
مامان بهاره جون
10 دی 91 12:26
mahra
10 دی 91 13:16
سلام سمیرا جان من اعتراف میکنم از خودت هم خیلی خوشم اومده عزیزم.ایشالله همیشه سلامت باشیدو سایه شما و پیمان نازنین بالای سر انیسا جان باشه.
مامان نگار
10 دی 91 14:44
سلام خانمی تبریک میگم عزیزمممم راستی خیلی خوشحال شدم که گفتی آنیسا جونم خودش می خوابه انشاا.. خدا قسمت نگار منم بکنه.
مامان بهی
11 دی 91 13:48
فدای شیرین کاریاش بشممممم مننننننننننننیستی سمیرا جونم دلم برات یه کوشولو شده
نرگسی
12 دی 91 0:44
عزیزمممممممممممممممممممممم ..
مامان روژینا
12 دی 91 22:56
ای جونم افرین دیگه برای خودت خانمی شدیااااااا شیطون بلا وقت شوهرته قربون شیرین زبونم
مامان آراد(خاطره)
14 دی 91 22:46
قربون اون شیرین کاریات عزیز دلم... پوسترتم خیلی عالیه...بوسسسس
مامان اتیلا جون
16 دی 91 5:34
سلام مامان جونی ماشال... انیسا جونم روز به روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه. تا چشم هم بزنی میبینی وقتش رسیده که لباس بخت تنش کنی. واسه این خونواده ی دوست داشتنی بهترین ارزو ها رو دارم خوش بختی نیک بختی و عاقبت به خیر شدن خنده از لبهاتون کم نشه میبوسمت انیسا کوشولو
مامان ترانه
17 دی 91 15:12
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون
مامان محمدپارسا
18 دی 91 19:51
سلام مامانی سلام دخملی ناز خیلی وقته پیشتون نیومدم زمانی که دخملی پیش فرشته ها بود زیاد بهتون سر می زدم فدای این فرشته کوچولو بشم من
مامان کوثری
18 دی 91 23:43
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:25
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com
zahra
21 دی 91 16:25
به وبلاگ منم یه سر بزن
راضیه
24 دی 91 15:52
آخه خاله جونم تو کجایی دلم یه عالمه برات تنگ شده نفسم
مامان نیکادل
27 دی 91 12:05
قربون تو دختر ناز نازی برم که این همه بزرگ شدی آفرین به تو دختر زرنگ بووووووووووس