عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

10 ماهگی . 2 تا دندون دیگه . مسافرت شمال

1391/10/30 13:02
نویسنده : سمیرا
988 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزههههههههههههههههههههه دلم 10 ماهگیت مبارک باشه عسل مامان .ایشالله 100 ساله شی فدات شم .

مامانی ببخشید این چند وقته کم میرسم بیام وبلاگت و آپ کنم عمو کامران از آمریکا اومده دوباره و یه عالمه برات کادو های خوشگل اورده بعدا عکس همشو برات میزارم . این دو هفته همش خونه بابا اینا اییم تا بیشتر ببینیمش جمعه هم میره دوباره ناراحت.

یه خبر خوببببببببببببببببب دیروز دیدم دو تا دندون بالای آنیسا خانومم در اومد بعد از کلی اذیت کردن دخمل گل من . دندون بددددددددددددددد .حالا آنیسا 4 تا دندون داره . خاله شقایق قبلا بهت میگفت آنیسا بی دندون ولی الان میگه دخملم کم دندونه نه بی دندون نیشخند.

هفته پیش همگی با هم رفتیم شمال ماسوله . وای آنیسا خیلی خوش گذشت به تو بیشتر از همه کلی دم دریا بازی کردی . اینم عکسای شمال:

آنیسا و عروسکای ماسوله

اول صبح که رسیدیدم ماسوله هوا خیلی خوب بود عزیزم کلی کیف کردی ولی وقت ناهار دیگه هوا خیلییییییی سرد شد . توام بعد از کلی بازی تا رسیدیم رستوران تو بغل من خوابت برد :

بعد که بیدار شدی کلی با اسباب بازی که بابایی برات گرفته بود بازی کردی و ذوق کرده بودی

 بعدشم ماسوله رفتیم آتلیههههههههههه . وای عاشق عکسا شدممممممم انقدر خوشگلن که نگووووووووو :

اینم مامان و خاله ها

واییییییییییییییی یه خبر خوش آنیسا چند وقته دستش و ول میکنه و چند ثانیه بدون اینکه جایی رو بگیره رو پاهای کوچولوش وای میسه خودشم یه عالمه از این کار ذوق میکنه . قربونت برممممممممممم من دخمل زرنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مهسا مامی کیارش
30 دی 91 18:09
ای جوووووووووونم عاشقتم جیگملی کوچمولوی ناناز عکساتون خیلی قشنگن. 10 ماهگی آنیساجون هم مبارکش باشه ایشالله تولد 120 سالگیش خانوم خانوما
متین من
30 دی 91 21:39
خیلی عکسها خوشکل شده بودن روی ماه دختر نازتون ببوسین خدا حفظش کنه
مامان آراد(خاطره)
1 بهمن 91 1:08
قربون دخمل کم دندون برمممممم من... وای سمیرا جون عکسا محشرن.... رنگ موهاتم خیلی خوشگله و بهت میاد.. خوشحالم که بهتون خوش گذشته..بوسسسسسس
سمیرا مامان اهورا
1 بهمن 91 1:32
واااااااااااااای سمیرا چه عکسای خوشملی کلی کیف کردم عسیس دلم چقد ناز شده با این عکساش دندوناش مبارک باشه از طرف من یه بوس گنده ازش بکن
پرارین
1 بهمن 91 13:45
سلام عزیزم بادیایی که خواستین به جز سرمه ای 24 ماه و بنفش 12 ماه بقیه ش موجوده واستون رزرو کردم اگه سفارشتون قطعیه به شماره من اس بفرستید 09336384695
مامان دخملی
1 بهمن 91 14:13
سلام عزیزکم 10 ماهگیت مبارک همیشه به گردش خانمی
مامان بهی
1 بهمن 91 15:30
ای جانممممممممممممم عزیز دلممممممممممم خوشگل بودی خوشگلتر شدی سمیرا جونمممممممممممممم حالا تو کم پیدای یا منننننننننن
نیلوفر
1 بهمن 91 22:08
سلام به به مامانی درسته دیر میاد ولی همیشه با خبرای خوش میاد مارو غافلگیر میکنه،قشنگم 10 ماهگیت مبارک باشه،مرواریدای جدیدت هم مبارک باشه،ایستادنت بدون کمک هم مبارک باشه،میگم نیستینا!همیشه به سفر عزیزم، عکسا که طبق معمول خیلی قشنگه مخصوصا عکس پنجم که یه جوجه ی خوشگل پیش شماس،آنیسا جونم عاشقتم همیشه سلامت و شاد باشید
خاله کیانا
1 بهمن 91 23:33
سلام. خیلی عکس ها قشنگن، توروخدا بیشتر از آنیسا جون عکس بذار.
مامانی آوینا
2 بهمن 91 2:28
آنیسا خانوم همیشه به سفر و خوش گذرونی اول اینکه دندونای خوشگلت مبارک دوم اینکه عکساتون خیلی خوشگلن با اون تیپ بامزه ات
مامان نگار
2 بهمن 91 14:28
سلام خانمی ای جووووونم با این دختر خوشگل و نازت. عکساتونم خیلی ناز شدن مبارک باشه عزیزم. بابا یه کم مارو هم تحویل بگیر دوستم. به وب نگار منم سر بزن. عکسهای آتلیه شو گذاشتم. راستی دندونای دخترمونم مبارک باشه انشاا.. برا نگارم دعا کن زود تر در بیاد. بوووووس
مامان نگار
2 بهمن 91 14:42
راستی دوستم بابا یه اطلاع رسانی هم برا وب دختر من بکن آخه ماشااله روابط عمومیت خوبه دوستات زیادن. بخدا جای دوری نمی ره. مرسی عزیزم
مامان دخملی
3 بهمن 91 0:15
سلام امشب یه دفعه یاد اولین بار که برای هم پیغام گذاشتیم افتادم یادته ؟ (سلامممممممم عزیزم مرسی که اومدی پیشم . ایشا الله نی نی توام صحیح و سالم بیاد تو بغلت دوستمممممممم. انتظار خیلی سخته . نه ؟) ای جانم پارسال این موقع ها در انتظار آنیسا بودی الهی دوستون دارمممممممممممممممم
سمیرا مامان اهورا
4 بهمن 91 15:51
ممنون سمیرا جون خیلی لطف داری ایشاا... تولد آنیسای عزیزم سمیرا جون تولد آنیسا چه تاریخیه؟من قم هستم اگه بخوای میتونم واست آماده کنم هرچی که بخوای
یک عاشقانه آرام
5 بهمن 91 17:39
به به چه عکسایییییییی
راضیه
5 بهمن 91 23:16
قربونت برم خاله جون که مثل ماه شدیماشاالله گلم سمیرا جونم عکساتونم خییییییییلی قشنگ شدن ایشالا همیشه به سفرو شادی
گوگولی
9 بهمن 91 11:42
سلام مامان گل من دوس دارم باهات تبادل لینک کن اگر دوس داشتی منو با نام قالب ها گوگولی برای نی نی وبلاگ لینک کن و بعد بگو تا منم لینکت کنم
لومینوس
9 بهمن 91 23:10
ای جونم آنیسا جون چه جیگری شده، هزار ماشالا سمیرا جون عکساتون چه قشنگ شده راستی دوست داشتی به منو دخملم که تو راهه سر بزن، خوشحال میشیم
مامان نیکادل
10 بهمن 91 21:23
به به همیشه به سفر چه عکسای خوشگلی ! کلی ذوق کردم و هوس شمال به سرم زد دندونای جدید هم مبارک بوووووووووووس
مامان دخملی
11 بهمن 91 0:29
سلام کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زودی بیا با کلی خبر جدید
مامان نیره
11 بهمن 91 9:57
سلام اولا به ماسوله خوش اومدین دوما عکساتون خیلی باحال شدن
مامان دخملی
11 بهمن 91 20:56
http://up.toca.ir/images/mh0tywcg377b2blcd1jl.jpg
خاله کیانا
11 بهمن 91 23:13
چرا عکس جدید از آنیسا نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آنیسا
17 بهمن 91 17:52
عزیزم!چه عکسهای بامزه ای
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
18 بهمن 91 11:12
سلام من خیلی وقته وبلاگتون رو میخونم و عاشق آنیسای وروجک شدم خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینمش و ببوسمش خیلی ناز و بانمکه خدا حفظش کنه و زیر سایه پدرومادر بزرگ شه.... چه عکسای قشنگی گذاشتید انشالله همیشه شاد باشید (:
لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 16:58
همیشه به گردش عکسها هم خیلی قشنگهسمیرا جون دیگه به ما سر نمیزنی
خاله معصومه
19 بهمن 91 17:59
سلام سمیرا جون یه نمونه تقویم کفشدوزکمی اینجا گذاشتم سر بزن گلم http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=13153&ChatDate=19-11-1391
مامان بهاره جون
23 بهمن 91 8:52
چه عکسای خوشگلی همیشه به گردش
مامان آراد(خاطره)
24 بهمن 91 0:33
سلام ..مامانی کجایی؟دلمون براتون تنگ شده...
سمیرامامان پرنیان
24 بهمن 91 11:55
منم از این عکسا میخواممممممممممم خیلی خوشگلن.البته از همه خوشگلتر اون جوجه طلای کوشولو آنیسا خانومه
مامان روژِینا
25 بهمن 91 23:27
واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی جییییییییییییییییییییغ خیلی خیلی عکساتون قشنگ شده مخصوصا اون عکسه که سه تایی هستین با انیسا
حسین
26 بهمن 91 21:28
سلااااااااااااااااااام عمو جون دلم برات یه ذره شده همیشه و همه جا بیادت بودم بخصوص تو حرم امام رضا عزیز دلم هر روز که بزرگتر میشی خانومتر میشی آنیسا جون خیلی دوست دارم دورادور گازت میگیرم با یه بوس کوچولو قربون اون دلت برامنم دعا کن
مامان دخملی
28 بهمن 91 1:07
سلام کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان ترانه
28 بهمن 91 1:24
مثل همیشه ناز و خوشمل
مامان نفس طلایی
26 اسفند 91 23:24
چه عکسای خوشملی