عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

12 ماهگی و راه افتادن آنیسا

1391/11/29 19:40
نویسنده : سمیرا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ببخشید خیلی وقته نرسیدم بیام اینجا برات بنویسم دخملمممممممم انقدر شیظون شدی که نگوووووووو همش داری شیطونی میکنی یه لحظه یه جا بند نمیشی مامانی دیگه نمیرسه بیاد پای نت . فدات بشم من بزرگ شدی . 25 اسفند تولدته انگار نه انگار که یک سال گذشت این 1 سال شیرین ترین روزای زندگی من بود با وجود تو .

آنیسا خیلی دوست دارم و هر روز این احساس بیشتر میشه . نمیتونم حتی چند لحظه از خودم دورت کنم شیرین من . از پیشرفتات بگم که یه عالمه تو این دو ماهه تغییر کردی . کلمه هایی که میگی :

آب

ماما

بابا

بییم (بریم )

دس (دست )

بیده (بده )

بوف (غذا)

قربون شیرین زبونیات برم من . تا میگیم آنیسا بای بای کن تندی دستاتو تکون میدی . آنیسا بوس کن لباتو غنچه میکنی و با یه عالمهههههههههه آب دهن بوس میکنی . تا میگیم نانای تند تند میرقصی . تا میگیم دس دسی تند تند دست میزنی .

از همه مهمتر تو چند روزی بود که تلاش میکردی قدم بر داری . بلاخره دیروز دخمل گلم تونستی 3 تا قدم پشت هم بدون کمک برداری من عشششششششششششششششق کردم به خدا قربونت برم که داری بزرگ میشی .

اینم چند تا عکس از دخملی : عشق من اینجا ولنتاین بود وبا وجود تو زندگی من و بابایی خیلییییییی بیشتر از قبل پر از عشقه :

عاشق اینی که تمام وسایل خونرو جا به جا کنی میز صندلی خلاصه همه چی اینجام خونه بابایی اینا داری سعی میکنی عسلیارو جابه جا کنی :

قربون چشات برم من ماشاللههههههههههههههههههه

راستی عاشق حموم و آب بازی هرکسی میره حموم میری دم در حموم و جیغ و داد میکنی ببرنت حموم حتی اگه یه ربع پیش از حموم اومده باشی .  قربونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان بهی
29 بهمن 91 22:12
جانممممممممممممم عسیس دل منننننننن چه خوشگل شدیییییی فدات بشم مننننننن از دست این مامان تو اعصبانیمببین از کی تا حالا تو رو ندیدممممم دلم برات یه کوشولو شدههههه
مامان دخملی
30 بهمن 91 1:00
سلامممممممممممممممممممممم الهی خاله قربونت بشم با اون موهات خاله جون 12 ماهگیت مبارککککککککککک مامانی مرسی به ما سر زدی راستی ولنتاین مبارکککککک
مامان آراد(خاطره)
30 بهمن 91 1:14
جون دلمممممممممممممممممممم... قربون اون چشای نازتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت... دلم برات تنگیده بود عزیز خاله.... بوس از روی ماهت
لیلا مامان پرنیا
30 بهمن 91 9:05
نبودی سمیرا جون دلمون تنگ شده بود انیسای گل هم ماشا.. خیلی بزرگ شده تو عکسها کاملا مشخصه
مامان بهاره جون
30 بهمن 91 10:21
ای جانمممممممممممم چقدربزرگ ونازشدی تو دلمون برات خیلی تنگ شده بودددد راه افتادنت هم مبارکاباشه قدم هات همیشه استوارخوشگل خانومیییییی ولنتاینتم مبارک عشق کوچولوووووووووو
مامان آنیسا
30 بهمن 91 13:25
واااااااااااااااااااااااااااااااای ماشالا چه خوشجل شدی مخصوصا با اون پیراهن قرمز که خیلی بهت میادمبارک باشه عزیزم اولین قدم هات یاد اولین قدم های آنی خودم افتادم وای که چقدر ذوق کردم و هیجان زده شدم
سمیرامامان پرنیان
30 بهمن 91 15:40
سلام ممنونم که به ما هم سر زدید آره راست میگید ایده هامون مثل هم بودهعزیزم من لینکتون کردم شما هم افتخار بدید والنتاین مبارک امیدوارم عشقتون همیشگی بمونه
نیلوفر
1 اسفند 91 11:42
سلام الهی،هزارماشالا چقد دلبرتر شده این خانوم خوشگله،دلمون حسابی براتون تنگ شده بود آنیسا خانوم،خوشگل خانوم مراقب خودت باش دستم بهت برسه قورتت میدم
نرگسی
2 اسفند 91 1:10
اولین قدمهات مبارک باشه آنیسا جونیییییییییییییییییییی ..
لومینوس
2 اسفند 91 12:10
به به هزار ماشالا به آنیسا خانوم خدا حفظش کنه براتون سمیرا چون
adi
2 اسفند 91 23:22
عزیزمممممممممممممممم تولدش پیشاپیش مبارک. خدا حفظش کنه
دختردايي دينا
3 اسفند 91 12:11
مي شه هم ديگرو لينك كنيم؟منتظر جوابتونم
خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
3 اسفند 91 17:51
سلام سمیرا جان.بالاخره اپ کردی.چقدر دخملت ناز شده تو این عکسا.راستی منو یادته؟تو پست قبلی گفتم که به شهرمون اومدی و.... یادته؟برای دخملی اسپند دود کن.منتظر پست تولد هستیمااااااااا.بوس
مامان مریم
5 اسفند 91 0:11
سلام من همیشه به وبلاگتون سر میزدمو میزنم عزیزمممممممم خیلی دخمله نازی داری وقتی نینیم به دنیا نیومده بود همش به آنیسا جونم نگاه میکردم که به خشگلی آنیسا خانم بشههههههه بوسسسسسس
maman taraneh
5 اسفند 91 22:43
عزیزم تولدت مبارک البته ....زود دارم میگم!!!!!!!!! جیگرتو برم من که النقدر ماه و خانم شدی
مهسا مامان کیارش
6 اسفند 91 0:48
عزیزدلم پیشاپیش تولدت مبارک خوشگلم عاشقتمممممممممممممممم
مامان آراد(خاطره)
6 اسفند 91 17:04
سلام سمیرا جون ..با یه پست جدید بروزم. دوست داشتی یه سر بزن.. آنیسا جونو بوسسسسسسسسسس
متین من
7 اسفند 91 19:28
سلام دوسی ما دوباره اپ شدیم بهمون سربزن خوشحال میشم
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:22
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
خاله مرمر
9 اسفند 91 15:50
وااااااااااااااای ماشاالله هزار ماشاالله باورم نمیشه داره یکسالش میشه. واقعا که چقدر عمر زود میگذره آنیسا حالا خانومی شده واسه خودش سمیرا جون یه ماچ آبدارش کن
حسین
11 اسفند 91 13:58
سلااااااااااام عموجووووووووووون چقد بزرگ شدی قربونت برم من قیافت ضشبیه مامانی شده اصلا به بابا نرفتی طرفدار عموهات باش نه دایی هات عزیزم برا تولدت لحظه شماری میکنم قربونت برم خیلی دوستت دارم راستی به مامانی بگو این قالب وبلاگ چطور گیر اورده که وقتی من اومدم اسمم تو لینک ها تغیرر رنگ پیدا کرد خیلی جالب بود آنیسای من پیشاپیش تولدت مبارک
مامان روژِینا
13 اسفند 91 22:37
آفرین انیسا جونم چقدررررررررررررر پیشرفت داشتی خاله وای که من فدای چشمات بشم با اون نگاه کردنت
مامان آراد(خاطره)
18 اسفند 91 2:13
مامانی کجایی ؟چرا آپ نمیکنی؟ دلمون براتون تنگ شده
maman taraneh
18 اسفند 91 13:58
آنیسا جونی به مامی بگو عسکای تفلودته بزاره
مهسا(مامان هستی)
24 اسفند 91 16:36
ایییییییییییییی جونم عزیزم ماشالاااااااااااااااا به این دخملی مباااااااااارکه
حسین
24 اسفند 91 19:49
ُلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عمو تو وبلاگم تبریک بهت گفتم از همه دوستام خواستم بیان بهت تبریک بگن وااااااااااااااااااااای یکسالت شده عمو انشالله شاد باشی خیلی بزرک شدی عموجون خیلی برام عزیزی عمو به مامان بگو یه شماره حساب یا کارت بده کادو تولدت بهت بدم بخدا اگه نده گازت که میگیرم هیچ میام بیدات میکنم اونوقت دیگه قورتت میدم عمو جون چند هفته اس لحظه شماری میکنم تا امشب برسه عمو تولدت مبارک بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس هزاران گل تقدیم تو باد عمو جونمی چشم هرچی حسود کور دل مامان و بابا شاد همیشه تو حرم حضرت معصومه دعاگوتم
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
25 اسفند 91 0:40
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جووووووووووووووون
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
25 اسفند 91 15:21
سلام انیسا جان عزیزم امروز یه ساله شدی خاله.تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی.به مامانت بگو به پست خوشگل ازت بزاره.دلمون تنگ شد برات
نرگس
21 تیر 92 16:26
سلام چه دختر شیرینی داری هرکاری ازدستم بربیاد واسش انجام میدم از طرف منم بوسش کنید
mohamad
5 مرداد 92 16:18
برای حمایت از دختر خشگلت اون پیامی رو که گفتی فرستادم