عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد یک سالگی دخترم

1391/12/26 0:21
نویسنده : سمیرا
9,208 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسام

باورم نمیشه که این یک سال انقدر زود گذشت . این یک سال با تمام سال های زندگی من فرق میکرد . نمیتونم برات بگم که چقدر خوشبختم که تو رو دارم . چقدر هر دفعه که نگات میکنم احساس خوشبختی میکنم . هیچی هیچی هیچی از خدا نمیخوام جز سلامتی و خوشبختی و خوشحالی تو .

دوست دارم . به معنی واقعی دوست دارم . نمیدونم تا حالا این حس وتجربه نکردم . چقدر حس شیرین و سختیه مادر بودن .

خدایا شکرت خدایا 100 هزار مرتبه شکرت .مرسی که گذاشتی طعم این حس قشنگ و بچشم . خدایا به بزرگیت قسمت میدم مراقب دختر من باش . فقط همین

تولد یک سالگیت مبارک شیرین ترینم . من و بابا عاشقانه دوست داریم و تمام عمرمون و به پای و خوشبختی تو میریزیم .

آنیسا برام بمون . کنارم بمون . همیشه بمون .من به تک تک نفسات کنارم احتیاج دارم . من به تو و بودنت احتیاج دارم . تو تنها امید بودنمی .

دوست دارم دوست دارم دوست دارم .

اینم عکسای تولد دخترم :

این تزیینات خونس البته ما امسال تولد خانومی رو به دلایلی بزرگ نگرفتیم و خیلی خودمونی فقط خانواده من و بابایش اومدن خونمون ایشالله سال دیگه جبران کنیم دخترم :

اینم عشق ما :

آنیسا و کادوهاش که خاله ها و دایی ها و عمه و عمو و مامان بزرگا و بابا بزرگا زحمتش و کشیده بودن . مرسییییییییییییییییییییییی

دخترم از اول مهمونی تا آخر مهمونی پیش کادوهاش بود و کلی ذوق زده بود

 

اینم صفحه نی نی وبلاگ عکس آنیسا :

پی نوشت 1 : بزودی میام و از کارای جدید دختری که خیلیم زیاده مینویسم

پی نوشت 2 : آنیسا یه عموی مهربون وبلاگی داره که بی نهایت مهربون .اون هر جا ازش میپرسن چند تا عمو داری میگه دوتا . چون این عمو خیلیییییییییی ماه و مهربون واسه آنیسا . عمو حسینم مرسی که همیشه به یادمی و بهم سر میزنی .دعای خیرت همیشه پشت سرمه .ایشالله روزی برسه که بتونم از نزدیک ببینمت .اینم وبلاگشه وبلاگ مهربون ترین عموی دنیا :

http://sadeghilalemi.blogfa.com/

پسندها (1)

نظرات (27)

maman taraneh
26 اسفند 91 2:25
عزیزم تولدت مبارکه خونه جدید هم مبارکه قالب جدید هم مبارکه
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
26 اسفند 91 14:35
عزیزم تو پست قبلی هم تولدتو تبریک گفتم الانم تبریک میگم عزیزم.ایشالله تو همه ی مراحل زندگی خنده رو لبت و دلت باشه انیسا جان.بوس
الهه مامان رادین
26 اسفند 91 21:44
تولدت مبارک آننیسا جونم ایشالا 120 ساله بشی گلم
نیلوفر
26 اسفند 91 22:08
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه،ایشالا صد ساله شی،نه صد و بیست ساله شی،نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی یه عالمه بوس تقدیم به شما
مامان نفس طلایی
26 اسفند 91 23:23
سلام عزیزم وای چقدر زود گذشت ... تولد گل دخملی مبارک ... چقدر همه چی عالی بود ... مخصوصا لباسش ... حسابی خوردنی شده بود
مامان دخملی
26 اسفند 91 23:33
سلام عروسک خاله الهی تولدت مبارک عشقم باورم نمیشه انگار همین دیروز بود
حسین
27 اسفند 91 20:34
سلام عمو جون وااااااااااااااای چقد بزرگ شدی تو روخدا به مامان بگوبرالت صدقه بده مطمین باش گازت میگیرم چون شماره حساب ندادی کادو تولد عیدیت جلو چشامه خواهش میکنم زودتر به مامانی بگو ازش شماره کارتوبگی آنیسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قربون اون دل پاک مهربونت برم تو دلت برام خیلی دعا کن وقتی میخندی دلم برات ضعف میره انشالله همیشه خندون باشی سلام بابای برسون بگو بریم قم خونه عمو حسین قدمت رو تخم چشاااااااام
خاله کیانا
28 اسفند 91 0:55
تولدت مبارک عزیزم، ماشالله چقدر بزرگ شدی
خاله کیانا
28 اسفند 91 0:56
بخدا من خیلی بد شانسم همه میتونن وبلاگ بسازن اما من نمیتونم، تا حالا 10 بار امتحان کردم ولی وقتی نام کاربری و رمزو میزنم مینویسه اشتباه است. چه خاکی بریزم تو سرم؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله کیانا
28 اسفند 91 0:56
اگر جوابمو بدید ممنون میشم اینم ایمیلم elena201017@yahoo.com
مینا مامی امیرعلی
28 اسفند 91 4:58
ای جانم عزیزم خدا دخملتو حفظ کنه عزیزم من از وبلاگت خوشم اومد بااجازتو لینکتون کردم
مینا مامی امیرعلی
28 اسفند 91 4:59
راستی تولد یکسالگیه گلت مبارک
سمی
28 اسفند 91 12:57
تولدت مبارک عزیزم ایشاله تولد 120 سالگیت
خاله مرمر
28 اسفند 91 21:25
گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی . بهاری باش تا برویانی. نوروز پیشاپیش مبارک


مرسی خاله مرمر عزیزمممممممممممممممممم عید توام مبارک فدات شم
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 91 23:02
سلام عزیز دلم...تولدت مبارک... وایییییییییییی که چقدر ناز شدی... ایشالا تولد 120 سالگیت گلم...دست مامان و بابایی درد نکنه.... پیشاپیش سال نو هم مبارک...امیدوارم سال خوبی براتون باشه... بوس از روی ماهتتتتتتتتتت
لیلا مامان پرنیا
29 اسفند 91 10:11
تولدت مبارک خوشگل خاله مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک
مامان بهی
29 اسفند 91 16:10
تولدت مبارک باشه عزیز خالههههه
نیلوفر
29 اسفند 91 21:28
سلام عزیز م دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 1:26
دلت شاد لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آنخواهی برایت بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبزه باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان باشد سال نو مبارککککککککک
زیبا مامان آرنیکا
30 اسفند 91 10:04
سلام سمیرا جون...تولد دختر گلت مبارک باشه...امیدوارم سایتون 120 سال بالا سر خانم خوشگله باشه...سال نو هم بر شما مبارک...ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدی..از آشناییت خوشبختم
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:19
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب... آغاز سمفونی بهار مبارک باد
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:20
عزیزدلم تولدت مبارک خیلی قشنگ شده تولدت
رضا
18 مرداد 92 22:01
سلام عکسهای خوبی گرفتین.به همان شماره پیام دادم.خدا براتون حفظش کنه9
مهسا
7 شهریور 92 10:21
سلام وب جالبی دارید تبریک بخاطر داشتن چنین دخمل نازی. یه سوال چه جوری عکس میذاری تو وبلاگ اگه برات امکان داره کمکم کن اگه نخواستی کمک کنی حالایه سری به وبم بزن
روزهای آبنباتی
25 آذر 92 11:25
Happy britday
سپیده
15 فروردین 93 2:32
با تشکر و ثبت شد
مامان پانیسا
3 اردیبهشت 93 0:11
سلام دوست عزیز من امشب از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار زیبا و با سلیقه است خوشحال میشم شما هم از وبلاگ دختر من دیدن کنید