عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

عيدت مبارك دخترممممم

1392/1/4 20:52
نویسنده : سمیرا
932 بازدید
اشتراک گذاری

آنيساي من زيباي من عيدت مبارك شيرين ترين روياي من عيدت مبارك

فصل بهاران شد لبت پر خنده بادا اي غنچه ي نوپاي من عيدت مبارك

پايان شد اين شب و سحر نزديك آمد يادآوره يلداي من عيدت مبارك

من ميروم تا كامي از دريا بگيرم با من بيا همپاي من عيدت مبارك 

گويا كه شب ديگر به پايانش رسيده روشنگر شبهاي من عيدت مبارك

ديگر هراسي از شب و ظلمت ندارم اي نور روح افزاي من عيدت مبارك

 

بي اندازه دوست دارم آنيسام ايشالله سالي پر از سلامتي و خوشي داشته باشي عزيزه دلم عاشقانه دوست داريم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آراد(خاطره)
5 فروردین 92 1:07
قربونت برمممممممممممممم سال نو مبارک عزیزم... چه سفره هفت سین خوشگلیییییییییییییی سمیرا جون دستت درد نکنه... بوس از روی ماه این مامان و دخمل ناز
سمیرامامان پرنیان
5 فروردین 92 14:14
عزیزم خیلی ماه شدی عیدت مبارک خانومی ما خیلی وقته لینکتون کردیم...شما افتخار نمیدیدددددددددد
نیلوفر
6 فروردین 92 22:55
سلام ای خدا این خانوم خوشگله رو کنار سفره هفت سین،درسته قورتت بدم؟ ایشالا که سال خوبی پیش رو داشته باشید
ادی
7 فروردین 92 20:11
عیدت مبارک انیسای زیبا
مامان نگار
8 فروردین 92 10:09
مرسی عزززیزم. لطف داری. آنیسا کوشولو هم ماشاا.. ناز شده خیلی. قربونش برم از طرف من یه ماچ آبدار بزرگ از لپای خوشگلش بکن حتما. بووووووس خاله فداش شه. راستی اولین عید و تولد یک سالگیتم مبارک باشه عزیز خاله. ایشاا.. زیر سایه مامان بابا سالهای پر از سلامتی و شادی داشته باشی. بوووووووس
soli مامان ادرینا
9 فروردین 92 2:56
عیدت مبارک دوست جونم و آنیسای گلم .. سمیرا جونم ست زنبوری رو از شادی گرفتم قابلی هم نداره عزیزم سفره هفت سینتم خیلی خوشگلهه .. ببوس این دخملک نازوو
مامان دخملی
9 فروردین 92 3:07
سلام عزیزم عیدت مبارککککککککککککککککک
سپیده از وبلاگ "کودک من"
11 فروردین 92 0:14
با سلام. سال نو مبارک. ثبت شد
وروجک ما
14 فروردین 92 17:03
سلام عید شما هم مبارک مرسی که افتخار دادید و به ما سر زدین ماشالله به آنیسا جون چه خوشتیپ شده وروجک بوووووووووووووس ما هم شمارو لینک کردیم
در آرزوي دو قلوووووو
7 اردیبهشت 92 14:33
عزيزم ماشالله چه فرشته نازي دارين خدا حفظش كنه