عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

مادرانه یک سالگی

1392/1/12 1:08
نویسنده : سمیرا
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدی

خیلی زود بزرگ شدی عشق مامان . از یه طرف دوست دارم بزرگتر شی انقدر بزرگتر که کلی بتونم برات دردل کنم از یه طرف دلم برا تک تک ثانیه هایی که گذشت تنگ شده .دختر من یه عالمههههههههههه کارای جدید یاد گرفته .بوس میفرسته . بای بای میکنه . الکی سرفه میکنه . قشنگ راه میره . یه عالمه کلمه جدید یاد گرفته . 2 تا دندون دیگه ام به مرواریداش اضافه شده . راست میگن بچه ها زود بزرگ میشن . اولا از پیرییییییی خیلی بدم میومد اصلا دوست نداشتم پیر شم اما الان دوست دارم پیر شم و جوونی و خوشبختیه تورو ببینم . دوست دارم برای تو هر فداکاری بکنم . دوست دارم تمام لحظه هام و به پات بریزم . دوست دارم دوسم داشته باشی و ازم راضی باشی.دوست دارم مادر خوبی باشم . همین .

و فقط و فقط و فقط یه آرزو دارم : خوشبختیه تو 

بگذریم مامان کلی تو دفترم راجع به حسام برات نوشتم . یه روزی میخونیشون . بریم سراغ عکسای این چند وقتت .

دخملم عاشق بستنیی قیفی . انقدر با میل میخوری من میمیرم برات :

اینم عکس شما با اولین لباس عیدات فدات شم

دخملم تیپ اسپرت زده قربونش برم مننننننننننننننننن:

آنیسا تو حیاط بابا بزرگش اینا

اینم عکسای مدلینگ دخترم دم در :)

سر کوچه مامان بزرگش اینا ( مامان بابا ) یه پارک داره که من جدیدا بعد از ظهرا آنیسا رو میبرم اونجا . دختریییییییییی عاشق اونجاس هر دفعه که میریم برگشتن با گریه بر میگرده . اینم عکساش :

راستی ما عید رفتیم شمال آنیسا کلییییییییییییییی ماسه بازی و دریا بازی کرد زود زود میام عکساشو میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دخملی
12 فروردین 92 1:24
سلام زودی بیااااااااااااااااااااااااااااااا
نیما
12 فروردین 92 2:16
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم.
ميترا
12 فروردین 92 11:04
سلاااام
خيلي وقت بود نيومده بودم اينجا
دختر نازتون خيلي خيلي خوشگل شده و خدا حفظش كنه چقدر بزرگ شده !
اميدوارم هميشه شاد باشيد


مرسی میترا جونم
خیلی وقت بود بهم سر نمیزدی
بووووووووووووووس عزیزه دلم
مهسا(مامان هستی)
12 فروردین 92 12:44
وااااااااااای سمیرا جونم خیلیی زیبا نوشتی لذت بردم قربووووووووووووووون انیسا جونم با این تیپهای نااااااازش ماشالااااااااااااا
نیلوفر
12 فروردین 92 20:28
سلام
آنیسا جونی چقد خوشمزه میخوری،من که دهنم آب افتاد خوش تیپ خانوم
همیشه سلامت و شاد باشی


مرسی خاله نیلوفر مهربونممممممممممممممممممممممممم
عیدت مبارک باشه عزیزم ایشالله سال خوبی داشته باشی
راضیه
13 فروردین 92 22:40
سلام خوشمله خالهتو این مدت خیییییلی دلم برات تنگ شده بود نفسمخاله جونم تو سال جدید بهترینهارو برات ارزو میکنم عشقکم خیییییییییییییییییییلی ماه شدی ماشالا گلم
سمیرامامان پرنیان
14 فروردین 92 9:47
قربونش برممممممممممممم ممنونم خانومم که افتخار دادید
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 18:01
الهی قوبونت بشم با اینکارای جدیدت خوشگلم نوشجونت عزیزم عکسات خیلی خوشگلن
عباس
20 تیر 92 22:38
سلام شبخوش همین یه دختر رادارید
مهسا
1 مرداد 92 18:35
عکس هاش چه قدر ناز و بانمک بود . من به آنیسا رای دادم . این وبلاگ نی نی وبلاگ چکاری باید انجام بدهیم چون من در نینی وبلاگ ثبت نام کردم .
از آن موقعی که با تو آشنا شدم


FA.Sh
5 مرداد 92 22:20
دختر نازی داری.خدا برات حفظش کنه تو مسابقه اول شه قربون مهربونیهاتون.