عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

یه پست طولانی با یه عالمه عکس + سفر کاشان

1392/4/3 16:36
نویسنده : سمیرا
1,717 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم الهی هفته پیش با بابابیی و مامانی و دایی سپهر رفتیم نظنز شهر مامان بزرگت پیش فامیلایای مامانی خیلی وقت بود ندیده بودیمشون . خالمو و مامان بزرگمو . اولین بار بود که بی بابایی رفتیم مسافرت به تو خیلییییییییییییی خوش گذشت و کلی آب بازی کردی . حیاط مامان بزرگ خیلی با صفاس و هوا هم که گرم تو همش تو آب بودی و کلی با بچه ها بازی میکردی . کلی بهمون خوش گذشت توام اصلا اذیتمون نکردی نه تو راه نه اونجا فقط موقع برگشت به خاطر گرما یکم اذیت شدی که ما هم زود از ماشین پیاده شدیم و یکم هوا خوردی دست و روت و شستم یه لیوانم بهت خاکشیر دادم حالت خوب خوب شد تا اومدی تو ماشینم خوابیدی تا دم در خونه . اینم عکسای کاشان :

آنیسا و طبق معمول آب بازی :

داریم با دایی میریم ددر ببین چقدر حیاط مامان بزرگم خوش آب و هواس وای دخملم قدر برنزه شده  :

این صندلیم بابا بزرگ از نطنز برات گرفت چون یکی از بچها اونجا از این صندلیا داشت و تو خیلی دوسش داشتی و بهت نمیدادش برا همین بابا بزرگ فرداش رفت واست گرفتش و تو عاشقشی . تو خونمونم میزاری جلو تلویزیون و همش میشینی روش :

الهی فدای خندهات عاشق پنگولی وقتی پنگول پخش میشه تا آخرش این شکلی میشینی پای تلویزیون.

ولی بعدش انقدر بهمون بد گذشت که نگو دو تا مون از این ویروسای جدید گرفتیم دل دردی داشتم که نگو توام بی حال بودی من انقدر حالم بد بود که نمیتونستم راه برم چه برسه که به تو برسم . اومدم موندم خونه مامان اینا آمپول زدم و سرم زدم یکم بهتر شدم بمیرم برات که انقدر بی حال بودی فدات شم . ولی خدارو شکر زودی دوتایی خوب شدیم 

امروز خاله شقایق برات یه دفتر نقاشی و یه بسته مداد شمعی کادو گرفت اینم اولین هنرای تو عزیزه دل مامان :

اینم چند تا عکس که خونه مامان بزرگ خاله ها ازت انداختن و من عاشقشونم . فدات شم خوشگل خانوم مامان :

این عکسرم خیلی دوست داشتم هم شکلت و هم تیپت و برا همین گذاشتم وبلاگت :

اینجام بعد از ظهر حوصلمون سر رفته بود با بابا رفتیم پارک تندرستی تو جهانشهر خیلی بهمون خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتت کلی با چمن ها بازی کردی :

 

عاشق این عکسم ببین چه نازه 

از پیشرفتات بگم عزیزه دلم که انقدر شیرین زبون و ماه شدی که نگو . آنیسا عسل من کیه ؟ میزنی محکم تو سینت میگی من . عشق من کیه ؟ من . قشنگترین دختر روی زمین کیه ؟من . خلاصه تا آخر همرو میگی من . که من دوست دارم برا من گفتنت بمیرم 

هر چیزی مثل چایی و قلیون و یخ و همه چیو میگی تند تند داغ داغ . 

دستت اوف شده هر کیو میبینی نشونش میدی میگی اوف بوس .یعنی بوسش کن . 

آنیسا خروس میگه ؟ قو قو ل قوقو 

آنیسا سگ میگه ؟ هاپ هاپ هاپ 

پیشی میگه ؟ موی موی موی 

گاوه میگه ؟ ماااااااااا مااااااااااااااا

ببعی میگه ؟ بببببببببببع بععععععع

عروسکارو میگیری محکم تو بغلت و میزنی آروم روشون میگی پیش پیش پیش. از غذایی که داری میخوری به همه عروسکات میدی و تند تند میگی آمیییییییی آمیییییییییییییی . 

یه چیزی میخوای ؟ بیده بیده اگرم ندیم انقدر عصبانی میگی بیده بیده منه منه یعنی مال منه 

بیارو انقدر خوب میگی تو چشم آدم نگاه میکنی دستتو میگیری سمتمون د پشت هم میگی بیا بیا 

نمیدونم از کی یاد گرفتی هر چیزی که باعث میشه دردت بیاد مثلا میخوری زمین یا پات میخوره به در خودت پا میشی و محکم میزنیشونو میگی دههههههه دههههههههه

عاشقتم هر چی بگم از پیشرفتات کمه الان همش یادم نیست اما تو فوق العاده ایی کوچولوی من فوق العاده . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

نیلوفر
3 تیر 92 20:45
سلام الهیییی،آنیسا جونی بازم با یه ایران گردیه دیگه اومد،ایشالا همیشه به گردش و شادی باشی عزیزم،ای جانم که انقده شیرین زبونی میکنی و دل مارو آب میندازی،عکسا هم همش خوشگله مخصوصا اولی،نهمی،آخری یه عالمه بوس
مامان نفس طلایی
3 تیر 92 22:55
سلام عزیزم عید شمام مبارک .. همیشه به گردش خانومی .... گل دخملی هم حسابی خوش گذرونده هااا مخصوصا با اب بازی ... خدا رو شکر زودی خوب شدین
مامان ايسو وايسا
4 تیر 92 13:36
عزيز دلم آنيسا جونم هزار تا بوسبرا آنيسا جون خشگل ...هميشه به شادي وگردش سميرا جون
مامان موژان جون
4 تیر 92 20:20
الهی قربون این خانم ناناز برم اینقدر شیرینه
مامان بهی
5 تیر 92 11:09
دیرینگ دیرینگ یه پست جدید منتظر شماست نظر یادت نره عزیزممممم ای مامان سمیرای تنبللللل کجا بودی تا حالا دلمون واسه آنیسا یه کوشولو شده بود خوب شد که زیاد عکس گذاشتی وگرنه دعوات می کردم حالا خدارو شکر که زودی خوب شدین
مهسا مامان نورا
5 تیر 92 18:02
عزیزم همیشه به سفر خوش باشی خاله جون عکسات عالی شدن
مامان دخملی
6 تیر 92 1:24
سلام دوست دارمممممممممممممممم
سارا
6 تیر 92 11:23
سلام عزیزم خوبین بخدااونقدر از انیسا جون خوشم میادودوستش دارم هر روز دوسه بار میام سر میزنم شب همش خوابشو میدیدم گلم وببوسش
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:33
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
مامان نگار
7 تیر 92 18:42
سلام عزیزمممم ماشاا.. به ابن دختر نازت روز به روز قشنگ تر میشه خدا حفظش کنه ان شاا.. همیشه به سفر و شادی دوست خوبم. راستی عاشق اون لباس سفیدشمممم
مامان بهی
7 تیر 92 20:31
به ما یه سر بزنید پست رمز دار داریمااا خصوصی داری عسلم
♥متین من♥
8 تیر 92 16:45
خیلی خوشحالم که بهت مسافرت خوش گذشته اخی بلا ازتون دور بشه هیچ وقت مریض نشین چه بابا بزرگ وخاله مهربونی وچه هدیه های خوبی عکسات هم خیلی قشنگ بودن وخیلی هم بامزه حرف میزنی و پیشرفت کردی
مامان نگار
9 تیر 92 9:36
سلام عزیزم. میگم تو این مسابقه نی نی های خوشمزه شرکت نکردی؟ گفتم شاید در جریان نباشی
مامان پارمیس
11 تیر 92 12:42
سلااااااااااااااااااام گله خوشگلم همیشه به گردش و شادی خاله جونم خـــــــــــــــــــــــیلی دوستت دارم خاله
حسین
11 تیر 92 22:30
سلام عمو جون دردت تو جون من بخدا نمیخواستم ناراحتت کنم عمو خسته شدم از بلا تکلیفی یه روز میگن سرطان خون یه روز میگن قند خونه یه روز میرم شیمی درمانی وسطش میگن نیا بدتر میشی تو عمرم اصلا سرما هم نمیخوردم نمیدونم ظرف 6ماه چرا اینطور شدم از 16ازمایشی که دادم 13تاش متاسفانه منفی بوده مطمینم از دعای تو خوب میشم بخدا نگران خودم نیستم رنجی که اطرافیان میکشند و محبت ها و ترحم های بیجا بیشتر اذیتم میکنه کاش میمردم همه راحت بودند بعدهرشب با فرشته ها میام بخوابت گازت میگیرم عمو از مامان گلت همتشکر کن از طرفمندستاشو ببوس همیشه شاد باشید و خندون
maman taraneh
12 تیر 92 14:31
جیگر این خرگوش کوچولو ی شیرین و برم من
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:38
همیشه به سفر.مرسی دخملی که تو سفر خانوم بود.خاله برنزه هم بهت میاداااااااااااا
مامان حنانه زهرا
13 تیر 92 15:00
مامان مانی
14 تیر 92 11:12
سمیرا جون عاشق اون لباس سفیدش شدم وای که چقد نازه این دخمل ما راستی گلم من که رمز وب سایت مانی رو به شما دادم اگه پاکش کردی دوباره می فرستم ولی یه جا ذخیرش کن که دیگه گم نکنی
مامان آنيسا سعيده
14 تیر 92 13:10
سلام دخمله نازي داري خدا حفظش كنه به وبلاگ ما هم يه سري بزنيد تازه باز كردم هنوز عكساش تكميل نيس www.anisakhanom.niniweblog.com منتظر نظرتون هستم
مامان نی نی
14 تیر 92 16:10
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
lonely girl
19 تیر 92 21:49
آخی عزیزمحتما حمایتش میکنم.انشاا...جشن دانشگاهش
نیلوفر
19 تیر 92 22:14
آخیییییییییییییییییییییی.............. نی نی تون خیلی ناز و خوشمله!!! اس ام اس دادم
بهسا
19 تیر 92 22:19
چه نازه دخملت خیلی ملوسه من که شماره رو ارسال کردم امیدوارم دخترت برنده شه مسابقه اش چه جوری هست حالا؟
شادی
19 تیر 92 22:37
سلام سمیرا جان. خیلی از آشنایی با شما و آنیسا خانم و وبلاگتون خوشحالم. آوینای من هم تقریبا همسن آنیسا هست. خوشحال میشم با هم دوست باشیم. با اجازه لینکتون می کنم.
دریا
20 تیر 92 19:36
عزیزم چقد ناز و خوشگله ایشالله تو تمام مراحل زندگیش موافق وسر بلند باشه قربونش برم
hasti
21 تیر 92 17:21
سلام پیام فرستادم خدا دخترتو واسه ماما و باباش نگه داره منم یه دختر دارم اسمش هستیه 5ماهشه
مامی اسماوروجک
21 تیر 92 22:18
عاشق اون تیپتم انیسای خوشگل خاله خیلی ماهیییییی


قربونتتتتتتتتتتتتتتت برم عزیزه دل مهربونم
مرسی از مامان و بابا و مامان بزرگ و بابا بزرگ و دایی مهربون اسما جونم . خیلی ماهیدددددددد مرسی
سارا
22 تیر 92 12:31
مسیج دادم عزیزم!!! میرم تبلیغشم میکنم که بقیه هم بدن عزیزم!!!
خانم غرغرو
22 تیر 92 15:55
خیلی ناناشه قلفونش بلم خدا براتون نگهش داره من رای دادم بهش
فاطمه
22 تیر 92 21:54
اوووووووووووووخیییییی. چه نانازه.. خدا واستون نگه داره... عزیزم کد عکستو نمیتونم بزارم تو وبم چون مال بلاگفا نمیشه مجاز نیست ببخشید
خاله مرمر
23 تیر 92 2:31
ای جونمممممممممم خیلی وقت بود وقت نمیکردم به دوستای وبلاگیم سر بزنم الان که اومدم به وبلاگ آنیسا با دیدن عکسهاش دهنم وا موند ماشاالله هزار ماشاالله چقده بزرگ شده واقعا خانمی شده واسه خودش. قربونش برم خیلی ناز شده. خدا حفظش کنه
فاطمه
23 تیر 92 21:14
فدات شم گلممممممممممممممم.... به روز کردم وبلاگمو ی سری بزن عزیز دلممممممممممممممممممممممممممم
نرگس
24 تیر 92 11:07
وای خدای من.............. تو چقد خومشلی............. سلام مامانه انیسا ببخشید یه سوال عکسای شخصی تو کامپیوترتونو چجوری گذاشتید تو وب؟؟ هر کاری میکنم نمیشه
علیرضا
26 تیر 92 16:11
بانو سمیرا کوچولوت برنده شد مارو خبر کن ها
ramin
30 تیر 92 15:52
کلی کیف کردم خدا پشت و پناهتون
پسربارانی
30 تیر 92 22:07
سلام منم بتون رای دادم
زهرا
30 تیر 92 22:35
سلام دخترتون خيلي نازه من بهش راي دادم....
معصومه
31 تیر 92 19:27
آخی خدا حفظش کنه براتون خیلی نازه
سحر
1 مرداد 92 14:25
اس ام اس کردم مرسی سرزدی
نیلی
1 مرداد 92 23:13
... الهی عزیزم خیلی خوشگل ونازی میبوسمت راستی مامان سمیراش بهش رای دادم با چندتا موبایل خوش باشید
نفس
1 مرداد 92 23:57
سلام سمیرا جان... کد آنیسای عزیز رو پیامک کردم و تائیدش هم اومد... خوشبخت و موفق باشین. راستی من هر روز آپم...حوشحال میشم سر بزنی
ریحانه
3 مرداد 92 17:00
سلام سمیرا خانوم به آنیسا رای دادم امیدوارم رتبه ی خوبی بیاره
نفس
5 مرداد 92 15:25
سلام من اسمم نفس ممنون که به وب خودتون سرزدید انشالله برنده میشن زنده باشید
نازگل
5 مرداد 92 16:00
دخترت خیلی نازه عزیزممسیج دادم
دختر بارانی
10 مرداد 92 16:49
خوش حال شدم که تونستم کمکی بکنم بچه ی خیلی نازی داری خدا نگهش داره
ش(یک عدد ادم)
10 مرداد 92 16:50
رای دادم عزیزم
خانووم خونه
10 مرداد 92 18:51
سلام مامان سمیرا ک هم اسم خودمی رای دادم و ب آقاییمم میگم ک حتما رای بده ایشالا آنیسا کوشولو برنس بازم بهمون سربزن
نادیا
10 مرداد 92 20:23
سلام عزیزم الهی من فدای دختر گل و شیرینت بشم من اس دادم الان با خط خواهرم و مامانمم میدم الان ب دوستامم میگم اس بدن عزیزم بیشتر از 100 تا واست جور میکنم بووس دختر ماهتو ببوس مواظبش باش
aref
11 مرداد 92 1:21
salam behesh raye dadam ta 20 ta raye dige ham vasash gir miyaram age entekhab shod behem khabar bedin
لیلی
11 مرداد 92 17:04
آخیییی...چقده نازه... ایشالله خدا حفظش کنه...پیامک دادم... ایشالله که اول میشه
sahar
11 مرداد 92 22:13
salam azizam.man payamak ferestdama.movafagh bashin.
يه دوست
12 مرداد 92 13:53
سلام بهت راي دادم تا مامانت خوشحال بشه
مصطفی
13 مرداد 92 23:33
سلاممممممم عزیزممممممم خشگل خانم بهت رای دادم گلم
حدیثه
15 مرداد 92 23:44
ســــلام روی چشم همین الآن میفرستم فقط اگه برنده شد خبر بده
sahar
18 مرداد 92 16:23
وای چه دختر نازی داری،من چون دختر خیلی دوست دارم چشم بهش رای میدم
mahtab
18 مرداد 92 18:31
ersal kardam azezam
تابان
18 مرداد 92 19:35
سلام من که فرستادم پیام و در وبلاکم تا امشب این پست که برام فرستادی قرار می دم قبلا اس مس داده بودم باشه می فرستم
پيمان
18 مرداد 92 19:41
سلام دخترنازي داري خدا حفظش كنه....
arezoo.m
18 مرداد 92 22:18
سلام عزیزم.... من رای دادم... خدا براتون نگهش داره... موفق باشین
رها
18 مرداد 92 23:52
من به فسقلی تون رای دادم آآآآآ