عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

15 ماهگی دخملی و سفر دماوند

1392/3/11 11:57
نویسنده : سمیرا
900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دل مامان .ببخشید مامانت خیلی تنبله . مرسی از تمام خاله های وبلاگی آنیسا که مارو تنها نمیزارن .

از کارای جدیدت بگم برات که چقدر خانوم و ماه شدی عزیزه دلم . قشنگ بهمون ابراز احساس میکنی . بوسمون میکنی . نازمون میکنی . از ناراحتیمون ناراحت میشی دخمل فهمیده من .

تا دستمو باز میکنم هر جا باشی میدویی تو بغلم و غش میکنی از خنده فدات شم من دلم ضعف میره اونوقت برات .

جدیدا هم این شکلی پنگول نگاه میکنی تند تندم به به میخوری :

آخ قربون لم دادنت فدات شم مننننننننن .

راستی هفته پیش 4 روز با دوستامون رفتیم دماوند . خیلی خوش گذشت مخصوصا به تو دخمل خوشگلم . عشق میکردی تو هوای خوب دماوند و هم تو باغ بودی . بمیرم واسه نی نی ها که همش جدیدا آپارتمان میبینن و بس . خلاصه اینکه عشق کرده بودی . شلنگ آب و ظهرا که هوا داغ بود میدادم دستت توام که عاشق آب بازی عق میکردی فدات شم . اینم عکسای دماوندت عسلم :

اینجام شب با بچه ها رفتیم بیرون بستنی بخوریم .شما هم فالوده خیلی دوست داشتی کلی خوردی . اونم عمو سیامکته کنارت :

دیروز مغازه جلوییمون یه عالمه گل سر و کلیپس اورده بود منم رفتم کلی برات خریدم ایناهاش :

مبارکت باشه عزیزم . خیلی دوست داریم تنها دلیل زندگیمون .بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آنیسا
11 خرداد 92 12:12
ماشالا چه ناناز شده این دختری
نیلوفر
11 خرداد 92 12:51
سلام عسلم 15 ماهگیت مبارک باشه همیشه به سفر خوشگل خانوم،هه نیگاش کن چطوری خودش رو خیس کرده و کلی داره لذت میبره،گلسرای خوشگلت مبارک باشه همیشه خندون باشی آنیسا جونی
سمیرا مامان پرنیان
11 خرداد 92 15:45
عزیزم مبارکت باشه
مهسا مامان نورا
11 خرداد 92 20:56
عزیزمی خاله همیشه به سفر چه عکسهای خوشملی ناز ناز میگم چقدر گل سرات خوشکله عزیزم مبارکه.
مامان ایسو وایسا
12 خرداد 92 16:48
دخمل خشگل وخوشمزه خیلی مبارکه خریدات ناز نازی ..اون عکستم که با اب بازی میکنی خیلی قشنگه
مامان مانی
12 خرداد 92 17:29
ای جانم حسابی کیف کردی خاله
سمیرا مامان اهورا
12 خرداد 92 17:41
وااااای دخملمونو ببین چقد بزرگ شده ماشاا... قربونت برم عکس اولیت خیلی خوشگله خیلی نازه آدم میخواد قورتت بده به مامان تنبلت هم بگو زود به زود بیاد اپ کنه فدای تو بشممممممممممممممم بووووووووس
مامان ایسو وایسا
12 خرداد 92 20:15
عزیزم به بازی وبلاگی دعوتت کردم به وبم بیا
مامان پارمیس
13 خرداد 92 12:20
سلام عزیز دلم 15 ماهگیت مبارک عسلی راستی گل سراتم مبارک چه خوشگلن فدات بشمممممم
متین من
13 خرداد 92 17:17
ای جانم مهربون خاله بیا بغلم امیدوارم همه تفریحات مثل این یکی دماوند بهتون خوش بگذره وهمیشه لبهات خندون باشه خریدهای جدید هم مبارک
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
13 خرداد 92 18:22
یعنی من عاشقتم انیسا تورو خدا ببین چطوری لم داده داره به به میخوره عزیزممممممم
فاطمه
14 خرداد 92 15:57
یه نظر خصوصی برات فرستادم بخونش
شقایق مامان آرشا
14 خرداد 92 22:12
آب بازی شالاپ شلوپ
سمیرا مامان اهورا
15 خرداد 92 17:56
سمیرا جون یه سر به وبم بزن
مامان نگار
16 خرداد 92 9:09
عزیز دل خاله 15 ماهگیت مبارک باشه عسلمم ان شاا.. همیشه به سفر خانم خوشگله مامانش به ما هم سر بزن یه کمی بدبگذرون. والااااااااااااا
مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:30
سلام سمیرا جون..خوبی عزیزم؟ همیشه به تفریح و خوشی خانومی ای جونمممممم قربون لم دادنت برم. معلومه حسابی بهش خوش گذشته گل سر ها مبارکت باشه نانازم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 16:25
15 ماهگيت مباركه خانوم خوشگله از ديدن عكس ها لذت بردم
مهسا(مامان هستی)
20 خرداد 92 19:13
اییییییییی جونم قربونت برم عزییییزم همیشه به گشت و خوشی گل سرات مباااااااارک خیلیییی نازن 15 ماهگیتم مبااااااااااارک گلم
مریم
20 خرداد 92 23:33
سلام دوستم خوشحالم که باهات دوست میشم ایشالا همیشه به سفر ماشالا دخملیت خیلی جیگره از طرف من ببوسش پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
مامان محمدرضا
21 خرداد 92 2:30
مبارك باشه خاله آخ پسر ماهم عاشق آب بازيه
مریم مامان ستایش
22 خرداد 92 2:52
ای جونم ماشالله چقد ازی شما..بیام بخلمت؟؟؟؟؟؟؟
مامان روژینا
25 خرداد 92 0:07
سلام سمیرا جون وااااااااااااای که این دخمله فسقلی چقدر ناز شده چه اب بازی ای هم می کنه وروجک یه اسفند تپل براش بریز راستی خوشم میاد تا من سر نزنما سر نمی زنی ای بی معرفت البته بگما من زیاد به انیسا سر می زنم نشون به این نشون که این عکس اخری و تازه اضافه کردی مبارک باشههههههههه خاله جون
مامان نفس طلایی
31 خرداد 92 0:09
سلام خوبی؟ وای چه کار جالبی کردی در مورد اب بازی ... یه تجربه جالب میشه براش
مامان موژان
31 خرداد 92 19:35
سلام عزیزم تو نی نی سایت ادرستو گرفته بودم دوست دارم با هم تبادل داشته باشیم قربونت دخملیتو ببوس
فائزه
20 تیر 92 22:43
ممنونم بهم سر زدین حتمن رای میدم منم یه وب برای نینی هام دارم سر بزنین
sara
21 تیر 92 19:09
سلااااام عزیزم ..عااشقه وبلاگتم خیلی قشنگه ،خدا کوشولوتونو نگه داره براتون عسیسم،مرسی که بهم خبر دادی من به کوشولوت رای دادم و با اجازه لینکت کردم...خوشحال میشم بازم بهم سربزنی ومرسی
سعیده
22 تیر 92 3:36
سلام ممنون بهم سرزدی پیامو ارسل کردم
فاطمه
22 تیر 92 21:55
سرما نخوری اوچولوی ناز
نیما
1 مرداد 92 16:07
سلام وب خوبی دارین مخصوصا این جیگرهوقتی اومدم تو این وبلاگ ی حسی بهم دادما که بچه ندارماس دادم ابجی
مامان مهسا
8 مرداد 92 16:59
سلام گلم به منم سر بزنید
حسام
10 مرداد 92 16:18
سلام دختر خوشکلی دارین انشالله همیشه شاد شنگول باشید مخصوصا انیسا کوچولو بزرگ بشه یه خانم خوب واسه مامان باباش راستی یادم رفت بگم من کد553 رو مسیج کردم به انیسا جون رای دادم انشالله کهتو مسابقه برنده بشه
دختر نارگیلی
10 مرداد 92 17:03
الهی قرربونش برم رای دادم امیدوارم ک اول شید
فاطمه
10 مرداد 92 19:00
سلام من رفتنم همیتن طور که گفته بودید با گوشیم مسیج دادم .امیدوارم دختر خشگلتون برنده شه وباز هم ب من سر بزنید ممنون و خانوادتون امیدوارم همیشه شاد باشه دختر کوچولو تونم خیلی ناززززززز
sdn
12 مرداد 92 7:26
سلام الهی تاقیامت زنده باشیدیک پیشنهاد: ازهرمطلبی که دروب میذاریدکپی هم بگیریدیاذخیره کنیدچون اگرخدای نکرده روزی وبلاگتون هک شدمطالب ازدست نره .بافتوشاپ چقدرآشنایی داریداگرآشناهستیدبنویسیدتایک راهنمایی کوچک بکنم برای جذاب شدن عکساتون.
سعيده
18 مرداد 92 16:10
سلام دوست عزيزم چرا كه نه همين الان پيام دادم دخترت خيلي نانازه خدا نگهش داره
sheydajon
18 مرداد 92 17:20
ای جانم چقد خواستی من حتما بهش رای میدم این سن بچه ها رو خیلی دوس دارم اینم ک معلومه خیلی بامزه هستش بوسسسسسسسسسسسسسس جیگرم
فرشید
18 مرداد 92 20:19
این عکسه انگشتشو کرده تو شلنگ ابه خیلی ناز بود بهش رای دادم
افسانه کهن خا کی
28 مرداد 92 1:39
عزیزم چقدر خوبی تو جوجویی
افسانه کهن خا کی
28 مرداد 92 1:42
عزیزم جقدر نازی تو جوجویی