عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

14 ماهگی دخملی با یه عالمه عکس

1392/2/17 19:25
نویسنده : سمیرا
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دل مامان چند وقته نمیرم بیام وبلاگت . ببخشید مامانی شما دیگه اصلا واسه من وقت نمیزاری شیطوننننننننن مامان .هر روز شیرین تر و خواستنی تر میشی . این روزا همش با هم میریم پارک و اینور اونور خیلی خوش میگذره بهمون . اما حیف که باباش نیست خیلی سرگرم کاره همش داره کارمیکنه که من و تو تو رفاه باشیم . بمیرم براش خیلی مهربون و ماهه مامانی . هواشو داشته باشیااااااااا .

از کارای جدیدت نمیدونم کدوم و بگم . انقدر خوشگل کلمه ها رو میگی برات غش میکنم .

توب (توپ )

بیدش (بدش )

نه نه نه ( میخوای بگی نه سه بار پشت سر هم میگی انگشتتم باهاش تکون میدی )

آب بیده

باباش

ماما

تا کار بد میکنی میزنی آروم رو لپتو میگی اوووووووووووووه

تا میگیم آنیسا کلاغ پر انگشتتو میزاری رو زمین و بعدش تند تند  دست میزنی

آنیسا گاوه میگه ( مااااااااااااا مااااااااااااااااااااا )

آنیسا چشات کو ؟ دماغت کو ؟ تند تند با انگشتت همرو نشون میدی البته وقتی میگیم چشات کو تا انگشتتو نکنی تو مردمک چشمت ول کن نیستی برا همین بابا ممنوع کرده بگیم چشات کو ؟

تا گربه میبینی تند تند میگی پیشی پیشی . عاشق گربه ایی حیوون بهت رو بده میگیری لهش میکنی

تا میگیم آنیسا لالا کن . دراز میکشی خودت میزنی رو شکمت میگی پیش پیش پیش آخ فدات شم من

خلاصه یه عالمه کارای دیگه میکنی و شیرین شدی فدات شم .اینم آنیسا به روایت تصویر :

اینجا حیاط خونه بابایی ایناس بچه همسایشون یه سه چرخه داره تو تا میای گیر میدی میخوای سوارش شی برا همین ما هم رفتیم برات سه چرخه تو که تو انباری بود برا دیدنت عمو علی ( پسر عمه بابا ) خریده بود اوردیم سر همش کردیم . این عکس آنیسا با سه چرخه آرمیتا دخمل گل همسایه بابام اینا :

نمیزاری گل سر بزنم به موهات تا بزنم میکشی موهاتم میکنی . البته اولا بدتر بودی الان میتونم گول بمالم سرت . اینجا خونه بابایی اینا تو اتاق دایی داری آتیش میسوزونی . طبق معمولم خیار دستته عاشق خیار و هندونه و آب هویج و آب سیب و چوب شوری. ببین موهات چه خوشگله مامانی . یکم هم کاری کن انقدر منو حرص نده هی گلسرتو نکن

اینجا مهمونی رفته بودیم خونه عمو مهدی اینا این لباسرو  هم مامان بزرگ برات دوختتش عاشقشم .رو لپتم جای رژ لب خاله سانازه :

عادت داری فدات شم موقع بازی تمام اسباب بازیاتو میریزی وسط این شکلی :

عاشق کیف گل سرات و کیف لوازم آرایش و کیف پول بابایی تا میبینیشون ذوق میکنی و همشون و میریزی بیرون . همه رژ لبامو خراب کردی. اینم عکس کیف گل سرای خودت  :

اینم همون سه چرخت که با بابایی با هزار زحمت برات سر همش کردیم مبارکت باشه عشقم :

اینجا همون موقعس که گفتم کار بد که میکنی میزنی آروم تو صورتت میگی اووووووووووووه

قربونش برم شیرین عسل مامان .این چند وقته کلی برات چیز میز خریدم میام زود زود عکساشو میزارم گل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان بهی
17 اردیبهشت 92 21:18
ای جانم فداش بشممممممم سمیرا جون چه خوردنی شده آنیسامممم بگیری بچلونیش فقط
نیلوفر
17 اردیبهشت 92 23:00
سلام آنیسا خانم 14 ماهگیت مبارک باشه،وای که شما چقد پیشرفت کردی و هر روز خانمتر میشی با یه عالمه کلمات و کارای جدید که ما کلی ذوق میکنیم،عزیزم مامان راست میگه گلسر خیلی بهت میاد،ماشالا
مامان دخملی
18 اردیبهشت 92 0:54
salam khale joon ba koli aks omadam khob bebakhshid vaght nemikonam
سمیرامامان پرنیان
19 اردیبهشت 92 17:43
اوه خدای من چه خوشگل میشی که موهاتو خرگوشی میبندی عزیزم
مامان نگار
22 اردیبهشت 92 12:11
عززززززیزم الهی قربونت برم خاله با این لباس سفید قشنگت خوردنیییی من. آفرین که این قدر شیطون شدی عسل. مامانش یه وقت یادی از ما نکنیا. ببینی ما مردیم زنده ایم؟! ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشین. بووووووووووس
مامان آراد(خاطره)
22 اردیبهشت 92 20:20
سلام سمیرا جون....ای بابا بالاخره اپ کردی... دلمون واسه انیسا تنگ میشه ..مامانی تنبل نشو... 14 ماهگیت قند عسلم...قربون شیرین زبونیات برممممممممممممممممممم اون لپتو من بخورم که اونجوری میزنی..... معلومه ک حسابی شیطون شدیاااااااااااا. بوسسسسسسسسسسسسس
متین من
23 اردیبهشت 92 0:33
وای عکسات خیلی خوشکل بودن _______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥███████████♥ ___♥█████████████████♥████♥________♥████♥ __♥████████████████████████♥___________♥███♥ _♥███████████████████████████♥__________♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥
یک عاشقانه آرام
24 اردیبهشت 92 15:01
ای جانم عاشق این عکس آخریه شدم
یاس
26 اردیبهشت 92 3:23
وااااااااااااااای سمیرا.فکر میکردم هنوز باید عکسای یه دخمر کوچولویه خوابیده رو ببینم.خدایا،چه بزرگ شده این تاج سر.حسابی بوسش کن و فشارش بده این جیگرو
مامان پارمیس
26 اردیبهشت 92 14:44
آنیسا آنیسااااااااااااااااااااا جیـــــــــــــــــغ ..چقدر تو خوردنی شدی ناناز.. اگه گیرت بیارمممممم
حسین
26 اردیبهشت 92 19:03
سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم ماشالله درد و بلات تو جون من چقد خانوم شدی داییجونم دلم برات یه ذره شده کاش بودی گازت میگرفتم آنیسای من همیشه دعاگوتم انشالله غم نبنی کنار مامان و بابا همیشه شاد باشید و خندون هزار تا بوس و گاز تقدیم تو
شادی
29 اردیبهشت 92 23:44
سلام منو شناختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم خاله کیانا... بلاخره منم جز وبلاگ دارا شدم خوشحال میشم یه سر بهم بزنی. منتظرم
شادی
29 اردیبهشت 92 23:45
ماشالله خییییییییییلی خوشگل و خوردنی شده. فداش بشم الهی
مامان نیکادل
31 اردیبهشت 92 6:07
به به چه گل دختری ماشالله
راضیه
1 خرداد 92 2:25
عزیزمی خاله جون دلم برات یه ذره شده بود عشقکم
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 15:29
سلام ما اپیم
مامان پارمیس
5 خرداد 92 12:27
سلام مامان آنیسا خوشگلههه چرا نمیای عکس دخملمون رو بذاری دلمون تنگ شده برای جوجو خوشگلم
کودکانه
5 خرداد 92 17:39
سلام خوبی سمیرا جون؟نی نی خوبه؟ماشالا خانومی شده برای خودش زیر سایتون هستیم...والا من اصلاً یادم رفته بود وبلاگ دارم...نمی دونم چی شد دوباره بهش سر زدم!!!!!!! پاینده باشی
مامان عسل
6 خرداد 92 8:14
هزار ماشالا به آنیسا جون ناز با این عکسها و ژست های خوشگلش کلی هم بزرگ شده ماشالا
مامان ايسو وايسا
11 خرداد 92 11:41
سلام با اجازتون لينكتون كردم دختر نازي داريد ممنون ميشم لينكمون كنيدwww.aysuaysa.niniweblog.com
مامان روژینا
22 خرداد 92 0:10
ای جوووووووووووووووووووونم دخملمون چقدر بزرگ شده سمیرا جون من چند وقتی نبودم و حساااااابی دلم برای دخملت تنگیده بود از طرف من یه ماچ ابدارش کن
.....
22 تیر 92 20:09
من به نی نی خوشکلت رای دادم ایشاله اول شه .
سارا
31 تیر 92 0:50
سلام عزیزم.مرسی پیامک دادم امیدوارم موفق باشه زیر سایه پدر ومادرش
فاطمه
5 مرداد 92 22:44
من به بچتون رای دادم ... کاشکی برنده بشه ... از کاربرای بلاگفا درخواست کنید حتما بهتون کمک میکنن ... بچه های بلاگفا خیلی با معرفتن !!
مریم گلی
11 مرداد 92 18:05
وبلاگتون زیباست
مارال
11 مرداد 92 22:27
دختر شيريني دارى سميرا جان.خدابرات حفظش كنه.وااااااااااااااااااي چه خوشگله
پریسا
14 مرداد 92 1:43
سلام مامان مهربونش ایشاالله خدا برات نگهش داره باشه عزیزم لینکت کردم بلینکم حتما اس مس میزنم
دختر خاطره ها
19 مرداد 92 15:15
سلام ازمسابقه چه خبر
دختر خاطره ها
19 مرداد 92 15:17
سلام از مسابقه چه خبر
نفس
21 مرداد 92 11:21
ایول.خعلی باحل بود کوجولوت خعلی ناژه